17.10.18

COME WITH ME TO MOROCCO.

אני שמחה ומתרגשת מאוד, לכתוב את הפוסט הזה. באפריל של השנה, נסענו בויאן ואני למרקש. את הכל אתם יכולים לקרוא בקישור הזה. נסענו עם מטרות מדוייקות, חלומות גדולים, ואני שמחה לכתוב שההכנה שלנו היתה לא פחות ממושלמת. בתחילת החודש, קבוצה נפלאה של נשים, הצטרפה אלינו לדבר האמיתי. סדנת צילום במרוקו. לא יכולתי לבקש נשים מרתקות יותר, היה לי העונג כל שניה ושניה להיות בחברתן, ואני יכולה לכתוב, מהגינה הסתוית שלי כאן בבולגריה, שהסתימה לה סדנה נהדרת, חזרנו כולנו מוצפים בחוויות, ורגעים קסומים, הפאזל האמיץ שניסיתי להרכיב הסתדר בהרמוניה ענוגה, וקראמה.. היא דבר טוב.
וכמובן, שדברים טובים משתפים עם אנשים שאוהבים, וכמובן שהתאהבתי קשות במרקש, ואני רק מחפשת סיבות לחזור לעיר הנפלאה הזו, עם האוכל הכי טעים שיש, עם הריאדים (מלונות קטנים) הכי מפנקים שיש, עם המדבר המכשף, עם אנשים מרתקים. אז שאתחיל להסביר מה הפעם?
אוקי אוקי. הסדנה תתקיים באותה מתכונת של הסדנה הראשונה, מסיבה מאוד פשוטה, הבנות סיכמו שהיה מושלם ואין צורך לשנות כלום.. אה, כן.. משהו אחד ישתנה - יותר זמן לשופינג. הפנמתי :)
הולכת להטביע את הפוסט בצילומים מהסדנה, כרגיל היה לא פשוט להפסיק לצלם, והאמת, נמאס לי לערוך את עצמי, אז החלטתי פשוט לפרסם כל מה שמתחשק לי. תסמכו עלי, ישאר לכם טעם של עוד. מרקש היא עיר כל כך פוטוגנית וחושנית, המצלמה נבראה שם כנראה.
אבל שניה לפני שאני מתחילה, פרט קטן וחשוב - הסדנה הבאה שתתקים ב 2-7 למאי 2019 פתוחה לנשים וגברים. כן, כזו אני, צריכה לעבור טבילה עם נשים, ואז הגברים מוזמנים. אבל מוזמנים מכל הלב, אז נראה אתכם..?
הפרטים הטכנים כולם בסוף הפוסט, כולל איך נרשמים. ד״ש מבולגריה היפה x

מאחורי כל סדנה מוצלחת עומדים כמה דברים. הקוצים שיש לי לעשות כל הזמן, ובויאן. זה תמיד מתחיל בזה. בלי בויאן שום דבר לא היה קורה. הפעם הוא היה עם עצמו על הגגות של מרקש, בשאנטי שלו, כמעט התבלבל וחשב שהוא בהודו.. היה לו סופר טוב, חופשת חלומותיו הוא אומר. וזה בעיקר כי הפעם בחורה בריטית מקסימה בשם אמה, הצטרפה אלי להפקה של הסדנה. עוד במרץ השנה התחלנו לדבר, והיא היתה הישורת האחרונה במרוץ הזה של הסדנה שהפכה אותה למושלמת. אמה התלוותה אלינו במשך הסדנה, ובזכותה הגענו למקומות נפלאים. זו היא כאן למעלה, ובטח תראו בהמשך כמה נהנתי לצלם אותה.
היו לבויאן ולי יומיים להתפנק לפני שהבנות הגיעו בריאד נפלא, הספקנו לתכנן הרבה, לאכול מלא, ובעיקר להתרגש עם אמה לקראת הבנות. האמת, שנינו התרגשנו מאוד. וככה הכל נראה שניה לפני שהבנות הגיעו. קפיצה קטנה לשוק הפרחים המטריף, והריאד קיבל תחושה של ג׳ונגל פריזאי..








ההתרגשות היתה באמת גדולה כשהן נכנסו בדיוק בשעה שקבענו (סחתיין עליכן!) ובפנים חיכה להם ריאד ריחני, עם פינוקים בכל פינה. וכמובן, מתנות שהבאתי מבולגריה וממרוקו, יום שיטוטים עם אמה וקניית מתנות נחשב עבודה? ..











וככה התחילה הסדנה שלנו. בחגיגיות מטורפת, סביב שולחן צהריים עמוס. כבר באותו יום העברתי סשן camera setting ולאחריו יצאנו לחזות באור המדהים של שעת הזהב במדינה. העיר העתיקה. תרגולים, צילומים נפלאים, וחזרנו עמוסות בטוב לריאד, לארוחת ערב מפנקת.

 וככה המשכנו לטרוף את מרקש שישה ימים, מדלגים בין שני ריאדים קסומים, וחויה בלתי נשכחת ללילה אחד במדבר האפגני, בתוך אוהלים מדהימים. לא כותבת עוד. בתחתית הפוסט תמצאו את הפרטים לסדנה הבאה ב 2-7 למאי 2019. את כל השאר תצטרכו לגלות אם תצטרפו אלינו..


























איפה? מרקש מרוקו, והמדבר האפגני.

הכל כתוב בלשון נקבה אבל בהחלט פונה הפעם לשני המינים!


מתי? 2-7 למאי 2019 צ׳ק אין במרקש ביום חמישי ה-2 למאי משעה 12:00 צ׳ק אוט ביום שלישי ה-7 לאוקטובר אחרי ארוחת הבוקר.

טיסות? לא כלולות במחיר, באחריותכן. בעלות דרכון זר יכולות לנחות ישירות במרקש ללא ויזה, בעלות דרכון ישראלי יכולות לנחות אך ורק בקזבלנקה, ולהוציא ויזה מראש בעלות של עד 40$.  אשמח להפנות אתכן לנציגה שלי בקזבלנקה. מקזבלנקה אפשרי להגיע למרקש במונית, אוטובוס או רכבת, לבחירתכן. אנחנו הגענו במונית בעלות של 100 יורו שעתיים נסיעה. המפגש יהיה בריאד. כמובן שיש אפשרות להאריך את הטיול לא במסגרת ההרפתקאה המשותפת שלנו. את הטיסה חזרה יש אפשרות לקחת ממרקש גם לבעלות דרכון ישראלי, ככה אנחנו חזרנו וחסכנו את המונית לקזבלנקה.

למי מיועדת ההרפתקאה? ההזמנה שלי פתוחה לנשים וגברים! , מגיל 18 (ללא ילדים) בכל הרמות של הצילום. נשים שמעונינות לחוות יחד את הדברים שמרגשים אותנו כיוצרות. אוכל, עיצוב, צילום, חברה והרפתקנות.  עקב היות הקבוצה מאוד מצומצמת ואינטימית, יהיה לי מספיק זמן להתעכב עם כל אחת ואחת באופן פרטני על שאלות בצילום. כמובן שאת הסדנה נתחיל בסשן קצר ומדוייק איך לתפעל את המצלמה הכי נכון ופשוט שאפשר. מוזמנות נשים יחידות, חברות או קבוצה. שימו לב שמספר המשתתפים מאוד מצומצם, 8 לכל היותר.

מחיר הסדנה? לרשותינו עומדים שלושה חדרים זוגיים עם מיטות נפרדות, או זוגיות, ושני חדרים ליחידות. סך הכל 8 משתתפוים. המחירים נקובים ביורו, והתשלום יבוצע לחשבון הבולגרי  שלי כמקדמה על סך 50% במעמד ההרשמה, והיתר בתשלום נוסף עד ה-1 פברואר לכל המאוחר.
המחיר למשתתף בחדר זוגי הוא 2950 יורו
המחיר למשתתף בחדר פרטי הוא 3100 יורו
*במדבר תהיה אותה מתכונת, אוהל זוגי ואוהל יחיד במתחם אחד, קרובים אחד לשני.


מה כלול בסדנה? 
מופלטות. סתם.. :) 

פינוקים רבים מיד בהגעה. ואוסף מתנות מוקפד ועשיר ממני שיחכה לכן בחדר, יחד עם וורדים כמובן :)

5 ארוחות בוקר

5 ארוחות צהריים

5 ארוחות ערב

תפריט: תפריט מיוחד ומשודרג ייבנה מול כל אחד הריאדים לכל ארוחה במיוחד עבור ההרפתקאה שלנו. צמחוני ובשרי אפשרי, אבקש את ההעדפות שלכן במועד הקרוב לסדנה. התפריט אינו כשר. בקשות מיוחדות יתקבלו בברכה, ונעשה מאמצים במסגרת האפשרויות למלא אותן בשיתוף עם הריאדים שאני עובדת מולם.

*כמובן שנקדיש מספיק זמן לאוכל רחוב משובח במיוחד בהמלצותיה השוות של אמה.

לינה בריאד לה ברבר שני לילות

לינה באוהלים במדבר לילה אחד

לינה בריאד אפ שני לילות


הסעות מאורגנות ברכבי שטח למדבר



טיפול אחד לכל משתתפת בחמאם/ספא לבחירתכן!


סשן סטילינג לשולחן צהריים מהאוספים שלנו במשך הימים והשיטוטים יחד, סשן מפורט עם הדגמות בבחירת סטיילינג וטיפים לצילום

סשן הדגמת לייטרום ועריכות, הדגמה ועזרה אישית לכל אחת.

כניסה למוזיאון YSL במרקש ולגנים בנוסף.

כניסה לשני ארמונות במרקש

קפה תה נשנושים ופירות מעוררי תשוקה במשך כל היום

יום קניות מרוכז עם מפה ששווה לכן הרבה מאוד כסף וזמן יקר

מפגש עם מוכר השטיחים הכי נחמד במרקש, שיתן לכן 10% הנחה על מחיר באמת אמיתי ושווה, מנסיון.

חברות בקבוצת פייסבוק סודית לקראת הנסיעה שתתגבש, עם זמינות מלאה לכל שאלה, לנרשמות בלבד.

אלכוהול

פרחים, הרבה וכל הזמן.

לא כלול במחיר הסדנה: טיסות והגעה אל מרקש מהשדה, ועזיבה לשדה. מחיר המונית משדה התעופה במרקש הוא 20 יורו (שימו לב! רק לבעלות דרכון זר) מונית מקזבלנקה 100 יורו לארבע נשים, אשמח לעשות תאומים לבנות שינחתו בזמן דומה.
המפגש ביננו ייערך בריאד לה ברבר במרקש.

מדיניות ביטולים - התשלום יתבצע בשני תשלומים. הראשון במועד ההרשמה לחשבון הבולגרי שלי, השני לא יאוחר מה-1 פברואר. שימו לב שאתן פנויות להגיע להרפתקאה. בגלל הייחוד בהפקה הזו, הפרוצדורות, התשלומים המקדימים וההכנות המרובות -  התשלום הוא סופי, ולא יוחזר במידה של ביטול, אלא אם כן מצאתן אתן משתתפת חלופית.
ההרפתקאה הזו היא ומיוחדת, הפקה מאוד גדולה שדורשת הכנות חודשים מראש ומעורב בה צוות הפקה גדול.

יתכנו שינויים מינורים בלו״ז בשל אופי ההפקה.
מזג האויר צפוי להיות זהה למה שהיה לנו עכשיו באוקטובר, שזה במילה אחת מושלם. קריר בערבים וחם ביום.

לבנתיים, אני הולכת לישון עמוק הלילה, ולהרהר בשבוע הקסום, שבו מרקש אירחה את בויאן ואותי ועוד שש נשים עם זרועות פתוחות, והרבה אהבה. מאוד מקווה שתמצאו גם אתן את הניצוץ הזה שאני ראיתי מבעד למסך, ותרצו לצלול יחד איתי למים ורודים ונעימים. הדלתות שלי תמיד פתוחות.
אפרת

מה עכשיו? ההרשמה דרך המייל בלבד. בבקשה לא לשלוח הודעות דרך הפייסבוק/אינסטגרם, המייל היא הדרך המסודרת ביותר עבורי לטפל בהרשמה. כתבו לי ל: mylovelymessworkshop@gmail.com מייל שכותרתו: הרשמה להרפתקאה במרוקו. 

נתראה? 
ותודה לתמי האלופה על הצילום הזה שלי שאני כל כך אוהבת וזה לא פשוט לרצות אותי.. את מוכשרת מותק! xxx



1 comment:

  1. חלום שלי להשתתף באחת הסדנאות שלך!
    עוקבת כבר כמה שנים ומפנטזת על היום שזה יתאפשר. תודה לך לך כל ההשראה.

    ReplyDelete