27.9.12

photography workshop 2 !!!

























מה אתם אומרים על האימג' החדש שלי לכבוד הסדנאות הבאות? מיד אחרי החג אדפיס אותו על גלויות, ומאחורה יהיו כל הפרטים. במטרה שהגלויות ימצאו את דרכן למי שרוצה ללמוד צילום:) אז הנה פוסט חגיגי ומרגש בדיוק כמו הפוסט הראשון שהעליתי לקראת הסדנאות הראשונות! החלטתי לעשות קופי פיסט עם שינויים בתאריכים מהפוסט הראשון. כל הפרטים זהים, אותה מידה של התתרגשות באויר!

שתי סדנאות יפתחו במקביל. האחת בימי חמישי אחה"צ מ-18:00 עד 21:00 במשך ארבעה שבועות, מתחילים ב-11 לאוקטובר. השניה בימי שישי בבוקר מ - 9:00 עד 12:00 מתחילים ב- 12 לאוקטובר.

בכל סדנה 6 מקומות בלבד.  המפגשים יהיו בסטודיו מפנק במרכז תל אביב, דקה הליכה מרוטשילד.  מה צריך? מצלמת רפלקס/דמויי רפלקס עם אפשרות לצילום ידני. זהו! והרבה רצון ללמוד איך לנצל את אחד המדיומים הכי מדהימים שיש...מה בתפריט? אני לא רוצה לסבך אתכן במושגים מעצבנים שלי אישית גרמו לא ללמוד כלום בבצלאל (למדתי המון דברים אחרים...) אבל ברור שנלמד איך להשתמש במצלמה, איך לצלם בתאורה טבעית, איך לקרוא את האור, איך לבנות פריים, איך לספר סיפור, בעיקר אספר לכם איך אני מצלמת - את הגישה שלי. נדבר ונלמד איך להפוך צילום לטוב ומעניין, כזה שלא תרצו להוריד ממנו את העיניים :) נלמד על צבעוניות וקונטרסט, נדבר הרבה על אור ואיך להווציא מכל מצב את המקסימום. כן, גם קומפוזיציה, עומק שדה, פוקוס, סוגי עדשות צמצמים וכל המילים האלו שקשורות לצילום.
 

אני כותבת את תפריט הקורס ככה בכוונה, אני מאמינה שלימודים דידקטים אפשר למצוא בהרבה מקומות אחרים, אבל אני רוצה להציע משהוא קצת אחר. כמובן שלא נדלג על שום אספקט טכני, אבל נשים דגש על אסטטיקה, ואיך להפוך את הצילומים שלנו למשהוא מושך שהעין נשארת עליו יותר משניה. אולי אפילו דקות ארוכות. כל מה שאסביר עליו כבר הפך ממילים לדוגמאות ממשיות, ז"א שכל הקורס ילווה בצילומים להמחשה.

נדבר ונלמד הרבה על צילום ילדים, וגם על צילום טבע דומם (לכל מי שצריכה לצלם מוצרים למשל). בסוף, אחרי שכמובן גם נצלם יחד נטעם קצת מהקסמים של הפוטושופ (אין הכרח שהתוכנה תהיה אצלכם על המחשב, אבל מאוד מאוד כדאי!).

תקשיבו, יהיה כיף! מבטיחה שתצאו עם ידע מקיף על המצלמה ואיך לשפר דרסטית את הביצועים. ובכלל, מבטיחה אוירה טובה וקפה. כמובן שהגבר הראשון שירשם יקבל מדליה אישית ממני. נראה אתכם!

וכמו שהבטחתי, אגלה את כל הסודות שלי, אחשוף בפניכן את כל ההשראות שלי, ואתן חבילת טיפים ולינקים מרשימה מאוד... תהיו מאוד עסוקות אחרי הקורס..

הקורס עולה 800 ש"ח. ההרשמה נפתחת ממש עכשיו, דרך המייל. מה עושים? שולחים לי מייל ל: efratlozanov@gmail.com עם השם , הטלפון, והיום המועדף לקורס: חמישי אחה"צ או שישי בבוקר. מיד כשתתמלא הקבוצה לפי סדר קבלת המייל, אשלח מייל בחזרה עם אישור ההשתתפות. אפשר להרשם כזוג במייל אחד. אשמח לענות על כל שאלה דרך המיל :)

 וזו הזדמנות נהדרת להודות לשרית, טל, קרן, ליאת, סיוון, ליאת, נועה, אורית, קארין, נופר, טל, והדי שכל כך שימחו אותי כשהצטרפו לסדנאות הראשונות, ונתנו לי מוטיבציה עצומה להמשיך!
אני מצפה לראות בנות חדשות ממש בקרוב! וזו הזדמנות נוספת להגיד ברוכות הבאות לכל הקוראות החדשות שגיליתי שהצטרפו החודש..יאללה, להתחיל לדאוג לסידור לילדים, להיכנס לאוטו עם החברה הטובה, ונתראה בסדנה..







1 comment:

  1. מומלץ מומלץ מומלץ!!
    וסדנאת המשך נדרשת!!
    חיבת להודות שאני מאד מאד נהנת ולא רוצה שזה יגמר!

    מיליון תודות אפרת!!
    קרן

    ReplyDelete