5.2.20

SPOTLIGHT!

אני מחליטה להתמקד בדברים שאני אסירת תודה עליהם. הם יוצרים עבורי מציאות קלה יותר שעטופה תמיד במה שנעים וטוב לי. המחשבות מוליכות למעשים, או כמו שאני אוהבת לקרוא לזה, חלומות מיצרים מציאות

עירית בירן חברת נפש שפגשתי ממש באמצע החיים, כנראה שזימנתי אותה אלי, כי אין הסבר אחר לקשר הנפשי העמוק ביננו, לחיבור היצירתי והמעשי, עירית ואני מזמינות אתכם להצטרף אלינו למקום שבו אנחנו אוספות יחד, בהרמוניה שמיוחדת לשתינו את אותם הדברים הטוביםהדינמיות של החיים לפעמים מרגישה כבלתי אפשרית. זו הסיבה שלפני חמש שנים עצרתי הכל והתחלתי מחדש. לימדתי את עצמי, למדנו כולנו יחד, כמשפחה, לעוף עם הדמיון. החיים התגלגלו ועם הזמן בניתי קונספט שמשתף גם אחרים בתהליך הזה.


זו המהות של הסדנאות שאני מעבירה בשנים האחרונות ברחבי העולם. הרגשתי צורך גדול לדיק את העיסוק שלי, שיהיה מספיק ממוקד ועם זאת חסר גבולות, שיהיה מוקפד כמו שאני אוהבת ופרוץ מחשבתית. העולם כולו היום בנוי על 2 מאיות השניה שאנחנו מקדישים לאימג׳ ברשתות החברתיות וכדי בכלל להתחיל לספר לכם מה אני עושה, ומה אני יכולה להציע, אני צריכה אתכם קצת יותר זמן בתוך הפריים שלי. כאן למזלי יש לי יתרון היות ואני צלמת שיודעת לשלוט במצלמה, ובתוצר הסופי. אם נחפש נקודת התחלה, זו תהיה מוצלחת. יותר מהכל מגדירה אותי המצלמה. היא כלי שמתווך ביני לבינכם, היא היסודות החזקים שמניעים אותי ויוצרים את המפגש ביננו


ישבנו וחשבנו עירית ואני, איך ליצור עבורכם מפגש שירגש אתכם כמו שהעשיה שלנו יחד ובנפרד מרגשת אותנו, להעביר לכם את החוויה המלאה של חדוות היצירה, צרור של פרחי בר יפהיפה. עירית מבשלת אוכל שהוא שירה אמיתית, אני מצלמת וזו בכלל רק ההתחלה. גם אתם מרגישים לפעמים שהמדיות החברתיות יכולות לגרום למועקה? כל אותם ריבועים קטנים ומושלמים שמספרים על חוויות נפלאות של אנשים זרים? אני אמביולנטית בנושא הזה, מהסיבה שאני יודעת שלא מעט פעמים הכל סופר אותנטי, ואמיתי. הרגע האחד והפרטי והקטן יכול באמת להיות מושלם. ברי המזל שביננו חווים את זה בספונטניות, והמצלמה המעולה שלהם בדיוק שם בכדי לצלם, והיכולת הטכנית שלהם מושלמת, והופ, יש לנו את זה. וכן, זה קורה, והייתי מגדירה את זה כסגנון הצילום האהוב עלי בעולם - צילום דוקומנטרי. זה נסיון חייםעירית ואני מזמינות אתכם למפגש, שבו אנחנו נייצר עבורכן מציאות. לא, זו לא תפאורה, זה לא סט, זו חוויה. התרחשות. המצלמה שלי תפגוש את הכלים המרגשים של עירית, במטבח הרוחש שלה, בין שבילי מנות מהפנטות כהרגלה, בחורשת האין סוף בין מטעים ומים צלולים וכחולים. נדבר על צילום, ואוכל, נצלם ונאכל, נלמד לדייק את המחשבות שלנו, להתפקס על האובייקט ועל הדרך. להגדיר את הסטינג במצלמה ובראש, להנות מקלאב סנדויץ׳ ובירה צוננת בין שדות מוריקים וסוסים דוהרים. נלמד להתמסר למצלמה ולעמוד גם מלפניה, נעריך את השפע הישראלי והתוצרת המקומית שאיתם עירית תרקח מעדנים רבים במטבח הקסמים שלה. ניישר קו טכני בלבד עם צילומי מזון וקינוחים מפוארים, כדי להמשיך אותו הלאה עם אינפוט אישיאנחנו נייצר את הרגעים, אתם תגיעו כדי לחוות אותם בכנות. הכל שלכם. אתם מוזמנים למפגש יצירתי של צילום אוכל וחיים, או במילה אחת mindfulness . 

משתתפות הסדנה צריכות להגיע עם מצלמת SLR וידע לצילום במצב ידני — manual.
אבל גם אם את עושה את צעדייך הראשונים בצילום או זקוקה לחיזוק מיומנויות, חשבנו עלייך! בנוסף לסדנה, יתקיים מפגש מקדים עבור מי שרוצה ללמוד או לרענן את עקרונות יסודות הצילום ותפעול המצלמה במצב ידני (manual). מפגש טכני על קפה ועוגה שיתקיים בלוקיישן תל אביבי מקסים ויארך כ- 3 שעות.
הסדנה תערך בשדה ורבורג ביום חמישי, ה- 5 במרץ 2020 בין השעות 10:00-17:00.
מפגש ההכנה יערך בתל-אביב ביום שלישי ה- 3 במרץ 2020 בין השעות 16:30-19:30.
וכמה כל זה עולה, אתן בטח שואלות. 1200 ש״ח לסדנה בלבד ו-1500 ש״ח לסדנה ומפגש ההכנה ביחד. ניתן גם להצטרף למפגש ההכנה בלבד תמורת 450 ש״ח.
לינק להרשמה קלה ופשוטה נצמא כאן. תקליקו. 
אפשר גם ליצור קשר עם עירית ולשלם בביט: 0544-297900

  • יתכנו שינויים בתכנית בהתאם למזג האוויר.
  • קיום המפגשים מותנה במספר נרשמים מינימלי.
  • המחירים כוללים מע״מ.
רוצים לראות מה כבר עשינו יחד עירית ואני? תקליקו כאן וכאן ויש עוד מלא..






No comments:

Post a Comment