30.8.17

Island moments.

הפוסט הכי לא צפוי, אם אתם שואלים אותי. סדנאות הצילום שלי בבולגריה מזמן הפכו לרגעים שנולדים מתוך הצורך האישי שלי, לבדוק את הגבולות, של החלומות...
אי אמיתי. במרחק חלום בהקיץ אחד קטן. רציתי סדנה שתשדר קיץ בכל הכוח, שהצילומים יצאו שרופים, ושהנמשים מתחת לעיניים יבצבצו מחדש, שהדגים ינטפו חמאה על הגריל, ושהיין יהיה קר. שהמצלמה תצליח לתפוס את החיוך של הנשים בטבע הפראי של בולגריה, כאן בעיר האחרת שלנו. סדנת קיץ אמיתית. רציתי לתפוס את המים שוצפים מאחורי סירת המנוע, ואת המרשמלו נמס באלגנטיות על פיסת השוקולד בין הביסקויטים במדורה. שהשקיעה תחמם את העור הצרוב, ושיהיה נעים. נעים ומרגיע. וככה היה.
מגמת הפוסטים החדשה היא מעט מילים המון צילומים, כי כולם כאן עסוקים נורא.. חזרנו ללימודים במסגרת ההום סקולינג שלנו, והימים גדושים. החסרתי כמה פעמים פעימות לב, מהרגעים הנפלאים בסדנה האחרונה. אני רוצה לשמר את חויות הקיץ עד כמה שאפשר, לא לתת לו לברוח. החורפים כאן ארוכים וקרים..התחזית מראה שמש בשבועיים הקרובים, אנחנו תחתיה. מתגבשת לה סדנת הפתעה, סדנה ספונטנית, להיפרד יפה מהקיץ הטוב הזה, מהשמש החמימה, ולפנות מלא מקום בלב ובעיר לחומים, ולכתומים, ולאדומים ולהמון המון שלכת וסיידר תפוחים חם.. תציצו כאן בתמונות, יכול להיות שהן יפתו אתכן להצטרף אלינו בין ה-15 ל-17 לספטמבר (ממש אוטוטו!!) לימים של צילום וסטיילינג וחברה מעולה. הפרטים כאן בלינק הזה, ההרשמה דרך המייל mylovelymessworkshop@gmail.com .
לחבר של בויאן יש כאן סירה גדולה, שבעיקר משמשת לצילומי חתן וכלה, או לתיירים שרוצים להתפנק על הדנובה. אנחנו שכרנו אותה ליום שלם, ויצאנו לכבוש את האי. חבורת נשים עם מנגל, דגים, שיפודי מרשמלו ושני ילדים, שלי כמובן. המים היו צלולים וחמימים, השמש ליטפה, והחיוך לא ירד מהפנים. העברתי שם על האי שיעור בסטיילינג לבנות, התפנקנו בארוחת ערב שנועה ניפנפה לנו, דגי דנובה טריים,נאן הודי, סלט שעועית ותפוחי אדמה אפויים. לקינוח קובלר שזיפים על המדורה, וסמורס הום מייד! היה כל כך נפלא, שיש בי רצון עז לחזור לשם לפני שהקיץ שוקע, עם חבורת נשים נוספת. כתבו לי, אולי אתן תהיו שם, יחד איתי, יחד עם סוף הקיץ..













































מזמינה אתכן לחגוג איתנו כאן בספטמבר, אנחנו כמו מסעדת שף, עובדים לפי הפרודוקטים העונתיים :) מתאמים את אופי הסדנה למזג אויר ולשינויים בנוף. מה שבטוח, יהיה פוטוגני ונעים במיוחד. אני אוהבת את הצבעים של הטבע, הפלטות האלו כאן למעלה הן מקור עצום של השראה עבורי. איפה בעולם הזה צובעים לך את השמים בורוד ווטורקיז ותכלת? אה, כן.. בבולגריה..
אני בטוחה שעוד אחזור לצילומים בפוסט הזה, בימים אפרורים, ולא כל כך אופטימים, או סתם כשצריך תזכורת כמה החיים יכולים להיות ק.ס.ם.
מחכה לכן כאן בספטמבר. 
צ׳אוו, אפרת


1 comment:

  1. משגע ברמות, כל כך מחכה ליום שאני אצליח להגיע אליך!

    ReplyDelete