30.8.17

Summer Times Part 1.

בשביל להספיק להעלות את כל הפוסטים שאני רוצה (וזה המון..!) החלטתי לכתוב ממש מעט, ולשתף בהרבה תמונות. אבל ממש בקצרה, אספר..
סדנת אוגוסט היתה מעל כל מה שהדמיון יכל לדמין.. זכיתי לארח כאן בנות מדהימות. חבורת נשים מופלאה, שגרמה לסוף שבוע הזה להיות ממש בלתי נשכח. וזכיתי לארח את נועה, חברת ילדות שלי, שכיכבה במטבח כמו כוכב שלא מפסיק לשלוח אור. כישפה את כולנו דרך האוכל המעולה שלה, החיוכים שלה, וכמובן, זה שהיא ג׳ינג׳ית אמיתית כובשת..
את הערב הראשון העברנו בחצר, עם ארוחה בולגרית אמיתית, שחמותי נורה מבשלת כבר 15 סדנאות רצוף!! זכינו להנות מהביקור השנתי של הלונה פארק כאן בעיר, כי אין משהו יותר פוטוגני מאורות ניאון וסוכר על מקל. ארוחת הבוקר שלמחרת שברה את כל שיאי הסדנאות עד עכשיו, אני יכולה להגיד כי הייתי בכל הסדנאות כולן :) ביצים עלומות עם רוטב הולנדייז על ביסקיט חמאה עם עגבניות צלויות. ו...בלאדי מארי! נועה, כבר אמרתי, נכון? ביצוע מושלם ומעורר חושים, שמיד אחריו נצפו הבנות משוטטות בשוק יד שניה שווה כאן בעיר. ארוחת צהריים מפנקת, מלאה בירקות ופירות טריים, מרק פלפלים חלומי עם טוויל פרמז׳ן, פולנטה ועוגת תפוזים יוונית, והרבה מנוחה אחרי זה. כי... אחרי הצהריים נפגשנו לשיט עם יאכטה קטנה ומפנקת, לאי הקסום שגילינו על הדנובה. רגעים מהאי יקבלו פוסט שלם בנפרד, כבר מחר. אז עד כאן. התמונות יספרו את כל השאר. והכי משמח - אני מנסה להמשיך ולהנות יחד אתכן מהקיץ המדהים שלנו כאן, ולהספיק עוד סדנה אחת במזג אויר קיצי, עם פירות טריים, הרבה מים ושמש, ואיך לא - קוקטיילים מדהימים.. אז מקווה שהחלק הראשון של פוסט הסדנה שהיתה,עושה לכן חשק לכתוב לי מייל, שאתן רוצות להצטרף לסדנה ב-15-17 לספטמבר, סדנה שתסגור את הקיץ. הפרטים כאן - ולהרשמה שלחו לי מייל ל: mylovelymessworkshop@gmail.com
מחכה לפגוש אתכן כאן, ולייצר יחד רגעים נפלאים כאלו. וזו הסדנה שהיתה, החלק הראשון. האמת, היה מוש! ד״ש מבולגריה..  (תקראו עד הסוף למטה, יש הודעה מאוד משמחת)












































אלו היו היום וחצי של הסדנה, אתן ממש חייבות להישאר בסביבה לפוסט הבא, הצהריים על האי עם הדגים על האש והסמורס... מושלם כמו שזה נשמע, מזל שהייתי שם :)
מבטיחה סדנה יפהיפיה בספטמבר, מהרו להרשם,כי זה אוטוטו כאן. מחכה לכן!
ועוד משהו נפלא באמת - נועה, אותה ג׳ינג׳ית מוכשרת אש, מקיימת ארוחת ערב חגיגית פתוחה לקהל בתחילת אוקטובר. תסמכו עלי שאשתף אתכם בכל הפרטים כולם, איפה, מתי ואיך משריינים מקום, ואפילו אני אהיה שם! יש לי מידע פנימי שחצי מהמושבים כבר תפוסים, אז חכו כאן לפרטים ממש בימים הקרובים, אולי ניפגש כולנו סביב שולחן עם אוכל טוב, וחברה מעולה.
ד״ש מבולגריה!

1 comment:

  1. המראות הנהדרים מחיים רגעים שחדרו ללב, כל כך ממלא ונעים, תודה על סופ"ש קסום

    ReplyDelete