3.9.17

Come to my garden.

היום האחרון בסדנת הצילום שלי כאן בבולגריה. פתחנו בארוחת בוקר מפנקת בחצר, עם אגרטלים עמוסים בפרחי גינה מהצועניות בכפרים. אין סוף לצבעים ולטקסטורות. האוהל טיפי שבויאן בנה לכבוד הסדנה השתלב נפלא בתפאורת הקיץ שנחתה על בולגריה. לא הייתי מתארת את בולגריה כמדינה קיצית וזורחת, אבל מה שהיה כאן ביוני, יולי אוגוסט, זה חלום תחזיתי. השמש לא נחה :) ודרך אגב, חוזים שכל ספטמבר ישאר נוח ושימשי, וזו הסיבה שהחלטתי בספונטניות גמורה לפתוח עוד מועד לסדנת צילום סטיילינג ושמש. 15-17 לספטמבר, סדנת צילום בעיקר למתחילות, וגם לאלו שמחפושת חוויה אחרת עם לימודי צילום וסטיילינג, וכמובן, איך לא, אוכל טוב..  ההרשמה נסגת ביום ראשון בערב, אז מהרו לכתוב לי אם אתן תהיו אלו שמצטרפות אלי :)
אחרי ארוחת בוקר גדושה בכלים מטריפים של ליאור, שעליהם אכתוב בפוסט הבא, התיישבנו ללימודי קומפוזיציה, ותירגלנו את המיומניות שלמדנו ביום לפני - שימוש ידני במצלמה. ארוחת הצהרים היתה סשן צילום מטריף בפני עצמו, כשנועה המוכשרת מתחה בצק סלק לפסטה באורך בולגריה, ולנו לא נשאר אלא לצלם, והמון. האוכל היה מעולה, נשמעו קולות ענוגים מהחצר שלי במשך כל הארוחה. מרק קישואים, רביולי סלק וריקוטה, פולנטה מעולה, וסלט קיץ מרענן, ולקינוח קנלוני שנועה הכינה מאפס. אלופה הנועה הזו! המשכנו עם הלוז של הסדנה, למדנו, תרגלנו, דיברנו, הכלנו, אכלנו ובעיקר, נהננו מחברה מדהימה, קבוצה של בנות, שנראה שהגיעו עוד מהבית יחד. את ארוחת הערב נועה פרסה ביצריות על נייר אפיה, מעל שולחן העץ בחצר. ערימות אסטטיות של ירקות צלויים, עם ריזוטו ואינולטיני קישואים, ומוס שוקולד אחד שחמותי לא מפסיקה לדייק בו, עם מתכוןו מנצח של ג׳יימי אוליבר! האוכל נפלא, החברה מעולה, מזג האויר מוש, ועל כל זה התעלו הצילומים של הבנות בסוף הסדנה. וההבנה שלהן, שמעכשיו, הן מסוגלות לצלם הרבה, אבל הרבה יותר טוב. 
כותבת מעט, כי בדיוק חזרנו מסופ״ש בהרים, אוגוסט זה היומולדת של לולה, ויש לנו מסורת לחגוג בבקתות בבורוביץ. מותשים מעייפות, טעונים בחוויות לשנה קדימה, אני מרשה לעצמי להעלות כאן בפוסט את כל הצילומים, בלי הרבה מילים, ומקווה שתוכלו להנות איתי כאן מהחוויה או דרך הצילומים, או שפשוט תגיעו, ב-15 לספטמבר. כל הפרטים כאן, אני הולכת לפרוק מזוודה ולחבק ילדת יומולדת אחת, ואח גדול אחד, ולנוח. מהמנוחה :) 
צ׳או. 


































1 comment: