13.8.14

keeping my eyes wide open

זה היופי שבאירופה - נכנסים לאוטו וחוצים מדינות. כמה פשוט. באחד מימי הראשון כאן, החלטנו ממש בספונטניות, ככה בסביבות 2 בצהריים, לנסוע לסרביה לאכול דגים. לולי והרגלי האכילה שלו זה דבר מאתגר בפני עצמו, וכשהוא אמר שבא לו דגים, מיד עמדנו דום. ולולה פשוט מאוד מאוד אוהבת דגים, אז מיד הפלגנו לחלק הצפוני יותר של הדנובה. שם, מצאנו חוף מקסים, שקט ורגוע, ומסעדת דגים, הכל ביחד.
אני לא אכתוב הרבה, זה סתם היה אחר צהריים נעים, אבל הנופים שראינו, והשלווה הגדולה, כבשו אותי.

אני יושבת לי בחוף, מסתכלת על המים היפים, וככה פתאום גיליתי שמעל הראש של לולי יש ענן. אמיתי, ענקי, מהפנט! כזה מין ענן, בהיר ורך שמצא את הילד הכי מגניב בעולם לעמוד לו על הראש -

אז מצד אחד באמת שלא קרה הרבה, מצד שני לילד שלי יש ענן.. כשלולה ראתה את התמונה במצלמה, היא ביקשה גם, אבל אז הענן כבר לא היה כל כך מגניב, הוא התפזר והפך קטן יותר. בכל זאת ניסיתי לצלם אותה עם ענן, אבל כל מה שהיה זה ענני נוצה, היא היתה מרוצה ום אני :)

סרביה קצת שונה מבולגריה, למרות שהן שכנות קרובות גם בתרבות ובעוד הרבה דברים, אבל בכל זאת נראה שהיא התקדמה והתפתחה קצת יותר מהשכנה הבולגריה. אומרים שבלגרד יפהיפיה, אולי נגיע לשם בקרוב. חוץ מלהסתלבט על החוף, לאכול את הדגים הטעימים בעולם, ואת סלט תפוחי האדמה הטעים בעולם גם הוא, לא עשינו הרבה. ממש כמה דקות לפני שנכנסנו לאוטו, איך לא, לולה רדפה אחרי פרפר ואני אחריה, והיא הביאה את כולנו לשדה מהמם, עם שקיעה מהממת, ויותר מזה לא רציתי כלום. אחד הטיפים שאני נותנת בסדנה שלי, הוא שכשאתם מזהים סצנה עם פוטנציאל פוטוגני, והפרמטרים במצלמה כולם מכוונים, האובייקט במיטבו ומשתף פעולה, פשוט תצלמו והרבה. לא להסתפק בקליקים ספורים, לצלם! הסיפוק שתקבלו כשתפרקו את התמונות למחשב יהיה כזה גדול, שרק תרצו לחזור ולצלם :) וככה היה ברגע ההוא  - יש לי אולי יותר מ-200 צילומים שמאוד קשה לסנן, לכן הנה לא מעט מהם -

בעניין טיפים לצילום - אני שמחה לבשר שקורס חדש למתחילים יפתח ב-12 לספטמבר בימי שישי בבוקר, אבל על זה ועל כל הפרטים אכתוב בפוסט הבא.
חזרנו הביתה מדרך צדדית, לא מהכביש הראשי שממנו הגענו, וגילינו את הקסם הזה שנקרא - זהו, קרענו את התחת כל החיים, עכשיו יש לנו בית על הדנובה עם מזח פרטי. לא להאמין כמה נטולי לחצים החיים של האנשים האלו.
סתם טיול קצר לסרביה שלכל מקום שהבטתי נדהמתי.
בפוסט הבא כל הפרטים על הסדנה הקרובה בספטמבר, וגם, נראה לי שסוף סוף אגלה על מה אנחנו עובדים כל כך קשה כבר חודש שלם!

5 comments:

1. כל כך יפה;) איזה כיף לעקוב אחריך

ReplyDelete
  2. מושלם! תמונות עוצרות נשימה.

3. אני יודעת שזה לא קשור כ"כ לפוסט הספציפי אבל איפה קנית את הנעליים של הילדים?

Replies
    1. אני לא בדיוק יודעת לאיזה את מתכוונה, אבל אני מניחה שלנעלי בד - הן של בן סימון. יש להם עמוד פייסבוק ואתר ואחלה נעליים :)

Delete
    2. תודה אפילו הזמנתי לעצמי זוג :-)