10.1.14

Too Much To Do So Little Time

אז למה הכי מתגעגעים? לולה בטח הכי מתגעגעת לסבתא נורה.. לעמוד איתה במטבח, להיות השוליה והצל התמידי שלה.

לכריסמס הכיפי, ולמסורת שהיא כבר חלק מהמשפחה לגמרי, לפתוח את אותה קופסת קרטון עם הקישוטים מהשנה שעברה, ולגלות את אותו הכוכב ואותם הכדורים שמחכים לנו שם..

לסנטה קלאוס שבהתחלה הילדים לא כל כך התלהבו מהעובדה שהוא אוטוטו יכנס בדלת, וההבעה שלהם היתה משהו כזה -

 ואחרי שהבינו כמה הוא מצחיק וכמה מתנות מגניבות הוא מביא, ביקשו שלא יגמר לעולם..

לארוחות המשפחתיות הגדולות מסביב לשולחן שאף פעם לא נגמרות לפני חצות, לזה הילדים בעיקר מתגעגעים, אפילו לא פעם אחת נשמע: ילדים, למיטות...
לשבת כולם סביב השולן הגדול ולצייר עם הכן ציור החדש של לולי, שהתגלה כמתנה הכי שווה בעולם-

ולייצר ולצייר זכרונות עם הבת דודה הכי חמודה שיש לנו מעבר לים, כמה שהם מתגעגעים אליה כבר..

קצת קשה לי להגיד, אבל אני די בטוחה שלולה מאוד מתגעגעת לבהיות הארוכות שלה מבעד לחלון, לגרור כיסא, ולהביט דקות ארוכות על העשן שיוצא מהארובות, על הציפורים שנודדות, וסתם פשוט לעמוד שם, מקסימה כמו שרק היא יכולה להיות..

אני מתגעגעת לחופש הזה של לצאת בשש וחצי בבוקר לצילומים, בנוף הכובש של בולגריה האפורה, ולא להיות מוטרדת מכלום, פשוט לצלם ולחזור מתי שבא לי, לבית החם ולמשפחה המקסימה שלנו..

אבל הכי הכי מתגעגעים לרגעים הקטנים. לא לסנטה ולמתנות, לא לשולחן עמוס באוכל, מתגעגעים לרגעים הכי פשוטים עם המשפחה, וכמובן שבתוספת כמה אורות מנצנצים הכל הרבה יותר נעים. עד לקריסמס הבא בבולגריה, יש לנו את הקיץ בין לבין! סופרים את הימים ליולי, נראה מי יגיע ראשון לדנובה :)



*ב-24 לינואר, יום שישי, נפתח קורס צילום חדש. כמו תמיד, אני שמחה לפגוש משתתפים חדשים, אז המהרו להרשם! כל הפרטים כאן למעלה, בלשונית photography workshop.

**כל כך הרבה דברים להספיק, וכל כך מעט זמן.. כל כך הרבה דברים שאני רוצה לשתף כאן, והרבה מהחופש בבולגריה.. שמחה שאתם כאן עוקבים, פשוט תמשיכו :)
xoxo אפרת

2 comments:

  1. פוסט משובח:) ואיך לולה גדלה....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..תודה! היא גודלת מהר מידי

      Delete