5.1.14

Mickey mouse club sandwich

חזרנו בשלום, אחרי מנוחה חלומית. כל כך הרבה צילמתי, בעיקר את הנוף והמזג האויר הכל כך מסתורי שהיה. הפעם לא זכינו לשלג כמו בשנה שעברה, אבל זכינו לקרח, שבעיני, זה אמנם פחות חוויתי לילדים, אבל הרבה הרבה יותר פוטוגני.. :) החופש היה קצר אבל בדיוק מה שהיינו צריכים. חוזרים כבר מחר בבוקר לשיגרה, שאני די אוהבת כאן. החלומות על מדינות רחוקות וטיולים בעולם  מתעצמים מחדש, במיוחד כשאנחנו חוזרים מבולגריה. זה טרייד אוף - אם יש לנו שקל מיותר וכמה ימים חופשיים אפשר לנסוע לראות את איסלנד, או לראות את המשפחה בבולגריה.. עד היום הבחירה היתה חד משמעית, וכנראה שככה זה ישאר :) אם יהיו לנו שני שקלים מיותרים, כנראה שמיד נתעופף לנו לאלסקה או משהו.. 

אחת החויות הכי כיפיות בבולגריה זה השוק יד שניה שם. בכל נסיעה שלנו לשם אני חוזרת עם שלל וינטג׳י מהמם, פתאום שמתי לב שלא שיתפתי כאן בבלוג כמעט אף אחת מהמציאות השוות שלי שם. אז זו בהחלט הזדמנות נפלאה! השוק פתוח כל יום שבת והפעם זכינו רק לשבת אחת, מה שאומר שהציד היה קצר, אבל בהחלט שווה כמו בכל פעם. תמורת 12.5 ש״ח שהם 5 לב (המטבע המקומי בבולגירה) חזרתי הביתה עם טוסטר מצנם של דיסני בן כמה עשרות שנים, שלהפתעת כולם עובד מצויין! על הרומן של לולה עם מיקי וחבריו נראה לי שכתבתי לא מעט, על מידת ההתרגשות שלה לא נראה לי שצריך להוסיף :) 

תסלחו לי על הבלאגן במטבח.. כנראה שאף פעם לא יהי מספיק מקום לכל הדברים שיש למשפחה אחת. או שאולי צריך פשוט לסדר קצת ולזרוק :) הלהיט האמיתי בטוסטר מצנם הזה, הוא שבפנים יש שתי פלטות בצורת מיקי מאוס, שברוב הפעמים מציירות את הפנים שלו על הצנים! טריגר אמיתי לגרום לילדים לאכול טוסט עם דבש וטחינה בבוקר.. 











ועד הפוסט הבא, עם צילומים מבולגריה יפים יפים, שתהיה לכולכם שנה נפלאה, משמחת, יצירתית, מלאה
 בחוויות, והכי חשוב - הרבה הרבה צילומים של הילדים, כי זה מה שנשאר מהילדות.. שנה מצויינת! xoxo




3 comments:

  1. גם תמונות מדהימות וגם מציאה מיוחדת,יפיפה וזולה. איזה כיף

    ReplyDelete
  2. תמונות מהממות ובאמת מצנם מגניב

    ReplyDelete
  3. מדליק כהרגלך.. :-)

    ReplyDelete