24.12.14

Marto made it.


חשבתי שכאן בבולגריה, יהיה לי הרבה יותר זמן פנויי, מסתבר שאני מהאנשים שמייצרים לעצמם תעסוקה נון סטופ. אז עדיין לא סיימתי את הפוסט השני מהסדנה בבולגריה,(מבטיחה שהשבוע!) וכבר בין לבין נולד פרוייקט חדש ומרגש, שאני יותר מבעננים שהוא סופסוף קורה! מרטין גיסי, הוא אמן אמיתי. מנגר בחסד, ואת כל מה שהוא יודע הוא למד כמובן מהמאסטר האמיתי - אבא שלו, איון. עוד לפני שהגעתי לכאן, היו דיבורים שניצור יחד משהו. שהוא כמובן ייצר, ואני אעזור לו עם כל המסביב. אז זהו, שזה קרה. זה קורה. ממש עכשיו. היום צילמנו את הפריטים, כמעט את כולם. חמש כפיות מושלמות מעץ, וסכין חמאה אחת מושלמת. עוד בקולקציה שלו - מגש קטן , ומעמד לעוגה בשני גדלים. לבנתיים זהו.
הבנות בסדנה האחרונה חיסלו בשניות את כל הדגמים שייצרנו עבור הסדנה, וחזרתי הביתה בלי כלום, מאושרת! בשבוע האחרון מרטין ייצר את הכל מחדש לטובת הצילומים שאתם רואים כאן, וכמובן לטובת אתר/חנות שיוקמו בקרוב. 
מוזמנות לשטוף את העיניים בבונבוניירות המושלמות האלו, שאני מלטפת אותן כל היום.. כפיות כובשות בפשטות ובשקט שלהן, עשויות עץ אגוז חם ונעים, מצופות שעוות דבורים אכילה. אפשר לאכול/לבשל איתן חופשי.. 
וכמובן - הכפיות מוצעות למכירה. כל כפית מיוצרת במיוחד לאחר ההזמנה, ואין שתיים זהות.. המשלוח מתבצע לכל המאוחר שלושה ימים מיום ההזמנה. עלות המשלוח נקבעת לפי מספר הפריטים. קחו בחשבון שהכפיות נשלחות מבולגריה, ולא מישראל :) מחירה של כל כפית הוא 30 יורו. כשהמוצרים הנוספים יהיו מוכנים אעדכן כאן ו/או בפייבוק/אינסטגרם. 
אז למה אתן מחכות??? איך מזמינים? מסתכלים טוב טוב על הצילומים, בוחרים ושולחים לי מייל. efratlozanov@gmail.com עם הבחירות שלכן, כשהכפית הראשונה כאן היא מספר אחת, והסכין היא מספר 6. 
כמה שאסטטיקה נעימה בחיים האלו.. 
xoxo אפרת








אלו היו הדגמים, כפיות 1-5 סכין - 6. 
משטח הקרמיקה המקסים שעליו צילמתי את כל הכפיות הוא  של עדי ניסני, שאני לגמרי מתעלפת מהעיצובים שלה :) 
באינסטגרם פתחנו האשטג שנקרא: martomadeit ושם אנחנו נעדכן בפריטים חדשים, אז תעקבו! 









No comments:

Post a Comment