12.5.12

פשוט פרחים.

השבוע האחרון היה עמוס בבשורות, חלקן טובות חלקן פחות. הזדמנות מצויינת להעמיס את הבית בפרחים, לחגוג את הטובות ולנחם על הפחות. אני מאוד מאוד אוהבת פרחים, ולצערי אני לא קונה מספיק. אצלנו כשיש סיבה לחגוג הפרחים תמיד צצים. אני זו שבדרך כלל מקבלת פרחים, ויש לציין שלבעלי המוכשר יש טעם מדהים ויקר. כל זר שמוצא את הדרך אלי הוא תמיד הכי יפה וגדול ויקר. כנראה שזו הסיבה שעד השבוע האחרון פרחים בבית נראו לי מותרות ששמורות לארועים גדולים ממש, ולא סתם ככה כי מתחשק. שוב פעם הקיטור המוכר שלי - אנחנו גרים בתל אביב, וחוץ מכוסות אספרסו אי אפשר לקטוף כלום בחוץ כשיוצאים מהבית. הכי הייתי רוצה גינה פראית מאחורי הבית עם פרחי בר ושושנים ענקיות, ואם באמת לדייק אז הפרח האהוב עליי בעולם הוא פיוני (אדמונית). כזו גינה שביום שישי אוכל לקטוף כמה עשבים וכמה פרחים ולקשט את הבית לשבת. בזמן שהעוגה בתנור. אבל יש רצוי ויש מצוי, וכנראה שאשאר בתל אביב בקרוב, מפנטזת על גינות של אחרים. ביום שישי שעבר אימא שלי באה ליום סבתות בגן של לולי, וכשחזרה אלי הביתה אחרי כן הגיעה עם כמה שקיות מהסופר (כרגיל) וזר פרחים, גם הוא מהסופר. הכוונה הייתה מושלמת, רק שהפרחים היו כל כך עייפים ומעוכים, וכשהיא סיפרה לי שהם עלו 40 שקלים..ממ...די התבעסתי. ממש מתחת לבית שלנו יש חנות פרחים מקסימה שכמעט ולא נכנסתי אליה אף פעם בשלוש השנים שאחנו גרים כאן. באמת שלא ברור לי למה. אז ירדנו למטה לעשות ניסויי קטן. בשם הבלוג :) מה אפשר לקנות במחיר הזר של הסופר, שיהיה לא פחות ממהמם? מסתבר שלא מעט!
מי שמכיר אותי אישית בטח צוחק, כי מה לי ולרומנטיות שכזו? ומה אני בכלל מבינה בפרחים? אז נכון, אבל - אם זה איכשהו נכנס לנישת האסטטיקה, אז אני שם. אני באמת לא מבינה בפרחים, ואפילו ביקשתי מהמוכר שיכתוב לי על פתק את השמות שלהם כדי שאוכל לכתוב כאן, אבל מי שמכיר אותי באמת באמת לא יתפלא שאיבדתי את הפתק, ועכשיו חצות ואין לי מגדיר בשלוף..מה שאני זוכרת זה שהלבנים הם שעוה והצהובים הם לימוניום. מכל סוג קנינו שני ענפים שכל ענף עולה 5 שקלים. וזה הזר הלא פחות ממהמם שעולה סך הכל 40 שקלים. ממש אבל ממש שווה. ואפילו שני ענפים בודדים יכולים לעשות שמח ויפה אם מסדרים אותם בכלי מתאים -
ומאותו יום אין מצב שתתפסו אותי בלי פרחים בבית. את הבשורות הטובות אספר ממש עוד כמה ימים, ועל הפחות טובות כבר התגברתי. אה..את התמונות צילמתי בגינה של המספרה מתחת לבית, חיים אורבנים כבר אמרתי? מאז שפתחתי את הבלוג האהוב שלי יש לציין שהחיים שלי ממש השתדרגו. אני מיישמת. באמת שיש לי פרחים בבית כל יום מאז!

3 comments:

  1. משובב נפש
    (גם הפרחים וגם הפוסט)

    ReplyDelete
  2. זר מקסים!
    גם אותי מתסכל שהפרחים בסופר כ"כ יקרים וכ"כ מעפנים...
    יש לי בשכונה, מרחק של 5 דק' הליכה ממני חנות פרחים מקסימה, נתת לי חשק לפקוד אותה לפעמים :-)

    ReplyDelete
  3. זר פרחים מתוק, מקסים שעושה שמח בלב.

    ReplyDelete