7.8.18

The big magical black pot.

שמרתי את הצילומים האלו כמו זהב. דיגדג לי לא פעם לפרסם אותם, אבל חיכיתי לרגע הנכון, והוא עכשיו. כי יחד איתם, אני יכולה לספר לכם שיש תאריך חדש וחגיגי לסדנאת סתיו מהממת בבולגריה היפה. 19-21 לאוקטובר 2018.
כל הפרטים הטכנים ממש כאן בסוף הפוסט, אז תוודאו שאתם קוראים אותם, ונרשמים מיד, כן..?
ההרפתקאה במרוקו לגמרי יוצאת לדרך, עם נשים סקרניות והרפתקניות שמצטרפות אלי, יש שני מקומות אחרונים, הם שלכן? כל הפרטים בלינק כאן, תקלילו. וכן, זו תהיה הרפתקאה חד פעמית המחשבות שלי כבר בנדודים ליעד המפתיע הבא..

הסדנה האחרונה בבולגריה היתה מכשפת, היה עומס אורגני מטריף חושים שנוצר מהיופי הזה שסובב את העיר הקטנה שלי, וידין. נשים מוכשרות עזרו לי לרקוח (תרתי משמע) כישופים מהפנטים עבור המשתתפות, ולייצר רגעים וזכרונות שעדין מסובבים לי את הראש כשאני נזכרת בהם. אם פספסתם את המראות הלא חוקיים שעירית בירן רקחה במטבח תקליקו כאן.
מה שבטוח, לשמחתכם עדיין לא ראיתם את היופי, הרוגע והנתינה שדגנית מקרינה. אבל בגלל זה אני כאן היום. לשתף אתכם בסשן מרגש, שקרה משש כאן, בין החצר שלי, הפארק מעבר לגדר, וחוף אחד על גדות הדנובה, שלא ידע פווגניות כזו מימיו.






את דגנית מהמותג SU NATURAL TEXTIL DESIGN זכיתי לפגוש בסדנה הראשונה שלי כאן בבולגריה כשהיא היתה אחת הספונסריות של הסדנה. האמנות שלה כבשה אותי בשניה, וידעתי שיום יגיע ואזמין אותה להיות חלק מהסדנה. לשמחתי הרבה היא הסכימה, וככה נוצר סשן מהפנט של הדפסת טקסטיל מהטבע שסובב אותי כאן בבולגריה, והוא פראי ונפלא.
ביום הראשון יצאנו ללקט עם הבנות עלים, פרחים, זרדים וכל מה שיכול לתת לנו פיגמנט מיוחד בהדרכתה של דגנית. ערמנו הכל בסלי קש מרוקאים, והנחנו בחצר, מתרגשות לקראת היום הבא.
דגנית כל כך מדוייקת ומקצועית, היא הדריכה את הבנות לגבי היתרונות והחסרונות של כל צמח, מה מותר/אסור/כדאי לקטוף, בכדי להדפיס את צבעוניות המופלאה הזו על צעיפי משי שהיא הביאה לכולן..



דגנית זיהתה מיד את הפוטנציאל בענפים שקיצצנו למפלצת בגינה שלנו AKA עץ התות המטורף שרק צומח וצומח, והשתמשה בהם כבסיס להדק את היצירות לקראת בישול..

אני לא אתיימר להסביר את התהליך, נראה לי שהכי כדאי שפשוט תגיעו לאחת הסדנאות שדגנית מעבירה בארץ, שבהחלט מתאימות לבילויי משפחתי עם הילדים, התוצאה מרתקת והתהליך לא פחות.
את היום האחרון לסדנה בילינו על רצועת חוף שוממת אי שם ממש על הגבול עם רומניה, כ-20 דקות נסיעה מהבית שלי. החוף הפראי והבתולי הזה היה תפאורה מושלמת לסיר הכשפים המבעבע של דגנית, שבתוכו בישלנו את הצעיפים. עירית ציידה אותנו בפיקניק מופתי עם הסנדוויץ' סביח הכי מפונפן שאכלתי מימי. פרשו שטיחים, לבשנו בגדי ים, ובזמן שנהננו מחוף פרטי עם שמש בולגרית מחממת ופיקניק מפנק, בויאן ודגנית שיחקו באש. ובמים. ובעשן. ובאדים. הם רק שכחו את הזנב של הלטאה כמו שנאמר לא פעם :) הצעיפים נכנסו להרתחה במי הדנובה בסיר השחור המטורף, יחד עם תבליני עלים וענפים לחיזוק הקסם. מלקחיים פוטוגנים משו אותם לחוף, וקריאות ההתפעלות היו מרגשות.







תכנון של שבועות, התרגשות של ימים השאירה לכל אחת מאיתנו משי מרחף באויר הבולגרי שישמר לנו לשנים ארוכות. תודה דגנית על הסשן הכל כך מוצלח, תודה על הנעימות שבך, כבשת כאן את כל המשפחה, את יודעת.

אני תמיד פתוחה לשיתופי פעולה חדשים ומרגשים, אל תהססו לפנות אלי אם יש לכן מגבעת קסמים וזנב של זיקית :)
אה.. כן, ודגנית ממשיכה להפתיע, בזכות ואטס אפ אחד שווה במיוחד ממנה, הגענו בשבוע שעבר לחוף נפלא ביוון, אבל על זה בפוסט הכחול הבא.

ועכשיו, הכ-ל על הסדנה החדשה, ההרשמה נפתחת רשמית!

מתי? 19-21 לאוקטובר  2018

למי? נשים וגברים, מוזמנים בכל רמות הידע והנסיון בצילום.

מה צריך? מצלמה דיגיטלית, כדאי גם לפ טופ, נלמד תוכנת עריכה.

תפריט? צמחוני עם דגים. אם יש לכם דיאטה מיוחדת כתבו לי. ננסה למצוא לכם תפריט הולם.

איפה? צפון בולגריה, על הדנובה.

הקסם הפעם? הסתיו הבולגרי, שלכת מהפנטת, סיידר חם ודלעות צרובות. ועוד הרבה הרבה מעבר, תסמכו כלי..

לינה? מלון אנה כריסטינה. מלון קטן ומקסים בלב ליבו של הפארק הסתוי המהמם שלנו.

אפשרויות לינה? אפשרות לחדר ליחיד או לחדר זוגי.

הגעה? אתם מגיעום לסופיה ביום שישי ה-19 לאוקטובר, והסעה שאני מארגנת יוצאת מטרמינל אחד בשעה 13:30. גם בחזור אותה ההסעה תקח אתכם לשדה התעופה בלילה שבין ראשון לשני בהתאם לטיסת וויז איר.

טיסות? באחריותכם. יש כמה אופציות, אני ממליצה על וויז איר. אבל, מבחינת לוחות הזמנים גם אל על וגם בולגריאן איר מתאימות. לשיקולכם.

מחיר? 4100 ש״ח ליחיד בחדר זוגי (לחלוק עם חברה) או 4300 ש״ח לחדר ליחידה.

אפשרויות תשלום? ההעברה בנקאית לחשבון הבולגרי שלי, פאי פאל או בהסדר אישי ביננו.

מדיניות ביטול? לצערי ההרשמה היא סופית ואין ביטולים. וודאו שהתאריכים מתאימים לכן מראש. אני ממליצה לרכוש ביטוח נסיעות כבר כשקניתן כרטיס.

מה עכשיו? מהרו. כתבו לי למייל שאתם בפנים, או לחלופין אם יש לכם כמה שאלות לפני שנסגור את ההרשמה, אני עונה מאוד מהר, מבטיחה. מייל הסדנאות הוא: mylovelymessworkshop@gmail.com

המקומות מוגבלים מכיוון שזו סדנאת סתיו, אל תהססו לפנות אלי בכל שאלה, ולשריין את המקום שלכם במהרה. 

אז נתראה בבולגריה באוקטובר? מבטיחה להביא למשתפים מתנות ממרוקו... :) 
שיהיה אחלה קיץ, לכולם!
אפרת

No comments:

Post a Comment