14.2.20

spotlight!

היוש. רציתי לספר לכם קצת על הימים הנפלאים שמצפים לי, לנו, יחד עם עירית בירן הנפלאה. ב-3 למרץ, יום שלישי ניפגש בתל אביב לשלוש שעות מקדימות. המפגש הזה פתוח לכולם, גם למי שאין ביכולתו להגיע ליום המלא שלנו ביום חמישי. במפגש ביום שלישי, נתפנק לנו ונלמד את כל התורה כולה. נשמע מופרך? נשמע מבהיל? תסמכו עלי. כבר יותר מחמש שנים שאני מעבירה את לימודי יסודות הצילום כאן בבולגריה, פלוס שנתיים קודמות להן בתל אביב. טכנופובית כמוני עדיין לא נולדה, וכמו שאני מספרת לכולם, המורה בשיעור סטודיו בבצלאל ביקש ממני לא פעם פשוט לוותר על זה, ואולי לרבוץ בקפיטריה או משהו אחר.. שבע שנים שבהן אני מלמדת נשים וגברים לא לפחד, ולא להרגיש כמוני. עם הזמן פיתחתי לי שיטה מאוד ידידותית, שברובה אני מדברת על לצבור בטחון ולא לחשוש ממשוואת העל הזו שנקראת חשיפה. בשלוש שעות אתן לכם את כל הכלים הבסיסיים להבנת פעולת הצילום, והנגזרות של כל פונקציה. כמו את החיים, הצלחתי לפשט גם את זה. הצילומים כאן בפוסט הם בדיוק מה שאני מדברת עליו. לפשט את הפעולה, ועם זאת, כשביכולתנו להגיע לרמת דיוק ושליטה מקסימלית, להניח את התוצר על השולחן בדרך הכי טובה לנו. 

בשלוש שעות נינוחות, נשב לנו בתל אביב על קפה ועוגה ונלמד את יסודות הצילום. יהיה המון זמן להכרות עם המצלמה, הגדרות מצלמה, והתפעול שלה. נכיר את האח הגדול שמפקח עלינו המד-אור, ויחד נבין כמה פשוטה והגיונית הפעולה של צילום ידני. 
מוזמנים להצטרף אלינו צלמים מתחילים, כאלו שבדיוק קנו את המצלמה אבל עדיין לא הקליקו עליה, צלמים מנוסים שמרגישים שרענון וחידוד המושגים יעזרו להם, משתתפות הסדנאות שלי בעבר, לריענון קצר שיחזיר את כל הידע, ובעצם כולם. נשמח לראות אתכם כחלק מהחוויה הכוללת של יום שלישי וחמישי, או רק למפגש ההכרות עם המצלמה. 
ביום חמישי, עירית ואני מפיקות עבורכם יום מטורף שכולו חוויות צילום סופר ויזואליות ומרגשות. אני מאוד ממליצה להגיע לשני המפגשים, ככה שביום חמישי יהיה לנו יחד זמן לתרגל את המידע החדש שרכשנו. ביום חמישי, בשדה וורבורג עירית ואני אוספות עבורכם את מיטב הסצנות הפוטוגניות שיצרו עבורכם גוף עבודות קצר ביום אחד. נתרגל צילומי פורטרט, תנועה, מזון ועוד באמת לא מעט הפתעות מרגשות. 
אז קדימה, אם זרמים קלים של התרגשות עוברים בכם, המצלמה קוראת לכם, בא לכם לשבור את השיגרה ולצאת ליומים של סערה פוטוגנית במיוחד זה הזמן לכתוב לנו ולהצטרף. 

No comments:

Post a Comment