12.8.13

New dates - photography workshop!! (and a winner....)

מוצרים מקסימים! השמיכה הזאת הכי יפה: 






















ככה כתבה תגובה מספר 68 (נורה המוכשרת בחרה מספר ראנדומאלי מ-1 עד 120) והיא של מאיה ברגמן! אז מאיה, את מוזמנת לשלוח לי למייל את הכתובת שלך (מופיע למעלה ב- contact me), ומיד השמיכה המקסימה שבחרת בדרך אליך! המון תודה למי שהשתתפה, היה כיף! ואתן כמובן מוזמנות לסמן לעצמכן את החנות של נורה, כי תמיד היא מחדשת בדברים יפים יפים.. וכמובן רוצו לקנות את מה שחשקתן בו..

אני מתרגשת לפתוח את סדנאות הצילום שלי מחדש השנה!!! אחרי חופש של חודשיים וחצי, אני באמת כבר מחכה לזה. מי שחדש בבלוג, אז נעים להכיר קודם כל, ושנית, אני שמחה להכיר לכם את הקונספט שאני רצה איתו כבר 14 (!!!!) סדנאות בשנה החולפת. במה מדובר? אז ככה - 

ארבעה מפגשים חד שבועיים, במשך 3 שעות (הפסקונת קטנטונת באמצע, כי הרי צריך קצת מינגלינג..) המפגשים מיועדים לצלמים מתחילים ללא ניסיון, וגם לכאלו שמעוניינים לשפר ביצועים. לסוג הסדנא הזאת נדרשת מצלמת רפלקס או דמויי רפלקס. בבקשה לא לאתגר אותי יותר עם צעצועים למינהם, אתם אלו שתתאכזבו בסופו של דבר.. הסדנה מתקיימת במרכז תל אביב, באוירה נעימה וכיפית, ותאמינו לי שתמיד, אבל תמיד מגיעות בנות מענייננות שכיף להעביר איתן שלוש שעות פעם בשבוע.. לי כבר יש כמה חברות טובות מהסדנה.. אז גם אם אתן לא בעניין של להפוך לצלמות מקצועייות, גם סתם להעשיר את הידע, ולהפיק צילומים שווים יותר של הילדים - זה שווה! 

 מספר המקומות מצומצם, אז תמהרו להחליט. שתי סדנאות יפתחו במקביל בהתאם לדרישה. הסדנות  החדשות יפתחו בתאריך ה- 2 לאוקטובר ימי רביעי בערב משעה 17:00 עד 20:00. וב- 4   לאוקטובר בימי שישי בבוקר משעה 09:00 עד השעה 12:00. אתן תספיקו להוציא את הילדים מהגן :)  שתי הסדנאות יתקיימו ארבעה שבועות רצופים, בדיוק באותה השעה. 

עלות הסדנה היא 950 ש"ח. 

ההרשמה מתבצעת דרך המייל, ונפתחת ממש היום. שילחו לי מייל ל: efratlozanov at gmail dot com (המייל שלי גם מופיע באופן קבוע בלשונית contact me ממש למעלה בבלוג). 

הסדנה מומלצת לבעלות עסקים קטנים או חנויות אטסי/מרמלדה שמעוניינות להשתפר ביכולת הצילום, ולהפיק צילומים מושי עין לבד בבית בעלויות אפסיות. באמת שמאוד מומלץ.. 

מה בסדנא אתם שואלים? אז ככה... 

נדבר הרבה על קומפוזיציה, החלק האהוב עלי.. מה שקורה בצילום למעלה הוא לא מקרי.. 

נדבר הרבה על אור, איך לקרוא אותו, מאיפה למדוד אותו, ולמה הוא כל כך אבל כל כך הכרחי ליצירת צילום מושלם. 

נדבר על איך לתפוס רגעים ולא פוזות.. מנסיון זה אחד הדברים שהכי תרצו לדעת.. 

נדבר על זויות צילום. זום זה לעצלנים :) 

נדבר על סוגי עדשות, ומה בדיוק הן מיצרות לנו. 
נדבר הרבה על סטיילינג בצילום, עוד אחד מהאלמנטים האהובים עלי, וכמה זה יכול להיות פשוט ולא מסובך לביצוע. 

נדבר על איך לתפוס את הרגע. חשוב מאוד!
ואיך לייצר רגעים, לסגנן אותם ולגרום להם לקרות. 

נדבר על איך להעביר רגשות בצילום, וכמה נעריך את זה כשנצליח..

נדבר על פריימינג (מיסגור) של צילום, מה עיקר ומה טפל. מה צריך להיות בצילום ומה לא..

נקנח בקצת פוטושופ ועיבוד בסיסי (אך הכרחי ופשוט להפליא!) של תמונה. 

ואם ממש ממש תרצו, נדבר גם על הדינוזאור הזה. מבטיחה הוראות בניה פשוטות :) 

אבל בעיקר יהיה כיף! או כמו שלולי אומר - מה זה כיף....

כל הצילומים למעלה צולמו בטווח של שעה וחצי בערך, בלי הרבה תכנונים. מה שאי אומרת - כשיודעים את הכללים, והבסיס הוא טוב ומובנה, אתם תראו שהצילום יזרום לכם.. בטוח שצילומים כאלו כבר לא תצלמו יותר - 

כאן כיוונתי לצלם (הלא מיומן...) את המצלמה לאוטומט וזה מה שיצא. לא חבל? את כפתור האוטומט אנחנו זונחים לעולמים, ומעכשיו מצלמים בידני :) אז מוכנים? שני תאריכים לנוחיותכם פתוחים להרשמה מהיום. ה-4 לאוקטובר ימי שישי בבוקר וה- 2 לאוקטובר, ימי רביעי בערב. ההרשמה כמובן דרך המייל  - efratlozanov@gmail.com. נתראה? 

כמובן שהבטחתי מקום אחד חינמי... הוא יהיה תקף לסדנה של ימי רביעי בערב. אפרסם בהמשך השבוע הקרוב איך זה בדיוק יעבוד. מהרו להבטיח את מקומכם בסדנה המבוקשת, וגם אם אתם תהיו אלי שתזכו, דמי ההרשמה נגבים רק בסוף אוגוסט, אחרי שאודיע על הזוכה. 

אז חופש נעים לכולכם, מקווה לפגוש כמה שיותר מכם אחרי החגים, so shoot me an email :) 

* כל מי שפנה אלי בפניה אישית בחודשיים האחרונים בעניין ההרשמה, אנא שלחו לי מייל חדש עם היום שמועדף עליכם. הפניה הקודמת שלכם לא מאשרת את ההרשמה. 

3 comments:

  1. כל כך, אבל כל כך עשית לי חשק
    נדבר גם על שיווק באמצעות צילום?
    עכשיו רק צריך.. מצלמה טובה איי גס.
    הוספתי לרשימת המשאלות שלי!
    גם מצלמה וגם הקורס שלך.

    ReplyDelete
    Replies
    1. שאלה מצויינת. התשובה היא ששיווק טוב מתחיל באימג׳ מצויין... :)
      יאללה, בואי לסדנה!

      Delete
  2. אפרת, תודה, תודה ושוב תודה :)
    איזה כיף לי!

    מאיה

    ReplyDelete