5.9.17

Candies for the eyes.













נ
נתחיל? הספונסרית הראשונה, שירלי גולן, היא יוצרת שחדשה אצלי בתודעה, היא ארכיטקטית שעושה קרמיקה מינימליסטית, וצנועה, נעימה וסופר אסטטית. החנות שלה בבניה, אבל לגמרי אפשר להתרשם מהקו הנקי והמוקפד שהיא בחרה. ממליצה בחום להיכנס ולפרגן ליוצרת מוכשרת, שגרמה לשולחנות של הסדנה להיות טרנדים, ממש עם היד על הדופק. כל משתתפת קיבלה כוס אספרסו וכף שחורות, (ואפילו את הלוגו של הסטודיו שלה כמחזיק מפתחות, מתנה ממש מקסימה) שכל מה שרוצים זה לצלם אותן עוד ועוד ועוד. עם מנת האבטיח וקרם הגבינה שנוע הנדסה במיוחד לכבודן, זה היה שילוב מנצח. תודה שירלי, היה לי העונג! לחנות של שירלי באטסי לחצי כאן. 

הספונסרית הבאה, היא חברה אינטרנטית :)) כבר מלא זמן. אין מצב שאתן לא מכירות אותה, היא סלברטי. תמר נהיר ינאי. מאיירת מוכשרת בטרוף, שטביעת היד שלה כל כך מזוהה ויחודית, שממש אין איפה לטעות.העדינות והרומנטיקה של האיורים שלה כאילו נוצרו עבור הגינה הקייצית שלי עם הפרחים המטריפים והכלים המאויירים. בבוקר של היום האחרון, אחרי שכל המתנות כבר ניתנו לבנות, חיכה להן ספסל ערוך עם מחברת ותיק שווים במיוחד, וההפתעה היתה מוש! תודה תמר, על זה שאת כל כך מיוחדת ומדוייקת, ושקישטת לי את הלב ולבנות גם עם המוצרים הנפלאים שלך. לחנות של תמר לחצי כאן. אנחנו מסודרים עם תיק ספריה הכי שווה בבולגריה :)







אחרונה, אבל הכי ותיקה אצלי בלב, ליאור שחר. לפני שנתיים שיתפנו פעולה יחד בסדנה שערכתי בישראל בבית המדהים של דנה מרן. הכלים כולם היו של ליאור שחר, ומאז אני עוקבת אחריה בדריכות, כי היא ממש, אבל ממש טובה :)
ליאור שלחה לי כמעט את כ-ל הקולקציה החדשה שלה הנה לבולגריה, עטפה יפה יפה עם המון אהבה :) תודה ליאור, את נפלאה, והקולקציה שלך מעלפת! הכלים שלה קיבלו אצלי קונטרסט רציני, יצאו מהאורבניות המוכרת והנוחה שלהם, לגינה צבעונית ושופעת פירות קיץ. ובסוף איך לא, השתעשעתי קצת, כי הכלים פוטוגנים מידי. גם לארוחה על האי לקחנו אותם, והם סידרו לנו פלטת צבעים מושלמת. המתנה עבור הבנות היתה כוכבים מקרמיקה, עדינים, שממש שלינו אותם מתוך המים על האי, כהפתעה. היה קסום, במיוחד כשאילת והדס התחילו לשחק איתם מול האור השוקע, והמים, אי אפשר היה להפסיק לצלם..

ליאור, מה אומר... לפייסבוק של ליאור לחצי כאן. 











תודה לכן נשים מוכשרות, שאתן חלק מהמנוע הגדול הזה של הסדנה.

 וכאן הסתימה לה סאגת הפוסטים מהסדנה הנפלאה שהיתה כמו חלום. אני עם העיניים קדימה כל הזמן, ובדרך יש לי ביקור בישראל, וסדנה נוספת באוקטובר, ואז חופשה ארוכה... השנה אחרוג מהרגלי, וכדי לאפשר לכן להתארגן מספיק זמן מראש, אפרסם בשבוע הבא לוח סדנאות ל-2018. כן, תהיה אחת באמצע השבוע, אחת למתקדמות, אחת פינוק נטו, ואחת למתחילות.. משעמם לא יהיה כאן אפילו לרגע...
השיגרה השתלטה עלינו מהיום, וחזרנו פול טיים ללימודים. לא שכחנו שהאי באמצע הדנובה עדיין מבצבץ, ואנחנו זוממים סופ״ש באוהל על האי. מישהו מצטרף בספונטניות? יהיה כיף..
ד״ש חם מבולגריה, ואני תמיד בחיפושים אחרי ספונסריות נהדרות, כתבו לי למייל שלמעלה אם אתן בעניין.
xxxx אפרת

No comments:

Post a Comment