17.3.17

ISRAEL ONE DAY WORKSHOP.

או, ואוו, מאיפה להתחיל.. איזה חורף היה לנו, אינטנסיבי בדרך שרק הוא יודע, החורף. השבוע השמש הציצה ממש בפעם הראשונה, וקפצנו על ההזדמנות להפוך את האדמה, לקנות שתילים, לסדר ערוגות, לתכנן לול לתרנגולות, לזרוע דשא, ובקיצור, להכין את הגינה, והחצר לאביב המהמם כאן בבולגריה. סיכויי גדול שגם את הקיץ נבלה כאן, אז אנחנו עושים ככה שיהיה לנו ממש ממש כיף בחצר. בכלל, הבית מתחיל להיסגר, עם כל הקצוות שנשארו פתוחים בסוף השיפוץ. נשארו פינישים אחרונים בחדר הילדים - עליית הגג, שהופך להיות החלל האהוב עלי בעולם כולו. אנחנו מבלים בו שעות, הוא מוצף באור, הכל כל כך נעים וטבעי בו..  בימים האחרונים, הרמנו הילוך עם הלימודים. ככה זה תמיד לקראת פסח. אני מתחילה להלחץ כשמגיעה חופשה כל כך ארוכה (שבועיים!!) כי את הילדים שלי, מאוד קשה להכניס מחדש לשיגרה. אז אצלנו זה לפחות שלושה, ארבעה שבועות, של לימודים לא בקצב הקבוע. אבל עזבו לימודים ולהיות בתוך ספרים, כשזה מה שקורה בחוץ בימים האחרנים! אנחנו בפול מרץ, מתכוננים. מתכוננים לאביב. לקיץ. לסדנאות. לאורחים. לחוויות.



אני כאן כדי לספר לכם על שתי הזדמנויות נפלאות להיפגש! הראשונה תהיה בישראל, והשניה כאן בבולגריה. האנרגיות שהסדנה האחרונה השאירה בי הן עצומות. אמנם עבר קצת זמן מאז, אבל זה היה חשוב, כדי שאוכל באמת להכיל את כל החוויה האינטנסיבית שהיתה לנו כאן בינואר. טעם מתוק נשאר כל כך הרבה זמן אצלי בלב, אבל סוף סוף אני מרגישה מוכנה לחוויות חדשות. להרפתקאות חדשות. אז ככה.
משפחת לוזנוב מגיעה לחגוג עם המשפחה את הפסח (ולקבל אחיינית חדשה!!!) אז זו בהחלט הזדמנות נפלאה לייצר יום קסום, עבור מי שרוצה לקחת חלק בחוויה הזו של צילום, סטיילינג, אוכל וחברה נפלאה.

הצטרפו אלי, ליום עשיר בתוכן, ב-19 לחודש אפריל, בביתה של מיטל סיון שני, מעצבת טקסטיל ובעלת המותג נדוניה.
הסדנה החד יומית תכלול לימוד כללי הבסיס בצילום דיגיטלי, סטיילינג של סצנת טבע דומם, עריכה בלייטרום. אתן דגשים על יצירת מצבי צילום, הכנה ליום צילומים, בניית קונספט ובניית נאראטיב . הסדנה תתמקד בחלק הקריאטיבי שמאחורי הצילום. במהלך הסדנה אייצר יחד אתכן סצנה מוקפדת, עם דגשים על סטילינג ונראטיב, ואדגים צעד אחרי צעד איך לפצח את המתכון לצילום מוקפד, ייחודי ושובה. משתתפי הסדנה ייתרגלו צילוים של הסצנה.

כמו בכל סדנה, האוכל יהווה מרכיב בלתי נפרד מהחוויה. היום יפתח עם קפה ופינוקים, ונשב יחד לארוחת צהריים נפלאה בחצר של מיטל.
לאחר ארוחת הצהריים נתרגל יחד את צילום הסצנה, ונשב להדגמה פרקטית של עריכה בתוכנת הלייטרום.

מתי? יום רביעי ה-19 לאפריל 2017
10:00-16:00

איפה? קיבוץ גבעת חיים איחוד.

מה זה המקום האידילי הזה? את מיטל סיון שני אני מכירה מהפיסבוק ומשיתופי פעולה שעשינו יחד בעבר. כשמשהו תופס לי את העיין,אני נועצת בו פושפינס גדול, ולא שוכחת. את הבית החדש יחסית מיטל עיצבה במשך שלוש שנים של איסוף פריטים אקלקטים, וינטג׳ים והרמונים בצורה נפלאה, ממש כמו שהיא עושה בעסק שלה - וינטג' by נדוניה כבר כמה שנים.  בעסק שלה נדוניה וגם בבית הדגש והייחוד הוא בעצם על השילובים. שילוב של פריטים ממקומות שונים ומזמנים שונים שיוצרים יחד מראה הרמוני ושלם אבל אחר ומיוחד .
ואם מדברים על שילובים, אין משהו שמדבר אלי יותר מאוסף, וכמה שיותר אקלקטי, של חפצים. כמו בצילום טוב, לדעת לייצר הרמוניה טובה זו אמנות. הבית של מיטל יהיה תפאורה מושלמת לחוויה שאני מבשלת הפעם. אני מרגישה שיש לי זכות גדולה להתארח בבתים של נשים יוצרות כל כך מוכשרות ונדיבות, אז מיטל, זו הזדמנות ראשונה להגיד תודה :) 

מה בתוכנית? בראנצ׳ בוקר מפנק, הרצאה על צילום דיגיטלי ותפעול המצלמה, סשן בניית סצנה, שיכלול הדגמות על איך לייצר קונספט, קומפוזיציה, נראטיב וסטיילינג. ארוחת צהריים, ולאחריה תרגול מעשי של המשתתפים, והדגמת עריכה מלאה בתוכנת הלייטרום. 

למי הסדנה מיועדת? לכל מי שמעוניין להבין איך המצלמה עובדת, למי שכבר יודע וזקוק לריענון, ולמי שכבר בקיא ומעוניין לחוות איתנו חוויה כוללת של דיבור על צילום, סטיילינג, אוכל וחברה מעולה. איפה מוצאים ימים כאלו...? 
והפעם.... גם גברים מוזמנים. ככה כי זה חג, וגם כי הגיע הזמן, לא...? 

מה צריך? יש להגיע עם מצלמת DSLR

עלות? 1000 ש״ח + מע״מ

להרשמה? כתבו לי למייל הסדנאות שאתם בעינין, ואשלח פרטי תשלום. הסדנה מוגבלת במקום, אז ממליצה להזדרז לשריין את מקומכם. 
מייל הסדנאות להרשמה: mylovelymessworkshop@gmail.com

להתרשמות מהסדנה האחרונה (והנפלאה!!) אצל עירית בירן שנראתה ככה בישראל, זה הלינק : 



ומה עכשיו? הבטחתי שתי סדנאות, לא? אז אני עולה לחדר של הילדים - כי שם מגיעות לי הארות נפלאות.. אולי כי הוא משקיף ממש על בית הכנסת, והוא בגובה מגני הדוד.. אולי סתם כי פשוט נינוח שם, אז אני עולה לשם, לחשוב על ניסוח מדוייק, איך להציג לכן את מסיבת הקיץ הגדולה שאני מתכננת כאן אצלנו בבית, בבולגריה ב- 9-11 ליוני.
האמת שרק חיפשתי תירוץ לחשוף עוד טיפונת מהחדר ילדים. כי הוא פשוט כל כך מהמם, וגם כי לא רק שיש לי וילון של מיטל הכי מיוחד בעולם בחדר השינה, יש לילדים גם שרשרת דגלונים מושלמת. כבר מריח טוב השיתוף פעולה הזה, לא...?
טוב, נו עוד צילום אחד , כי הוילון שוב מככב :)
אתם כבר באתר של נדוניה מזמינים וילון? או שקודם אתם נרשמים לסדנה ובאים לבחור אצל מיטל, כי החנות בכלל אצלה בבית!! OMG איזה פינוק, לא...?

לכל שאלה, אל תהססו לכתוב לי, אין מאושרת ממני להגיע לישראל בפסח, לזמן איכות עם המשפחה, ולהיפגש עם יוצרות ויוצרים חדשים כל פעם מחדש, משהו שחסר לי כאן ביום יום.. אני נהנית לפחות כמוכם אם לא יותר. אז נתראה?
מייל ההרשמה: mylovelymessworkshop@gmail.com

ניחוח פיצי מהבית הנפלא של מיטל, צילום של אורה כהן:



וכמובן, סדנת בולגריה החגיגית, יוצאת לדרך ב-9 ליוני, כל הפרטים כולם בפוסט מפורט וסופר דופר חגיגי במוצאי שבת.
שבת שלום!!
אפרת

No comments:

Post a Comment