2.4.15

A parallel Earth.


אם לא הייתי כותבת את הפוסט הזה כמו שהוא עכשיו, הוא כנראה כבר לא היה רלוונטי יותר. השאריות של החורף שלנו כאן, צימצמתי את הכל בחצי, והנה הוא. הפוסט האחרון כנראה, לפני הפוסט של הסדנה בבולגריה, שממש ממש מתקרבת, וכולי התרגשות ענקית! אבא שלי הפתיע אותנו לגמרי בכרטיסים לחג, ואוטוטו אנחנו על מטוס ליל הסדר :) אז ניצלתי את הכמה שעות הרגועות שיש לי כדי לכתוב כאן, לפני שמחר העמוס מגיע. הימים שלנו כאן, ב״עולם המקביל״ כמו שכמה מכן כתבו לי.. זה באמת מרגיש ככה, סוג של עולם מקביל. 












 מצאנו לעצמנו הר חמוד :) שממש לא מזמן הקימו בו אתר סקי חדש. ביקרנו בו כמה פעמים במהלך החורף, עם חברים, אם אימא שלי ורק עם עצמנו. בפעם האחרונה (בשבוע שעבר) הספקנו לעשות סקי יום אחד בלבד. ביום השני הראות הייתה ממש קשה, ולחא יותר ממטר אחד קדימה. השלג נערם כל הלילה, ובכלל לא יכולנו להגיע לכניסה לאתר. פרשנו בשיא, וטילנו ביערות למטה. האמת, היה ממש כיף :) 





חבר ותיקק הגיע לעיר. הוא אחד מהבבובנאים המפורסמים באירופה. אני לא אכתוב הרבה, כי מגיע לו פוסט שלם משל עצמו, בהמשך. 





השלג ירד כאן כמו מטורף! המין המון שלג, כל החורף. היה פוטוגני בטרוף, אי אפשר להפסיק לצלם!











היו כמה ימים נעימים בין לבין, בלי רוח ועם יותר מ-0 מעלות..הילדים לגמרי פיתחו חסינות, וביקשו לצאת החוצה כל יום, בלי לוותר. 








 למשפחה שלנו יש בית בכפר שנקרא קופרישטיצה, ביקור קצר בכפר הזה הוביל למשהו חדש שמתבשל.. מקום יפהיפה, עם המון קסם!






נאלצתי לקצר את הפוסט המתוכנן בחצי. התפשרות. אחרת זה לעולם לא היה קורה. איך לעזאזל אין לי מספיק זמן ביום?!?!? הולכת לגהץ ולעמלן (!!) פיג׳מות לצילומים מחר..  מחר בצהריים לארוז מזוודה סופר לייט, ובשישי בבוקר, בהפתעה גמורה לחלוטין, הכי לא מתוכנן בעולם, אנחנו על טיסה לתל אביב, לקרוא את ההגדה עם סבא וסבתא. כיף! לא יכולנו לבקש יותר מזה!! הפוסטים הבאים יהיו כבר באוירה אחרת לגמרי. הכל כאן התחיל לפרוח, והמילה שלולי ולולה הכי אומרים היא -אימא, תראי: ניצנים.. :) יש כאן ניצנים בכל פינה, שלא לדבר על כמות הנרקיסים שפורחים בכל פינה בעיר. ממש תענוג. וממש אחרי השבוע שלנו בארץ, אני חוזרת לאירגונים אחרונים לקראת הסדנה כאן בבולגריה. אביבית וחגיגית, שונה לגמרי מסדנאות החורף, אבל חוויה שווה בדיוק באותה מידה, מבטיחה! יש עוד סדנה שמתוכננת לקראת יוני, אז תעקבו כאן לגבי תאריכים. ד״ש חם מבולגריה המתחממת, עוד פחות מ-48 שעות אני עוברת למדי קיץ אנ מבינה.. מתרגשת לפגוש שמש חמה פנים מול פנים, ושיהיה לכולם חג שמח מאוד מאוד!
xoxo

4 comments:

  1. איזה כיף ומשמח! שיהיה חג שמח

    ReplyDelete
  2. זה לא שהשלג פוטוגני בטירוף, כמו שאת פשוט מוכשרת בטירוף ויודעת לצלם אותו.
    אחד הפוסטים עם הצילומים הכי הכי מדהימים שלך אפרת!
    חג שמח ופוטוגני!

    ReplyDelete
  3. מקסים ומרגש. את מצלמת נפלא ומצליחה להעביר כל פעם פיסות חיים מעולם אחר.
    אותי זה מרגש בעיקר משום שהורי יוצאי בולגריה וזאת נראית לי הצצה לחיים שאולי היו לי לו הורי לא היום עולים ארצה ומביאים אותי לעולם בישראל.
    חג שמח

    ReplyDelete
  4. מקסים. כל פריים ופריים. כל רגע.

    ReplyDelete