14.10.13

Great news + new dates

אני כאן לכמה דקות.. באתי להגיד שלום :) וגם, הייתי חייבת להראות לכם את לולה במלוא הדרה. אמנם צילום לא מושלם מבחינה טכנית, אבל לגמרי keeper . האסא גבוה מידי, הפוקוס קצת התפקשש, אבל חוץ מזה.. לולה במיטבה. בעיני צילום טוב לא חייב להיות סופר טכני. וזה אחד המוצלחים של לולה לאחרונה..

בשבוע שעבר נפתחו שתי סדנאות חדשות לצילום! עוד לא הספקתי למצמץ, והן תכף מסתיימות, וזה הזמן להודיע על תאריך חדש.  לא אפתח בחודשים הקרובים סדנאות ערב, אבל הסדנה של ימי שישי תמשיך להופיע! לפני הכל, אני ממש שמחה להודיע לכל מי שחושב על הסדנה כאופציה, ועדיין אין לכם את המצלמה שתמיד רציתם, את זה:
my lovely mess וארליך, חנות הצילום המעולה הותיקה והאמינה שנמצאת בתל אביב, סידרו לכם קניה ממש מתוקה. הרבה שואלים אותי לגבי המלצות למצלמות, ובמיוחד לקראת הסדנה. ההמלצה שלי היא תמיד אחידה (אלא אם כן מדובר בתקציב גדול יותר..) ואני תמיד שמחה להפנות לארליך, ראשית כי המחירים שלהם הכי נוחים שיש, הם נמצאים בתל אביב, ואני ממש סומכת עליהם. אני יודעת שלא אצטרך לעשות סקר שוק ארוך ומבזבז זמן, כי הם מתחיבים למחיר נמוך ואטרקטיבי.
אז במידה ותרשמו לסדנה, ועדיין אין לכם את המצלמה שאתם כל כך רוצים, תקבלו ממני הפניה לרכישה של מצלמה ועדשה במחיר מיוחד  בארליך, ובנוסף כרטיס זכרון במתנה. כמובן שישנן הנחות  נוספות לציוד משלים, במידה והתחביב החדש יסחוף אתכם כמו שקורה ללא מעט משתתפים..:)

והכי חשוב, סוף סוף תהיה לכם מצלמה ותוכלו לצלם.. ואולי יום אחד, הילדים יגידו לכם די. זה מה שקרה אצלנו ביום שבת. לא האמנתי. לולי אמר - אימא, לא נראה לך שצילמת מספיק היום? בלעתי את הצפרדע, צילמתי עוד פריים אחד והלכתי להתכרבל איתו  בספה..

אז מה תכלס? ככה:

הסדנה הקרובה תפתח ב-1 לנובמבר, ימי שישי בבוקר משעה 09:00 עד 12:00 במשך ארבעה שבועות רצופים, בצפון תל אביב. מהרו להבטיח את מקומכם, הסדנה הקודמת של ימי שישי התמלאה ביומיים.. כל הפרטים נמצאים בלשונית למעלה photography workshop.

אמרתי שהפוסט הבא יהיה עם עפיפונים, מי היה מתאר שזה כל כך מסובך למצוא עפיפונים בתל אביב? מכירים מישהו שמייצר/מוכר עפיפוני שווים? אשמח לשמוע כאן בתגוובת..

ושלא תחשבו לרגע שמה שלולי אמר, הוא באמת התכוון לזה..את הצילום הזה תפשתי ממש במקרה. אם הוא לא היה קורא לי מהמטבח לבוא ולראות איפה הוא ולולה ומה הם עושים, כנראה שלא הייתי יודעת שהם התישבו על הפסנתר, ומפספסת את זה.. מזל שהוא בחור אחראי :)



10 comments:

  1. תשמעי, הדירה החדשה זה חתיכת שידרוג לצילומי הפנים!

    ReplyDelete
  2. אשמח לשמוע באיזו מצלמה ובאיזו עדשה מדובר ומהו המחיר.

    תודה.

    ReplyDelete
  3. ההטבה היא לנרשמי הסדנה. אשמח לקבל ממך מייל.
    efratlozanov@gmail.com

    ReplyDelete
  4. לגבי הדגם, הכל מופיע בפוסט הזה שכתבתי בעבר:http://www.mylovelymess.com/2012/10/blog-post.html

    ReplyDelete
  5. אני חייבת לדעת מאיפה יחידת המדפים המדהימה שנמצאת בתצלום של לולי על הספה, מצד שמאל...

    תודה!

    ReplyDelete
  6. אני חייבת לדעת מאיפה יחידת המדפים המדהימה שנמצאת בתצלום של לולי על הספה, מצד שמאל...

    תודה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. המדפים (המושלמים!) האלו הם מאייטמס. חנות בשוק הפשפשים בתל אביב, הם מייצרים אותם לפי מידות והם סופר פרקטים! יש קישור לאתר שלהם בצד ימין כאן למעלה :) items

      Delete
  7. איזה כיף שענית לי
    יש לי שולחן סלון מדהים מהחנות הזו ואני בהחלט הולכת להתקשר אליהם
    :)

    ReplyDelete
  8. איזה כיף שענית לי
    יש לי שולחן סלון מדהים מהחנות הזו ואני בהחלט הולכת להתקשר אליהם
    :)

    ReplyDelete