9.1.13

photo in a box

נסענו רחוק רחוק בשביל להרגיש קצת חורף  אמיתי, וגם הבאתי לכם קצת במזוודה.. ימים כאלו הם מושלמים בשבילי. כוס קפה, האיפון מחובר למחשב, וזה הזמן להוריד את כל התמונות מהאינסטגרם ולשלוח אותן להדפסה. על מה אני מדברת? על הקופסה שיושבת אצל ההורים שלי בסלון, והם מתענגים על כל משלוח חדש שממלא אותה. האמת, שכתבתי על זה פוסט שלם בימים הראשונים של הבלוג. מה ואיך תמצאו בלינק הזה

בין תמונות מהאינסטגרם ומילים, אני אספר לכם על הסדנאות הקרובות. 


מעכשיו, כל העידכונים לגבי הסדנאות לא יהיו בגוף הפוסטים, אלא בלשונית photography workshop ממש כאן למעלה.  מידי כמה זמן אעדכן תאריכים חדשים. בשבועות האחרונים קיבלתי המון (!) אימיילים אישיים מבנות שמעוניינות בסדנה בימים ושעות ספציפים. 


האמת היא שאני מאוד גמישה בימים ובשעות, אבל עדיין קשה לרצות כל בקשה ספציפית. לכן, החלטתי לפרסם שלושה מועדים חדשים כבר מעכשיו, כדי שתספיקו להתארגן בזמן. מתוך השלושה יפתחו השניים עם הביקוש הגדול ביותר. 


מקווה שככה יהיה לכן יותר זמן להתארגן ולהתגמש, אחרי הכל אתן יודעות כמה אני נהנית להעביר את הסדנאות האלו.. כרגע לצערי לא יהיה מועד בוקר באמצע השבוע. התאריכים הקרובים הם:
16/1  - ימי רביעי אחה"צ משעה 17:00 עד 20:00
24/1 -  ימי חמישי אחה"צ משעה 17:00 עד 20:00
8/2 - ימי שישי בבוקר משעה 9:00 עד 12:00

התאריכים הנ"ל מתיחסים למפגש הראשון, ואחריו עוד שלושה ברצף. הסדנאות יתקיימי בצפון תל אביב. 


אז תדעו שמעכשיו כל העידכונים השוטפים לגבי הסדנאות יופיעו בלשונית למעלה. אחד החלקים הכיפים בסדנה הוא למצוא פתרונות מיוחדים לשימוש בצילומים מעבר לתצוגת מחשב. קופסאת האינסטגרם שלי היא העדיפה עלי!

ולמי שמתעניין, 90% מהצילמים שלי באינסטגרם צולמו במצלמה של האייפון (4) והעשרה האחרים הם מהמצלמה שלי, שפשוט ערכתי אותם באינסטגרם ושיניתי את המידות. יש כאלו שחייבים למצוא את הדרך לקופסה, אפילו אם הם לא צולמו באיפון :)

שיהיה חורף כיפי ממש כמו שהוא עכשיו, תנצלו את הימים הקרירים לערוך תמונות, ואולי אפילו לתת למישהוא קופסה במתנה.

xoxo

1 comment:

  1. תמונות מקסימות ורעיון מדליק...
    ואיך אני אוהבת את המשחק של החכות והדגים...
    חשבתי שהוא כבר פס מהעולם :)

    ReplyDelete