2.1.13

Photography workshop - New dates!!!

קצת קטן מידי לקריאה, אז הנה כל הפרטים! סופסוף יש לי תאריכים חדשים לסדנאות. אמנם ההתרעה לא ארוכה כל כך, אבל אני מקווה שתספיקו להתארגן בזמן...העיניין היה למצוא סטודיו חדש. בגלל זה התעכבתי. ועדיין, לצערי לא מצאתי את האחד המושלם, אבל אני אופטימית :) לכן, הסדנאות הקרובות יהיו בביתי הצנוע, והאמת, אין מקום יותר חמים ממנו! שתי סדנאות יפתחו במקביל, האחת ברביעי בבוקר, מתחילים ב-9 לינואר משעה 9:30 בבוקר ועד 12:30. השנייה ביום שישי בבוקר, מתחילים ב-11 לינואר משעה 9:00 בבוקר ועד 12:00. ארבעה מפגשים רצופים של שלוש שעות כל אחד. התפריט העסיסי נמצא בלשונית photography workshop.
מה צריך? מצלמת SLR או דמויי. מי שלא בטוחה אם הציוד שברשותה מתאים מוזמנת להתיעץ איתי באימייל. 
צריך הרבה חשק ללמוד, להשתכלל ולהשקיע! זהו, כל השאר עליי, אחרי שש (!!!) סדנאות מוצלחות אני מאמינה שהתכנים מאוד כיפים וברורים, וכל אחת יכולה להגיע לתוצאות מרשימות כבר לקראת המפגש השלישי. 
עלות הסדנה היא 800 ש"ח. אז מה עושים? פשוט מאוד - שולחים לי מייל עם השם והטלפון שלכם, ובאיזה יום אתם מעדיפים. אפשר להרשם כזוג במייל אחד. ההרשמה תתבצע לפי סדר קבלת המיילים, אז תזדרזו :) המייל שלי: efratlozanov@gmail.com .אשלח מייל עם אישור השתתפות חזרה, ועוד פרטים הכרחיים. 
הסדנאות יתקיימו בצפון הישן של תל אביב, כתובת מדוייקת תינתן לנרשמים. 
בסדנאות הקודמות הייתה אפשרות לסדנת ערב משעה 17:00 עד 20:00. אם יהיה ביקוש מצידכן לשעות אלו, אשמח להתחשב, אז אנא - כיתבו לי :) 

אתן עוד כאן??? 



No comments:

Post a Comment