6.5.12

DIY בחמש דקות

אני כל הזמן עסוקה בלתכנן מה חסר לנו בבית. אחד הפרוייקטים שאני הכי גאה בהם הוא החדר של לולי. כשגרים בדירה שכורה אי אפשר לשבור קירות להתקין פרקט ולפתוח חלון בקיר. לכן כל מה שאני עושה לבינתיים זה להשקיע בחפצים שיכולים לנדוד איתנו הלאה, בדרך לדירה משלנו... בחדר שלו יש את החפצים הכי יפים בבית. כמעט את הכל בנה לו דוד שלו עם המון המון אהבה, והמון הוראות מצידי...מה שהיה חסר זו מנורת לילה. וזהו. לפני שנה היינו בלונה פארק וצילמתי את התמונות האלו -

שני אימג'ם שאני מאוד אוהבת, אפילו חשבתי למסגר לו אותם ולתלות בחדר. זה לא קרה, וכשחיפשתי השראה למנורת לילה נזכרתי בהם. שרשרת מנורות פשוטה זה כמעט כל מה שצריך. אז חשבתם שאפשר למצוא שרשרת מנורות בכל חור בעיר הזאת? טעות. מצאתי לא מעט, רובן היו מקולקלות (כן, וניסו למכור לי אותן) בחלקן הגדול לא היו מנורות להחלפה, שהן הכרחיות, כי אחרת אי אפשר להפסיק את ההבהוב המעצבן שלהן, וכולן כולן היו בצבע ירוק מחריד שאולי טוב לגויים אבל לא לי. רציתי שרשרת עדינה, שקופה ושלא תהבהב. כמובן שבסוף הייתי חייבת לנסוע לכפר גלעדי. שם יש כמעט הכל. בחנות פינתית שקוראים לה הנסיכה אפשר למצוא מבחר ממש גדול של שרשראות מנורות. קיצר, קניתי אחת בדיוק כמ שחיפשתי, ב-30 ש"ח בלבד! ממש מציאה. קפיצה קטנה לטמבור, קניתי חוט ברזל שאפילו ליפפו לי את שני הקצוות שלו כך שיצור עיגול וכל זה בשלושה שקלים...כל כך מיהרתי להרכיב את מנורת הלילה, שלא צילמתי שום דבר תוך כדי. תכלס, מה יש לצלם? מלפפים את שרשרת המנורות סביב העיגול מהברזל, תוקעים מסמר בקיר מחברים לחשמל ומסתכלים גאים אל האינסטלישן החדש. כמעט כמו טרייסי אמין אצלנו בבית.... הדבר הכי פשוט ומספק שעשיתי לאחרונה. ועלה 33 שקלים :)
החדר של לולי קיבל אוירה חמימה ונעימה, והוא אפילו לא הלך מתוך שינה אל החדר שלנו באמצע הלילה כמו שהוא רגיל. כתבתי שהכל כבר גמור אצלו בחדר, אבל פתאום נזכרתי בשטיח שאימא שלי סורגת לו כבר שנה.. אולי לחורף הבא הוא יהיה מוכן. אימא? כן ואז הכל באמת יהיה גמור. כמו שכתבתי- אחד הדברים הקלים והמספקים שעשיתי, ever .

2 comments:

  1. מגניב לגמרי. עכשיו מתחשק לי לעשות משהו כזה עם אותיות. אולי האות הראשונה בשם שלו (איזה מזל שזאת C ולא אות מסובכת...)

    ReplyDelete