5.7.15

Summer workshop + new dates!!!

סוף סוף נמצא הזמן להעלות את הפוסט הזה, מהסדנה האחרונה בחודש יוני 2015. וכמובן להודיע חגיגית, שהיום נפתחת ההרשמה לסדנה ההבאה בחודש אוקטובר 2015, בתאריכים: 23-25. סופ״ש חגיגי של צילום, והרבה מעבר!! אז כל הפרטים יהיו כאן למטה בסוף הפוסט, לפני זה אני ממש רוצה שתראו כמה כיף היה לנו בסדנה האחרונה, על אמת :)!! היה קיץ טרופי, עם בנות מקסימות (כרגיל!! לא יודעת איך אבל כל המגניבות באות לסדנה כאן בבולגריה!) אה, קיבלתי ביקורת אחת מאוד משמעותית בסוף הסדנה. כולן אמרו לי ככה: ״את לא מספיק, אם בכלל, מציינת את העובדה שהאוכל הוא חלק בתלתי נפרד מהסופ״ש. ואת לא כותבת או מצלמת מספיק את האוכל המדהים שחמותך מבשלת עמוק עמוק מתוך הלב... זה ממש לא בסדר מצידך, וזה צריך להשתנות. כולן צריכות לדעת שהן מגיעות לסופ״ש עם האוכל הכי מפנק/מנחם/וטעים (וברובו אורגני!!!!) בעולם.״ אז הן מצאו נקודה לשיפור, ואני  מבטיחה שהסדנה הבאה תהיה מוקדשת מבחינתי לצילום נון סטופ של האוכל הבאמת מולפא שחמותי נורה מבשלת. זהו עד כאן, ועכשיו, תכלס - הנה כמה מהרגעים הנפלאים שחווינו אי שם בכפר ההוא בצפון בולגריה: 

ארגונים אחרונים לפני שהבנות מגיעות. 
בודקת שהמקרמה המדהים שנעשה בהזמנה עבור הסדנה ממוקם טוב על הקיר, המים בצנצנות שמרו על הפרחים טריים עד סוך הסדנה!!
כמה קליקים אחרונים לפני שמתחילים. 
וכמובן אי אפשר בלי השטרודלהמפורסם של נורה. האשכולית העסיסית היא מסיפור אחר. (לא ממש, אלא מהבוקר שאחרי :)) 



שיחת טלפון קצרה, הנהג אומר שעוד חמש דקות הוא חונה. צריך להדליק מהר יותר מ-100 נרות דקיקים,  שעשינו בעבודת יד!!
הן הגיעו. 10 המופלאות שצלחו את הדרך מסופיה לצפון. וזה מה שעינהן ראו. הבקתות הקסומות של הכפר. ושקט, הרבה שקט, אבל בפנים הלב רועש, מהחוויה האינטנסיבית שעומרת לקרות. 
אחרי הכרות, חלוקת חדרים, וארוחת ערב חגיגית ++ יצאנו לקינוח בחצר האחורית. זה היה טירמסו..


והיה נעים.
וכאן כבר איבדתי את הסדר.. :) בעיקר צילמנו, והרבה, צחקנו ואכלנו, והרבה, טיילנו ונהננו מהלוקיישן המרוחק הזה. 



תרגלנו כל מה שצריך לדעת כדי לצלם באופן ידני מלא, מעתה ועד עולם. 



תרגלנו קומפוזיציות בטבע דומם, קומפוזיציות בצילומי חוץ, והרבה הרבה פורטרטים.









ארוחת הבוקר של היום השני היתה מלאה בהפתעות - 

הבנות קיבלו (חוץ מאוכל..:)) מגש מלא בתכשיטים קסומים של שלומית אופיר - והן התלהבו...



ואז היו עוד הרפתקאות, כמו מנגל דגים ואנטיפסטי על הנהר - 












וכולן קפצו אחריה - 
ובסוף לא שכחנו להצטלם כולן יחד, אומרות תודה שעוד סדנה נפלאה הסתיימה לה בשלום, והשאירה אותי מלאת ציפייה לסדנה הבאה, סדנה סתווית באוקטובר. ומה שמיוחד בסדנה הבאה, היא שהסדנה הזו תתחיל מעגל חדש של שנה חדשה, הרי כבר היתה סדנה אחת באוקטובר, לא?? מי היה מאמין, בטח שלא חשבתי או תכננתי שככה דברים יתגלגלו להם ,כמו איזה פרח ורוד על קקטוס, לא פחות. למי שרוצה חיזוקים כדי לקבל את ההחלטה אם היא מצטרפת אלינו באוקטובר הקרוב, אתם מוזמנות להציץ כמה יפה היתה הסדנה הראשונה באוקטובר 2015, עם פתיתי השלג הראשונים בשנה שחיממו לנו את הלב ואת המצלמה. 

אז מה עכשיו? ככה: 
ההרשמה נפתחת רשמית היום. 
הסדנה הבאה תקרה בחודש אוקטובר 2105 בין התאריכים 23-25. טיסה ביום שישי בבוקר מתל אביב בשעה 09:30, הגדה לכפר בסביבות 4 יום שישי. יציאה מהכפר לשדה בלילה שבין ראשון לשני בשעה 23:00 והמראה מהשדה בשעה 06:10. השעות מותאמות לטיסות wizzaie . מי שרוצה להגיע עם אל אל מוזמנת, זה אומר הבדלים של כמה שעות בזמנים, אבל לגמרי אפשרי, והיו בנות שעשו זאת לא מעט. מנסיון של שנה אחורה המחירים של טיסת וויז איר נעים בין 100 דולר הלוך חזור ל-250, תלויי מתי מזמינים. 
בלינק הזה ישנם כל הפרטים הנחוצים עבורכן להחליט שאתן מגיעות :) תקליקו עליו, ותמצאו את התשובות לכל השאלות, כולל ענייני תשלום, תוכן הסדנה וכו׳. 
הסדנה מוגבלת ל-11 נשים לכל היותר. ממליצה לקבל את ההחלטה בהקדם, ולהנות ממחירי טיסה נמוכים, וכמובן לשריין את מקומכן. 

ההרשמה היא דרך המייל, אז אל תהססו לכתוב ל: efratlozanov@gmail.com שאתן ממש אבל ממש בעניין, ואיך מתקדמים מכאן :) 

ועד אז, הולכת לכתוב עוד שני פוסטים שממש מדגדגים לי באצבעות, פוסטים כל כך יפים ואמיצים, שאני כולי נרגשת לשתף אתכם בהם. אבל זה יהיה עוד כמה ימים :) 
ובפעם המליון, תודה שאתן כאן. תחזרו :) 
צ׳או , אפרת xxx

No comments:

Post a Comment