6.1.16

Snowy day/days.

הצילומים נראים כאילו הם לקוחים משנה שעברה, זה בגלל שהילדים בדיוק עם אותם בגדי שלג, וכשהחוץ נצבע בלבן, אז הוא נצבע בלבן. אי אפשר לטעות בזה.. זה לבן אינטנסיבי ומופלא. 
הילדים שלי אוהבים שלג. מאוד. אין בהם שום רתיעה לצאת ולבלות בוקר שלם בחוץ, ולהתפלש בשלג. להיפך, אני צריכה לאיים עליהם שהם מחסלים את השלג לכל הילדים וזה לא פייר. אבל, עכשיו יש להם טיעון הרבה יותר משכנע, הבית הפרטי שלנו, איפה שנמצא הבית על העץ, כל השלג שנופל שם הוא שלנו. וככה אי אפשר היה להכניס אותם הביתה במשך שעות. ובאמת כל השלג שיורד שם הוא שלנו. זה לא נתפס.. 
גילינו שבגלל זגוגית אחת קטנה של החלון שנשברה בקיץ ולא תיקנו אותה, כך הבית על העץ התמלא בשלג.  

ההתחממות הגלובלילת כל כך קיצונית, כל כך מרגישים אותה כאן. תחילת ינואר, וזה השלג המשמעותי הראשון לעונה, והוא ממש ממש כבד. חצי מטר שלג, לא הפסיק לרדת שלושה ימים. וממחר,כבר צפוייה שמש חמימה, שתטפס ל-8 מעלות די מהר.. 





היה לי לא מעט זמן לנוח מאז הכריסמס, וזה מה שעשינו בעיקר. המתנה מאיתנו לילדים היתה לגו ללולי כמובן, בית בובות מעץ ללולה, ולשניהם חבילה שווה של צבעי עיפרון. ללא ספק זו המתנה  הכי טובה שיכולנו לקנות להם. אז אנחנו בבית, כמעט כל היום, ביחד, וזה כיף עצום. הרבה תבניות מוצאות את עצמן לתנור, שוקו משוקולד לבן, המחברות שלהם התמלאו בציורים, ושני ספרים כבר הסתיימו. שאלתי אותם אם הם מתגעגעים לימים של הקיץ באגם, ושניהם אמרו שלגמרי כיף גם ככה. בקיץ כמעט ולא היה זמן לראות סרטים במחשב, וזה הצ׳ופר של  החורף בשבילם :), זה והשלג כמובן. 




ובהפתעה ממש גדולה, בזכות העובדה שהתערוכה של בויאן מתקדמת ממש טוב בארץ, אנחנו מגיעים לביקור קצרצר של כמה ימים, ואת השלג נשאיר לבולגרים, ונבוא לספוג קצת שמש בתל אביב. 
והכי חשוב, בין כל המנוחה שהיתה לנו כאן לאחרונה, הצלחתי לעשות סדר במחשבות ובסדנאות, והתאריכים הסופיים ייפורסמו בימים הקרובים. יהיו שתי סדנאות בארץ, ושתיים כאן בבולגריה, לפני שאנחנו אורזים את עצמנו לכל הקיץ.. ! אבל זה בפוסט הבא, שיהיה גם המסכם של הסדנה האחרונה בכריסמס. 
לולי מנסה להציל את הכרוב ניצנים שלו. זה הירק היחיד ששרד, טוב חוץ מהסלרי שקבור עמוק מתחת לשלג, אבל גם הוא שם. לא הספקנו לאכול את הכרוב ניצנים בזמן. באביב נצטרך לתכנן מחדש את גינת הירק של הילדים. זו היתה ללא ספק אחת החוויות הנפלאות שלנו כאן. לולה לעומתו הצליחה להציל אתכל כלי המטבח/גינה שלה מהחצר. 

בימים הקרובים אפרסם כאן את התאריכים החדשים לסדנאות. ממליצה כרגיל לשריין מקום מהר, הכי מבאס אותי זה לשלוח מייל שלצערי אין מקום.. 



No comments:

Post a Comment