26.11.15

OMG! Free spot to my workshop!


עדכון: 00:00 הבעיה נפתרה, ויש מישהיא שתגיע לסדנה על חשבוני. אין מאושרת ממני! תודה :) 
כבר בפוסט הזה התמונות חזרו למצב תקין. בקרוב בשאר הבלוג.. 

אני בדילמה ענקית. התייעצתי כבר עם שלושה אנשים, ואין לי פתרון לנראות של הבלוג שהשתנתה בפתאומיות לפני כמה חודשים. מאוד מתסכל אותי להמשיך ולהעלות כאן צילומים שנראים בעיני מאוד לא מחמיא. לכן, אני מציעה למי שהפתרון יהיה בידיה (א בידיו) מקום חינם בסדנאת הצילום שלי בבולגריה. כן ממש ככה. מה זה אומר? להחזיר את הבלוג למצב הקודם שלו, שבו הצילומים הועלו תואמים למקור. אשמח לשמוע מכל מי שהפתרון יכול להיות אצלה/אצלו. *סדנאות הצילום שלי בבולגריה מיעדות לנשים בלבד, ככה שאם גבר יצליח לפתור איתי את העניין, אין בעיה להעביר את המתנה הלאה, כמה שצריך. 

ועכשיו, אני כאן כדי לשתף ביומיים המהממים שחוויתי בארץ, עם בנות מקסימות ומרתקות בשתי הסדנאות שהעברתי. לפני שאני מתחילה להציף את הפוסט הזה בתמונות ורודות, זהובות ומנטה, עם קצפת פרחים ונחושת, אנ רק רוצה לעדכן שסדנאת הכריסמס, זו שמיועדת לקרות ב-18 לדצמבר, מחכה לעוד כמה בנות שיצטרפו אליה :) ההרשמה תסגר סופית ביום שבת הקרוב, ככה שיש/אין קצת זמן לחשוב, ולהחליט, ולחזור אלי מהר מהר, כדי שנתחיל לזרות פתיתי כסף מושלגים שם בכפר..  כל כך הרבה תכנונים מנצנצים יש לי על הסדנה הזו, אז יאללה, יהיה מהמם, יהיה טעים במיוחד, יהיה מרתק, ויהיה חם על יד האח הבוערת!! אני ממש רוצה לפגוש אתכן שם איתי, ולדבר על צילום, ולצלם, ופשוט לשכוח מהכל לשניה. פשוט ככה. 
הסדנאות האחרונות בארץ נראו ככה - 
הסדנה בכריסמס הבולגרי תראה ממש אחרת.. לפני כל סדנה יש לי כמה קווים שמנחים אותי, מה תהיה הנראות הכללית שהפעם. זה כמו שורשים חזקים, שמהם מסתעפים להם עוד מלא פרטים קטנים. ככה אני גם מחליטה מה יהיה בגודי בג לבנות שנרשמו.. 
הספונסריות הנדיבות והכה מוכשרות הפעם היו עדי ניסני הקרמיקאית המוכשרת, עם הוורוד המהפנט שלה שכל כך לא אופייני לה, אבל דווקא כן משתלב מצוין. 
וכמובן שעוד פריטים קישטו את הסדנה (או יותר נכון את העוגות של הבייקרי :)) מסביב, והיו חלק חשוב בסטיילינג הסופי. קרמיקה היא לגמרי אהבה מודחקת שלי, אין סדנה שעוברת בלי שיתוף פעולה עם קרמיקאית מוכשרת, ועדי היתה עוד ספונסרית בסדנה הראשונה בבולגריה. האמינה ותמכה ממש בהתחלה, ואני חושבת שהיא אחת המוכשרות שיש היום. באמת. 


כמה שהצלחת שמתחת לקראנצ׳ שוקולד וחלבה מושלמת... 

מיכוש. מי לא מכיר את מיכוש :) היה מאוד קשה לבחור מהמוצרים האגדתיים שלה, המחברות האיכותיות עם הכריכות שלא נותנות מנוח באיזו לבחור.. אבל הכי הכי שמחתי לפגוש את הסוסים שלה בסדנה. הם הצטלמו נהדר. אפילו אני לא ידעתי שיש לה מגשים כל כך יפים, עם הדפסים קסומים. תודה מיכל! הכל הצטלם נפלא, ושימח את כולנו!




טל. גרי עיצובים בבטון.  אנחנו לא מכירות אישית (אבל יש לנו מכרות משותפות מהממות..) ובשניה שראיתי את הכפתורים האלו זה היה ברור שהם חייבים למצוא דרך לסדנה. מוצר מהמם, פשוט, מינימליסטי, הכי פרקטי שיש, ואחד הפוטוגנים שראיתי... :)!! תודה טל, מחכה לראות מה עוד את מייצרת..! 
הם השתרברבו להם באלגנטיות כמעט לכל צילום.. 
תמר מטאיו פינקה אותנו במדבקות הקיר המוצלחות שלה (לנו יש את הלבבות הוורודים פוקסיה בחדר ילדים, רק בצד שלה!!! ואני הכי ממליצה על המדבקות האיכותיות האלו. כשקניתי את שלי לא היו הטיפות, שיש עכשיו, וגם המשולשים.. שווה במיוחד.) אלמנטים גרפיים תמיד משתלבים מצויין בכל הסדנאות שלי. יש בתוכי איזו גרפיקאית חבוייה כנראה.. 


הוכחה שהכל עובד ביחד מצויין, ומצליח לשמח את כל מי שמגיעה. אני באמת מקפידה לבחור בפינצטה את מה שהופך את הסדנאות שלי לחוויה לא רק צילומית, אלא אסטטית ועיצובית יחד. 
אה הא.. שאלתן את עצמכן מה זה הנים טג המושלם הזה.. אז בטח כבר הבנתן דרך הפייסבוק, אבל מי שאחראית לצד המיתוגי של הסדנאות היא דבורה מסטודיו ביקיט. הרעפתי עליה מחמאות בכל מדיה אפשרית, כי אני באמת חושבת שהיא עשתה עבודה מעולה, סופר מקצועית, והכי חשוב, התוצאה השאירה כמה פיות פעורים.. 
דיברנו במייל, אמרתי לה שהפעם יש סנדוויץ׳ גורמה, קופסאת סלט ותה קר מלונדון. ואת הכל אני רוצה ממותג בלוגו המהמם שחבר שלי עיצב לי כאן בבולגריה, עם הסלוגן FASTPHOTOFEST. כבר במיל הראשון הבנתי שהיא ואני מדברות באותה שפה, ואמרתי לה תעשי מה שאת חושבת, סומכת עלייך :) דבורה, ממש חבל ששלחתי לי כמה אופציות לאישור, הרי כולן היו מהממות!!! רק בשביל הניירות והטופרים שלה בא לי לחזור לארץ לעוד שלוש סדנאות ברצף.. אני ממליצה לכל מי שעומדת לחגוג אירוע מפונפן כל שהוא, לפנות לדבורה. היא הסטודיו בשבילכן. הי דייקנית, פרפקציוניסטית ומבינה משהו קטן/ענק בסטייל. תודה דבורה!!!!!!!!







ותסלחו לי מעצבות מוכשות ונדיבות, אבל בזכות אישה אחת הסדנאות הלו יכלו לקרות. אימא שלי. בהתרעה של יום וחצי היא התבשרה שהיא זו שתאכיל את הפיות הרעבים של הבנות, אלו עם הסטנדרטים הגבוהים..היא נרתמה למשימה אחרי היסוס קל הייתי אומרת, אבל היה ברור לי שאין מישהי מוכשרת יותר ממנה בעולם כולו.. היא עמלה כל היום להכין את האוכל בדיוק כמו שדמיינתי, אמא, את אחת ויחידה. נשיקות!!! ופתאום כשאני חושבת על זה, איך כל המשפחה מתגייסת לעזור לי לחלום.. חמותי היא הממונה על הבישול בסדנאות בולגריה, אימא שלי בארץ.. ולכל מי שהיתה בבולגריה וחולמת עדיין על סלרי אפויי ואורז עם תרד ולחם פודינג, אז כאן בבולגריה, המוחות לא נחים.. רק שתדעו. ושוב, תודה אימא!!!! 
בכל סדנה שאני מעבירה יש תמיד שולחן פרופס, או איזו ״פעילות״ שמקבצת את כולן יחד עם המצלמות. ותוך כדי אחנו מתרגלות את כל מה שדיברנו על יבש קודם.. ביקור קצר בלונדון, ולא יכולתי להשאיר על המדפים את כל האריזות היפות האלו. אז מלח, טראפלס, שמפניה, מיץ עגבניות ועוד כל מיני ״אוכל״ מצאו את מקומם לשולחן הפרופס שלי, ועשו עבודה מצויינת, לא..? 







ותוך כדי הרכבת עוגה, צילמנו, אכלנו, דיברנו על צילום, והאמת, אני די בטוחה שכולן נהנו. כי אני הייתי ממש בעננים. הכל היה כל כך מדוייק, ונעים בבית ה״אין לי מילים יותר״ של דנה מרן המעצבת






הסדנאות הבאות כבר בעבודה, יש כמה תכנונים שונים הפעם ...ואני בטוחה שקצת מנוחה לא תזיק לי. אנחנו כאן לפני החורף הגדול, האמת נרגשים לקראתו, ואני מאוד מקווה שסדנאת כריסמס תצא לפועל, ואזכה לפגוש עוד בנות  יצירתיות ומרתקות כרגיל.. 
כתבתי, ההרשמה חייבת להסגר לסדנאת בולגריה ביום שבת הקרוב. אז בכל עניין הקשור להרשמה, שילחי לי מייל, ואהיה זמינה לענות על השאלות שלך. efratlozanov@gmail.com ולשאר הפרטים, לחצי או על הלינק הזה כאן, או על הרובריקה למעלה שמפנה לסדנאות בולגריה. 
אני תמיד בציפייה לעוד שיתופי פעולה, עוד בנות מרתקות, עוד לוקיישנים קסומים, ותמיד תמיד חולמת על הפעם הבאה. 
אז נתראה בבולגריה?? 
*ואני בטוחה שלא שכחתן את ההצעה המפתה מתחילת הפוסט.. איך להגיע לסדנאת בולגריה בחינם.. אז אם ביכולתכן (באופן ברור וחד משמעי) להציל את הבלוג שלי, אני אשמח לשמוע, ואולי אפילו ייצא לנו להיפגש בבולגריה, לא? 
צ׳או, אפרת xxx

8 comments:

  1. מה הבעיה עם הצילומים בבלוג?

    ReplyDelete
    Replies
    1. הם באיכות הרבה יותר נמוכה מכרגיל.. תסתכלי כמה חודשים אחורה, תראי הבדל משמעותי. האיכות הנמוה מתבטאת בחדות, כושר הפרדה של צבעים, וכו׳..

      Delete
  2. נסי את זה, כנראה שהתמונות מאוחסנות בגוגל פלוס - you can change these settings (not in Blogger) but in the Google + settings where you can scroll down to Photos & Videos and check the box 'Upload my photos at full size'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה איריס, המליצו לי על הפעולה הזו אתמול, היא לא שיפרה. מרוב לחץ קניתי עוד 100 ג׳יגה, שיהיה, גם זה לא עזר. עכשיו, מישהיא חכמה עזרה לי לתקן את הבעיה.תודה בכל אופן!!! לילה טוב!

      Delete
  3. שלחתי לך שני מיליים, באחד נראה לי טמונה התשובה.

    ReplyDelete
  4. ועוד אפשרות שקשורה לגוגל פלוס, בה הוא ״מתקן״ אוטומטי את התמונות, ואם הבלוג מקושר לשם, זה יקרה גם בבלוג. כל ההסברים כאן: http://www.thewonderforest.com/2013/09/blogger-auto-enhancing-and-smoothing.html

    ReplyDelete
  5. יקירה, התודה לך! על יום מקסים מלא בסטייל! מחכה כבר לשת"פ הבא שלנו :) חיבוק ענק!!! ♥

    ReplyDelete