7.11.16

ADVANCE PHOTOGRAPHRES WORKSHOP!




מתי: 13-16 לינואר
איפה: וידן, בולגריה
למי הסדנה מיועדת:

*הסדנה מיועדת במיוחד ובעיקר למי שמחפשת חווית צילום, סטיילינג, אוכל מעולה, חברה יצירתית, וקצת אירופה, ואולי שלג. הסדנה פתוחה למשתתפות ברמת מתקדמות, שליטה עצמאית ומלאה בפונקציית הצילום הידני. 

הסדנה בפורמט הזה מתקיימת זו הפעם הראשונה. הדגשים שאשים במהלך הסופ״ש יהיו בעיקרם יצירת מצבי צילום, בניית נראטיב, דיוק בקומפוזיציות וסטיילינג. אקדיש זמן מכובד לצילום מעשי עם התמקדות ב: צילומי פורטרטים, צילומי מזון עם דגש על יצירת אוירה, צילום ילדים, וצילום נוף. בסיומו של יום נקדיש זמן לעריכות בתוכנת הלייטרום ולביקורת עבודות מעמיקה. כל הכלים הנחוצים ליצירת צילומים נפלאים יעמדו לרשות המשתתפות, מודלים לצילום, פרופס וכו׳. 



*ואם כבר ביקרתי אותך בסדנה בבולגריה: אז את הכי הכי מוזמנת!! אין משהו שישמח אותי יותר ממיל ממך, וכבר התחלתי לכתוב ולצלם תכנים שיחדשו וירעננו את המוטיבציה והידע שלך. תבואי???


מחיר:
*חדר זוגי (עם שתי מיטות נפרדות) 3800 ש״ח.
 *חדר יחיד: 3950 ש״ח.
המחיר כולל:

*הסעות משדה התעופה בסופיה בהתאם לטיסות וויז איר, הלוך ושוב
*לינה במלון שלושה כוכבים בעיר, מרחק הליכה מדהימה של חמש דקות בפארק.
*  שלוש ארוחות מלאות וסופר מפנקות ביום + נישנושים מפונפנים וכל מה שמסביב.
*כל תוכן הסדנה, כולל אופציה ליציאה מונעת לצילומי לוקיישן (יתכנו שינויים מידים בהתאם למזג אויר, הכל נלקח בחשבון מראש.)
*מתנות מפנקות ממני ומיוצרות מוכשרות, כהרגלי, עם המון אהבה.

לא כלול במחיר:

*טיסות אל ומהיעד שלך.
 כרגע ממש וויזאיר מציעים טיסות במחירים מאוד נוחים. יש אפשרות כמובן להגיע עם אל על.

יש להגיע לסדנה עם מצלמת DSLR  מקצועית או חצי מקצועית, ומחשב נייד. אשמח לענות על כל שאלה בנוגע לציוד.

הסדנה מוגבלת ל-10 משתתפים לכל היותר.

שימו לב - המאמצים הגדולים שאנחנו משקיעים בבנית הבית לסדנאות נועדו כדי שהלוקיישן המושלם הזה ישמש אותי לאורך זמן, ביצירת סדנאות קונספט ייחודיות, ומגוונות.
אני שמחה ומתרגשת לפתוח את ההתרחשות הקסומה הזו בסדנת כריסמס, העונה האהובה עלי בשנה, החורף הבולגרי, כאן הכל מתכנס לו יחד. חורף, בולגריה, צילום, אוכל מנחם וחברה מעולה. סדנת המתקדמות תתקיים לאחריה.
אנחנו ממש בשלבים סופיים של הבית, ובעתיד הקרוב מאוד אתפנה להתעסק בבנית לוח סדנאות נוספות לשנה הקרובה. יש מקום לסדנאות ושיתופי פעולה רבים, ואני כבר לא יכולה לחכות. תישארו עם האצבעות על המקלדת, אם אתן בכריסמס בניו יורק, או אם בא לכן סדנה אישית לשלוש חברות, או אם בא לכן סדנת בישול, או אם בא לכן להגיע עם האיש שלכן, כי גם זה אוטוטו קורה!


אני זוכרת את הלילה הראשון של לפני הסדנה הראשונה שהעברתי בישראל, אני זוכרת את הלילה הראשון לפני הסדנה הראשונה שהעברתי כאן בבולגריה, ואני זוכרת אתכן בנות יקרות שהייתן חלוצות והגעתן למרות שאלו היו הפעמים הראשונות, אבל של משהו גדול! מסוקרנת כבר לפגוש אתכן, אלו שיגיעו לבית החדש שלנו, לקונספט החדש של סדנאות הצילום שלי בבולגריה.

להרשמה, שלחו לי מייל לכתובת הזו, בנושא המייל אנא כתבו סדנת בולגריה מתקדמות:


mylovelymessworkshop@gmail.com

No comments:

Post a Comment