27.5.12

Play me I'm yours

 Play me I'm yours בישראל! הפרוייקט הנודד הגיע ממש לכאן ובעלי המוכשר מכל קיבל פסנתר אחד מתוך העשרים המפוזרים בעיר. ימים רבים דיסקסנו בבית על הקונספט, ואיך "תוקפים" את הפסנתר..בעלי הוא צייר, שהחליט להשאיר את הציור בגבולות הסטודיו, ודווקא כאן להתפרע עם מדיום אחר. כשלולי הקטן והיצירתי שמע את אחד הדיונים שלנו בנושא, הוא איכשהוא הבין שאנחנו מדברים על סנטר ולא פסנתר, ושצריך לצייר עליו משהוא. אז מיד הוא קבע שמציירים על הסנטר סופרמן. כנראה אסוציאציות של פורים ושלל גיבורי על, מציירים על הפנים, ומה יותר טריוויאלי מסופרמן? אני הייתי ממש בעד, נשמע לי מגניב, נצייר את הסמל של סופרמן על הפסנתר, כולם יהנו מהחוויה ויצא סופר מגניב. מזל שיש אמן אמיתי בבית שתוך חמש דקות הטיס את הרעיון מליון צעדים קדימה, מוביל אותו להיות הפסנתר הכי cool שיש. צודק, לא היה צידוק אמיתי לצייר את סמל סופרמן על פסנתר, אבל את באטמן??? הכי כן. שחור, גותי, רוחבי, יצור לילה מסתורי כאילו הסמל נוצר במיוחד לפסנתר שיוצב בפארק הירקון. באמת מזל שיש אמן אמיתי.. וכך היה.

הגענו לפארק בשישי בבוקר, אחרי שלילה לפני האמן עמל על חיתוך האיקון מברזל בסטודיו של חבר . לא הייתי שם כדי לצלם, לא נראה לי ידידותי לי ולמצלמה שלי, מה גם שהיה מאוד מאוחר. אבל בבוקר כשקמנו מיד חיפשתי את באטמן בבית, מצאתי ואישרתי שזה לא פחות ממושלם!
לא הייתה הרבה עבודה בשטח, רק לבדוק שנמצא מרכז הפסנתר, ולהדביק אותו. 
אני כאן כדי לצלם. ולשתות קפה - 
מכיוון שפלטת הברזל מאוד כבדה היה צורך בדבק מיוחד בשם פוקסיפול שאפשר למצוא בחנויות טמבור.שיוף קצר של שני המשטחים עירבוב של שני הדבקים ולעבודה-
שנמשכה רבע שעה . להחזיק בלי לזוז.

מזל שמארגני הפרוייקט דאגו לקצת יין. ובלונדיניות :) היה שמח!























אחת ממש קטנה חיכתה בסבלנות לתורה כדי לנגן, אבל סבלנות זו לא ממש תכונה של תינוקת בת 9 חודשים, והיא תפסה את הכיסא בזמן שאבא שלה עדיין מדביק -
הייתה חוויה מקסימה, הפסנתר עומד לרשות כולם בפארק הירקון ממש מול גינת קטוביץ' על שפת המים. אי אפשר לפספס. הפסנתרים ייתרמו בעוד שבועיים לבתי ספר ומוסדות ציבוריים להנאתם של ילדים. יוזמה ופרוייקט מבורכים! לולה הקטנה סיכמה את הכל במילה אחת סופר דופר מדוייקת:

לכו לנגן!!!

1 comment:

  1. איזו משפחה ברוכת כשרונות!!!יפייפה!:-)

    ReplyDelete