19.6.15

Good design.

אין משהו שאני יותר אוהבת ממסורת. בחיי. לפתח הרגלים של הדברים הקטנים בחיים, זה הכי כיף. במיוחד עם ילדים קטנים. ופוסט הספונסרים שלי שמופיע אחרי כל סדנה, גם הוא סוג של מסורת שאני אוהבת. אז הנה הוא, כי כמובן, בלעדיו, בלעדי הספונסריות הנפלאות והנדיבות של הסדנה, זה לא היה אותו הדבר.. :) 
לכל אחד מהמוצרים יש את הסיפור שלו, אני מקפידה שהמוצרים ידברו בדיוק בשפה שאני מכוונת אליה את הסדנה. אוסף מוקפד של אסטטיקה, ואיכות, פריטים שהמצלמה אוהבת. וגם מי שמקבלת אותם.. 

הפעם השתתפו - ׳נעמה מגשימת מתנות׳ עם חותמות אישיות מעץ במיוחד בשביל הסדנה (!!!) באריזות מושלמות לכל אחת, זה היה כל כך מרשים, תודה נעמה על חותמות כל כך איכותיות :)!!


שלומית אופיר הנפלאה, עם המשך הקולקציה שלה מהסדנה הקודמת, פשוט אי אפשר לעמוד ביופי הזה, ובמיוחד בנדיבות שלה!! הבנות קיבלו את התכשיטים בארוחת הבוקר האחרונה על מגש. מיותר לציין את ההתפעלות והאושר.. :) תודה שלומית על שיתוף פעולה כל כך כיפי!


טלי מחברת לוונדר  כי היה לי בראש סבון ליפה טבעי מפנק וחברת לונדר מקסימים, נדיבים ובמקרה גם מייצרים סבונים שכאלו מפנקים.  וגם פרו בולגריה מסתבר...

יולטה, כי אי אפשר להגיע לסדנה שלי בלי שיהיה לך על מה לכתוב בסטייל. (כולן בסופו של דבר שומרות את המחברת חדשה ונקיה ומבקשות איזה פיסת נייר... :)) וגם כי ציפורים ופרפרים זה מה שיש לי בראש! תודה יקירים!!
וטווילינגן המקסימה, שהגיעה כאורחת בסדנה הקודמת, השאירה מאחוריה (חוץ משובל של קסם נעים..) גם מתנות נפלאות למשתתפות הסדנה. אגרטלי האוריגמי שלה שהצטלמו כל כך יפה באפריל. ומה יותר טוב מתמונה שלה עצמה -  

מקווה שנהנתן לפחות כמוני מהמוצרים היפיפיים האלו, ואם במקרה אתן מעצבות/מיבאות משהו ממש ממש מגניב, שנראה ומריח כמו סדנאת צילום בבולגריה, אלגנטי ועדין, ובא לכן לשתף פעולה, אתן מוזמנות לכתוב לי למייל בהקדם. 
הפוסט הבא יסכם את הסדנה כולה, למקרה ושאלתן את עצמכן, אז מה לעזאזל קורה שם באמת. בבולגריה. האמת, שנראה לי שצריך להיות נוכחת כדי להבין :) 
פרטי הסדנה הבאה שתפתח ב-23 לאוקטובר מעודכנים בדף סדנאת בולגריה כאן למעלה. תחשבו, תתכננו, תזמינו חברה או אחות או אימא :) ההרשמה תפתח בתחילת יולי. עד אז, הולכת לעבוד על הפוסט הבא, ולארוז. תיק גב קטן, לא משהו רציני... :) 
צ׳או!!

No comments:

Post a Comment