3.5.15

The most amazing spring I knew.

נניח ש-36 שנים לא ממש התעניינתן בעצים ובציפורים. בקצרה. ופתאום אתן מאוד, אבל מאוד מאוד מאוד כן. לפעמים קצת לא נעים לי לכתוב את כל מה שאני מרגישה, מסיבה פשוטה, שאולי זה ישמע קצת דבילי, קצת לא מציאותי, הרבה לא הגיוני. אז אני פשוט לא אכתוב, הפעם. אבל אני מקווה שהתמונות יצליחו להעביר לכן את ההתפעלות העצומה שלי מהאביב המדהים הזה שקורה כאן מסביבנו. ושוב, התפעלות עצומה זה אנדר סטייטמנט. 


מילות התפעלות אחרונות, לפני שאני רק אזכיר לכן בקצרה שיש סדנה ממש בקרוב, ביוני! אז עץ הערמון. כן, ערמונים. בחיים שלי לא ראיתי משהו יותר מרשים מהאדון הזה. הוא עצום! וחגיגי! ומלא בתפרחת לבנה, ויפהיפיה. קצת קשה להאמין למה שהעיניים רואות. 

וחוץ מזה שעץ הערמון הוא מדהים, ושאביב אמיתי זה חובה לחוות פעם בחיים, ושהריחות משכרים וכו׳ וכו׳, גם החלטנו ככה בדקה התשעים לנסות ולשתול משהו בגינה שלנו מתחת לבית על העץ. 
אני ולולי כמעט לפני סיום בקריאת הספר סוד הגן הנעלם, ובאמת שלא במכוון, הספר הזה הגיע לידים שלי לפני חודש. זה אחד הספרים שלא הכרתי בתור ילדה, ובשבילי זו גם הפעם הראשונה יחד עם לולי. שנינו מרותקים, מתפללים שלא יגמר.. מדהים איך החיים תמיד מסתנכרנים עם הספרים שקוראים, ממש כמו הקיסוס הזה שעל העץ, והנפלאות שקורות לילדים בגינה המוזנחת/מקסימה הזו שלנו שאף אחד לא ביקר בה שנים..



ועד שהמלפפונים והעגבניות שלנו יצמחו, אני רוצה להזכיר לכן בנות, שביוני תפתח סדנאת בולגריה כנראה אחרונה להשנה.. אני ממש ממליצה לכן לבדוק את האופיוצת שלכן להגיע במידה ואתן חושבות על זה.. הפעם אני מתכננת להפתיע בטיול קצר, לפינה קסומה בחודו של הר, עם מפל ואילים שרצים חופשי.. מה לא תגיעו? ההרשמה חייבת להסגר עד ל- 12 למאי בכדי שהתאריך ישוריין. הפעם ישנם רק 10 מקומות ולא 12. כל הפרטים כולם, כולל מחירים ותאריכים בלינק כאן למעלה bulgaria workshop  שתי האופציות עדיין פתוחות וההחלטה עדיין לא התקבלה, ככה שהסבירות לסדנת אמצע שבוע לשומרות שב עדיין קיימת. אבל, זו תהיה ההזדמנות היחידה לסדנאת אמצע שבוע, והיא לא תחזור על עצמה (מסובך מידי עם כל הנוגעות בדבר :)) זה מהרו להחליט ולשלוח לי מייל. 

זהו, באמת, שנדע רק ימים יפים, פוריים ואביביים שכאלו, ואם לרגע אשכח להעריך את כל היופי הזה שסביבי, אדע למצוא אותו שוב בעץ הערמון כאן בפארק :) 
שבוע מצויין בנות!
xoxo

6 comments:

  1. תמונות קסומות ! ממש ״סוד הגן הנעלם״ :)

    ReplyDelete
  2. יקירתי, אין לך במה להתבייש
    כשמגלים את היופי של הטבע, ולא רק את יופיו באביב, את ההתעלות ממש שמרגישים כשנמצאים בקרבתו יום יום, עונה אחר עונה שנה אחר שנה, מעטים הדברים שיפים ומרגשים יותר.
    אני מתחילה אפילו להעדיף את חברתו על חברת חנויות ובני אדם לאחרונה.
    מבינה לליבך ותודה על הצילומים הנהדרים

    ReplyDelete
    Replies
    1. הבנת אותי לעומקו של עניין. ממש אבל ממש. זו ההרגשה שלי :) ד״ש!!

      Delete
  3. זה מקסים אפרת! ממש!
    ויש משהו במגורים בטבע שפותח את הלב והנפש לדברים קטנטנים ונטולי ציניות לחלוטין כמו אוושת עלים וצל עצים ועוד כל מיניים שכאלוים....
    והצילומים שלך... יא חביבי.... מדהימים של ממש. ועושים חשק פשוט לעזוב הכל ולצאת החוצה ולא להפסיק לתקתק במצלמה או לשכב איפושו ופשוט להביט.
    תודה על היופי ועל השיתוף!
    (מאיפה הדבר היפהפה שלולי לובשת?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מרים!! מצאתי בחנות יש שניה שקית מלאה בתחפושות. וחצאית הפיות הזו היתה בפנים!

      Delete