16.8.17

Cool September.

כל הדברים כולם, כל מה שאני רוצה לעשות, כל מה שקרה בעבר, והעכשיו. זה המון!! לפעמים אני מרגישה שאני מייצרת לעצמי לא רק מציאות אחת, אלא מליון מציאויות אחרות. החיים שלנו כאן, הם בעצם מה שאנחנו עושים אותם שיהיו. יש הגיון? זאת אומרת, אנחנו מוליכים את מה שקורה לנו, רוב הזמן. נתונים לשינויים והפתעות באהבה ענקית, בתוך המסלול ההחלטי שבנינו לנו- לחיות קצת אחרת. הימים שלנו כאן יכולים להיות עמוסים בהתרחשויות, ויכולים להיות מנוחה מוחלטת שכל היום מה שעשיתי יהיה לסדר פרחים באגרטלים מהגינות בסביבה. וזה באמת ככה, ובין לבין יש לנו גם תוכניות ממש גדולות ומשמעותיות, כמו סדנאות, וטיסות למזרח, וסתם ביקורים בישראל, ודברים אחרים שהם ״שיגרה״ אם אפשר לקרוא לזה ככה. וככה אני מוצאת את עצמי אמנם אומרת שאני במנוחה מוחלטת, לעצמי, אבל אף פעם לא באמת מתמסרת לזה. וככה יוצא, שאני כל כך אוהבת את העשיה, שבתוך החודשים הקרובים העמוסים שמצפים לנו, מצאתי תאריך אחד בלבד פנוי, ואני מזמינה אתכן להרים את דגל הספונטניות איתי, ולהגיע לכאן בספטמבר. בסוף שבוע אחד, בין ה-15 ל-17 בספטמסר, שניה לפני שהקיץ נעלם, שניונת לפני שהסתיו פורץ במלואו, אני מזמינה אתכן להנות בסדנה שתתחיל את השנה החדשה. אצלנו השנה החדשה נמדדת לפי ראש השנה עדיין :)
זו תהיה סדנה רגועה, נינוחה, שתזמין אתכן לחוות את החוויה האמיתית שאני עוברת כאן עם המשפחה בוידין בולגריה. אכניס אתכן לחיים האמיתים של העיר שלנו כאן, נדבר קצת יותר מהרגיל על צילום דקומנטרי, ונהנה מפינות קסומות עונתיות. ממש ככה. כאן חיים לפי העונה. אוכלים לפי העונה. מצלמים לפי העונה. ואמצע ספטמבר יביא איתו ריח גדול של עלים, והרבה הרבה אויר צח, שיטעין אתכן, נשים ישראליות, בהרבה אנרגיות מחודשות. ואם כבר אנחנו על התפר של העונות, אז גם האפשרויות הקולינריות יהיו פרושות לפנינו בהמוניהן. אז אסכם בקצרה - ספטמבר זו הזדמנות מושלמת להגיע הנה, לחוות איתי סדנה נעימה נעימה, בטימינג מושלם, ולהציץ בעיר המיוחדת שלנו, שנותנת אפשרות קיום מאוד אחרת לחיים שלנו.
יש כאן בפוסט המון רגעים יפים, שמשקפים את האופי של הימים שלנו כאן, וגם קצת מהסדנאות.



























הסדנה מיועדת לצלמות מתחילות עם אפס נסיון. נדבר ונתרגל הרבה צילום ידני (מנואל) ונחווה את העיר לעומק, נטייל בפארק למרגלות הדנובה, נבקר בשוק הפישפשים בשבת בבוקר, ונחגוג צילום ובגדול. המון רגעים כמו אלו שכאן בפוסט יקפצו לנו מול העיניים, ואנחנו נהיה שם לצלם את זה באהבה.






















אני מקדישה את הסדנה הזו לצילום דקומנטרי יום יומי, צילום משפחתי, תפיסת רגעים ומיומנויות מצלמה מהירות. כל התכונות הנדרשות להצלחה בסוג הצילום שמאפיין אותי, כצלמת שמגדירה את עצמה כצלמת דקומנטרית. אני פותחת לפניכן את הפלטה שלי, את דרכי העבודה, ואת הסודות הקטנים, שיהפכו את חווית הצילום שלכן לנגישה, ומידית,ומוצלחת.






















המון רגעים יש בפוסט הזה, המון צילומים, כולם מספרים סיפור. הצטרפו אלי, לסדנת צילום בספטמבר, נדבר על איך מספרים סיפורים, איך מצלמים אותם, ואיך עורכים נכון את הקונספט שלנו, וגם איך משתמשים במצלמה, איך לומדים להתאהב במדיום הזה, וגם אספר לכם על החיים המוזרים שלנו כאן בבולגריה, איך אנחנו עושים אותם כאלו פשוטים.
אז כן, סדנה ספונטנית לחלוטין, ספטמבר 15-17, מתחילות בצילום. אני אהיה כאן ממתינה בציפיה גדולה לפגוש אתכן ולהעניק לכן סופ״ש חלומי ומפנק. עכשיו, כל מה שנשאר זה לשלוח לי מייל לכתובת הסדנאות, ומייל מפורט עם דרכי ההרשמה ישלח אליכן חזרה. שתי הסדנאות האחרונות התמלאו ב-24 שעות, אולי זה סימן שכדאי להחליט מהר, ולארגן לכן סופש נפלא לפני הטרפת של החגים. נתראה?
להרשמה שלחי מייל לכתובת הזו: mylovelymessworkshop@gmail.com











אני כל כך אוהבת את התמונה האחרונהה זו. כל מה שאני מנסה לייצר נמצא בה. נשיקות מבולגריה היפה, ממתינה לשמוע מכן!

No comments:

Post a Comment