4.4.12

Kids and robots

הכל התחיל בבאז. באז שנות אור. ליומולדת האחרון הוא קיבל אותו מתנה מחברים, והניח לו לנפשו שלושה חודשים שלמים, בלי בכלל לזכור שהוא שם. עם קומפלקס שלם של תחנת כיבויי, כבאיות וכבאים מי בכלל צריך בובת בד של באז? במיוחד שגדלנו כבר וצעצוע של סיפור זה לתינוקות??? אבל...ברגע הראשון שהיא שמה לב אליו ואימצה אותו באהבה רבה בתור הננשך התורן (נשכן) היה מחטף. הוא שלי הוא שלי!! ומאותו יום, לפחות פעמיים ביום יש מריבה על באז. לולי החליט שיותר הוא לא מפקיר אותו בבקרים, ובאז התחיל ללכת לגן. בצהריים, כשהיא רואה את אחיה הגדול עם באז היא ישר מושיטה יד, ובוכה. כמובן שהוא לא נותן לה. לפני כמה ימים, לולי ניגש אלי ואמר: אימא, אני חושב שכדאי לקנות לה בובת רובוט, ככה היא לא תבכה, כי באז שלי". אימא חרוצה, ישר עושה גוגל לבובת רובוט מבד. וכך פגשתי את הדס. (מזל שהבן שלי מסדר לי דייטים עם נשים כל כך מוכשרות...) יש לה חנות מתוקה בנחלת בנימין (רחוב רמב"ם 7) ושם יש קסם של פריטים לילדים. שמלות כותנה מתוקות, חצאיות קלילות, אביזרים לשיער, שלטי קיר מצויירים ביד עם ניחוח רטרו וכמובן בובות רובוטים! בובות עבודת יד עם פרטים מתוקים, צבעוניים וכיפים. כשעלה הרעיון לבובת רובוט בשבילה, שאלתי את עצמי בשקט למה דווקא רובוט? למה לא רותי סמרטוטי או שפן מתוק? אבל אני לא כאן כדי להתווכח עם הרעיונות (יש לציין מעולים) שלו, ואמרתי לו שזה פשוט רעיון מצויין. הכי שמחתי לגלות שהדס שידרגה בגדול את האופציות ויצרה רובוט בן ורובוט בת. גאוני.
כמובן שנרשמה התרגשות רבה בבית כשהרובוטית בת (!) הוציאה את עצמה מהאריזה. במיוחד כשלולה גילתה את האוזניים של הרובוטית ומייד הכניסה לפה.
את הרובוטים המקסימים האלו, את שמלת הסינר ההורסת הזו, ועוד פריטים כייפים לילדים תוכלו למצוא בחנות של הדס ברחוב רמב"ם 7 וגם בחנות האינטרנטית שלה במרמלדה מרקט (ה-etsy הישראלי!) בקישור כאן. הכי כייף כששמים לב לפרטים, אפילו בבגדי תינוקות. ואולי בעיקר??
הרובוטים עולים 139 ש"ח לא נורא בכלל לבובה בעבודת יד עם קונספט מדליק. שמלת הסינר עולה 99 ש"ח ובעיני היא סופר כיפית ושמישה לקיץ. זהו עד כאן. תוך כדי הצילומים המשאית הפוטוגנית הזאת עברה מתחת לחלון, וביגוד לפרסומת סמויה בסרט, כאן הכל היה חד משמעי, רצתי למקרר ושתיתי ליטר קולה. יש הרגלים שקשה להיפטר מהם. אבל, המשקה הבאמת אלוף הוא ד"ר פפר. בשנתיים האחרונות אפשר למצוא אותו בכל פיצוצייה בעיר, וזה הפינוק האמיתי שלי כשממש חם בחוץ. בבית אני עדיין שותה קולה. סתם אנקדוטה..


פסח שמח, האמת שיש לי בתיכנון עוד פוסט ממש מגניב לפסח, אם אמצא אגוזים עם הקליפה בסביבה אעלה אותו מחר. נתראה..
ממש לפני שאני סוגרת את הפוסט, נזכרתי, שפעם כשביקרתי בונציה והיינו רווקים, נכנסנו לחנות של kid robot. זו חנות קונספט סופר מדליקה לעיצוב של בובות אפשר לומר hardcore.  אמרנו לעצמנו, שיום אחד כשהיו לנו ילדים נקנה כמה לחדר שלהם. האמת שנזכרתי בזה רק עכשיו.

2 comments:

  1. אוי הרובוטית בת מקסימה!
    והתמונות שלה ושל הקטנטונת פשוט מושלמות!!
    מתוקקקק :)

    ReplyDelete