24.12.15

Saying thanks / Great design.

אם אתם חדשים בבלוג שלי, או במקרה לא ביקרתם כאן הרבה זמן, אז ככה.. בסופ״ש האחרון הסתיימה לה הסדנה הכי מנצנצת שהעברתי כאן בבולגריה, סדנאת צילום כריסמס! זו כבר הסדנה השישית שאני מעבירה בקונספט הנוכחי, וכמובן שסביב הראשונה ההתרגשות שברה שיאים, ואני חייבת להגיד שגם לקראת זו. הצבתי לעצמי ייעדים ויזואלים וחוויתים לא פשוטים, ומאוד מאוד התרגשתי תוך כדי העבודה על הסדנה. והאמת, נראה לי שהיא היתה באמת יוצאת דופן בנראות שלה. איך שהוא הצלחתי להעביר לכדי מימוש את כל מה שחלמתי עליו. סיפרתי לבנות בסדנה, שתמיד יש איזו שהיא התחלה. איפה שהוא מתחילה ההשראה, ומשם הכל נבנה. הפעם היו אלו ניירות עטיפה וינטג׳יים שמצאתי בשוק יד שניה כאן בבולגריה. הצבעוניות שלהם, החגיגיות הזו של פעם, הם שהיו המנחים שלי ביצירת האוירה. שם הכל התחיל :) 
אבל לפני שאפרוש כאן בבלוג את תמונות האוירה, יש לי פוסט אחר לכתוב. הלא הוא פוסט התודות (הרבות רבות רבותֿ) לכל הספונסרים הנפלאים, שמשתפים איתי פעולה בסדנאות שלי. בלעדיהם היה לגמרי חסר משהו. החוויה לא היתה אותו הדבר :) שיתופי הפעולה והקשרים שאני יוצרת בכל סדנה עם היוצרים/יוצרות הכי מוכשרים בארץ, גורמים לי לחייך משמחה ומאושר. אני מרגישה כל פעם מחדש כאילו זכיתי, להיות מוקפת בכל היופי האסטטי הזה שהם יוצרים, כולי עטופה בעושר ויזואלי, ומצליחה גם לתת את זה הלאה, למשתתפות הנפלאות שמגיעות עד הנה, לקחת חלק בסדנה הקטנה שלי. זו באמת זכות, ואני מודה לכל מי שבעבר, ובסדנה הנוכחית עזרה לסטיילינג שלי להיות כל כך מוקפד ומדוייק. תודה יוצרות נפלאות!!!
בימים הקרובים יעלה הפוסט המלא על הסדנה. אז נתחיל? 

היא הגיעה אלי לסדנה האחרונה בארץ. השם אילונה רובין צלצל לי קצת מוכר, אז חיפשתי בפייסבוק מאיפה אני מכירה.. שתי שניות אחר כך, מסתבר שהיא בעלת אחת מ-100 המוכרים המצליחים ביותר באטסי, בעולם. פשוט ככה. המותג שלה כולו קסם, וניצנוץ אחד גדול. לא היה משלם ממנו לכריסמס הזה, לסדנה הזו, לסטיילינג שבניתי, לרגע כולו. התכשיטים שלה כאילו נלקחו מתיבת אוצרות של נסיכה ויקטוריאנית. אני מכורה, ממליצה לכן להקליק, ולראות במה מדובר. אילונה רובין, המעצבת, שלחה לכל משתתפת זוג עגילי סברובסקי, שלא הפסיקו לנצנץ כל הסופ״ש.. האמת, השארתי את המתנה הזו לסוף, כי האריזות המוקפדות היו התפאורה המושלמת לעץ כריסמס.. אז הן היו תלויות כל הסופ״ש והבנות חיכו בסבלנות.. עד היום האחרון. אילונה, את נדיבה, מוכשרת ומקסימה! תודה, תודה!!













זה התחיל בשיתוף פעולה רגיל, מתנות עבור הבנות בסדנה. אבל אני, כמובן חופרת.. גיליתי מותג מהמם של בחורה מוכשרת, שעובדת עם הידים, עם החומרים שאני הכי אוהבת כמעט, בדים של פעם.. למיטל יש את המותג נדוניה, שכל עיצוב שלה ממיס ברגישות ובעדינות שלו. בנדיבותה, היא שלחה לכל משתתפת את חישוקי העץ העדינים שלה עם ההדפסים של פעם, ובנוסף היא אחראית לאחד האלמנטים המרכזיים שהיו בחלל הסדנה, וילון התחרה המקסים, שתפור בהזמנה עבור החלון בסדנה, ממפיות ישנות. תודה מיטל !!



בסדנה הקודמת הבנות קיבלו כפפות של ״צלמות״ ממני. והפעם, כשחנה פנתה אלי מהמותג המתוק שלה קולהנדס  היה ברור שכפפות סרוגות זה בדיוק מה שהבנות צריכות במזג אויר כזה. הן מעולות לצילום, כי האצבעות חשופות, בצבעים טבעים, ומצמר נעים נעים.. תודה חנה על המתנות המפנקות, מהמותג הנעים והעדין שלך. 









וקצת מסורת תמיד נעימה.. אני אוהבת לדאוג שלבנות יהיה משהוא חדש, וכמובן מעוצב ואסטטי לכתוב עליו כמעט בכל סדנה. הפנקסים/מחברות הנפלאות האלו שייכות לאירית גילן מימון, מסטודיו קונקשין  המעצבת שעובדת כל כך טוב עם חומרים טבעיים וחוטים. הדפים נשזרו בחוט, הצבעים חורפיים ונעימים, ובכלל, העיצוב מושלם. תודה איירת על המחברות, ועל האסטטיקה העדינה שאת מייצרת. 


 וכי שלומית אופיר כבר עמוק אצלי בלב.. :) אז בנדיבותה, גם הפעם היא שלחה לבנות מתנה מהסטודיו. הפעם היו אלו קעקועים זמניים, בזהב שחור וכסף הכי חגיגי שיש. זו לגמרי חגיגה להוסיף אותם לצילומים, מזל שיש לי כמה אקסטרא, נראה לי שבסופ״ש הקרוב לולה ואני נחגוג איתם!



הצילומים כאן למעלה, של נורה חברה שלי, שייכים לאחד הסשנים האהובים עלי בכל ששת הסדנאות כולן.  גם מבחינה רגשית, וכמובן מהזוית של הסטיילינג. אכתוב על זה פוסט נפרד בקרוב. הקעקועים כמובן של שלומית! תודה יקירה!!!!

ובטח כבר שמתן לב לאלמנט היוצא דופן שהיה בסדנה, מקצת תמונות בפייסבוק :) הפעם, זכיתי לחלוטין. ממש ככה. טל דבש המוכשרת מאוד, היתה הראשונה להרשם לסדנה הנוכחית. האמת, שפעם כמעט הלכתי לסדנאת פיות שלה בתל אביב, אבל זה היה כל כך מזמן שאני לא זוכת מה קרה בסוף..  טל דבש היא האימא של הפיות הקסומות שקישטו בעדינותן הקלילה את עץ הקריסמס של הסדנה. הפיות המופלאות האלו, הגיעו הנה לפניה, במשלוח מיוחד ופייתי, עם אחי, כמה ימים לפני הסדנה. טל עיצבה פיות שמתאימות באופי שלהן לצבעוניות של החלל כולו. הן היו כל כך הרמוניות עם וילון התחרה של מיטל, עם המחטים העדינים של האשוח, ועם האורות שניצנצו לנו בוקר צהריים וערב. הסדנה בלי הפיות לא היתה אותו הדבר.. כל כך שמחתי שהסדנה הנוכחית יצאה לפועל, ושטל, האימא של הפיות תגיע עם הפיות הקסומות שלה. כשפתחתי את הקופסה, לא האמנתי. האמת שאף פעם לא ראיתי פיה כזו פנים מול פנים :) והעדינות שלהן כבשה אותי בשניה הראשונה! לשמחתי הרבה, טל הסכימה להעביר לבנות סדנאת פיות בערב השני, כמסורת הארוכה של הסדנה. בדרך כלל, נורה חברה שלי מלמדת weaving קרושה או מקרמה, והפעם, הפיות השתלטו על החדר. הבנות היו בעננים, ובבוקר נכנסנו לחדר עם עץ שעליו לא שש פיות כמו שטל שלחה מהארץ, אלא 17 פיות!!!!!!!! תודה טל, על פיות קסומות, ובשם הבנות אני בטוחה שהן מודות על חוויה של סדנה. טל מוכרת פיות, ומעבירה סדנאות ליצירת פיות בכל הארץ. דברו איתה!






כאן למעלה זו הפיה שטל לימדה אותי איך לעשות :) 






זוכרות איך הכל התחיל ....???? בחבילת ניירות עטיפה ישנים שמצאתי בשוק. ואז הצטרפו כל המוכשרות האלו, כי הן פשוט התאימו בול!! אמרתי כבר שזכיתי, לא..? 
 הפוסט הבא , על שאר הסדנה, ממש בקרוב : ) איך שוא אני מרגישה שכבר נכנסתי למוד חורף. מחר נחגוג כאן את הכריסמס, הילדים בהתרגשות עצומה, כי אם אתן לא יודעות, אנחנו מהמשפחות שסנטה מגיע אליהן בכבודו ובעצמו !! אז כן, ההתרגשות בעננים. ובכל זאת, אני מרגישה שקצת נכנסתי לענן ישנוני,  חורפי ומפנק, וכל מה שבא לי זה להתכרבל, ולנוח, ולהיות עם הילדים, ובויאן, שדרך אגב כבר חזר מתל אביב אחרי פתיחת תערוכה מוצלחת במיוחד. אז כן, כמובן שנתראה כאן בתדירות גבוהה כמו בזמן האחרון, אבל זה יהיה ממוד חורפי, רגוע ונטול לחצים. ככה זה טוב. חורף נעים בנות, מעיר קטנה ושכוחת אל בצפון בולגריה. 
אפרת

7 comments:

  1. איזה כיף לקא מהצד שלך. תודה על סדנא מעולה. אני כבר שלוש שעות עורכת ומלקטת את התמונות מאלפיים התמונות שיש לי. נשיקות. והמתנות - הכי שוות בעולם

    ReplyDelete
    Replies
    1. יקירה, לא רק אתן מקבלות מתנות, גם אני. כמספר המשתתפות :) מכל אחת מכן אני מרויחה משהו. וחכמת הבלוגים שלך שווה הכי מהכל. מחכה כבר לקפה שלנויחד. נשיקות!

      Delete
  2. תמונות קסומות, יפות ומעוצבות. איזה כיף לקחת חלק בכל היופי הזה :) תודה

    ReplyDelete
  3. תודה , תודה, תודה !!! על כל המתנות המושקעות ועל סדנא מיוחדת כמוך אפרת

    ReplyDelete
  4. אפרת את משהו. הכל כל כך קסום

    ReplyDelete
  5. סליחה על חוסר ההבנה .הסדנה היא בבולגריה ? האם המשתתפות הגיעו לשם?
    חוץ מזה שאהבתי את התמונות ואת רגישות הצילום. בהצלחה בהמשך. וסתם כך חברה כתבה בפייס שהיתה בפתיחת התערוכה ונהנתה מאד.

    ReplyDelete
    Replies
    1. כן, הסדנאות מתקימות בבולגריה. תודה!

      Delete