19.12.14

My own private Narnia.


הי! חיפשתי טוב טוב עם איזה צילום לפתוח את הפוסט החגיגי הזה, וכשהגעתי לליאת היפה זה היה ברור. הצילום הזה הוא הסדנה האחרונה. חגיגית, לבנה, שקטה והו, כה יפהיפיה.. 
למי שבמקרה הגיע לבלוג הקטן שלי, ואין לו מושג מה בעצם קורה כאן :)  - בחודש אוקטובר האחרון התקיימה בפעם הראשונה סדנת צילום שאני רקחתי בצפון בולגריה, על הגבול עם סרביה. הסדנה היא סופ״ש שבו חוויה של טבע פראי, סטיילינג מוקפד, אוכל מדוייק ומצלמה מגיעים לשיא שלמזלי חוויתי כבר פעמיים! לסדנה מוזמנות להגיע נשים שיש להן תשוקה לצילום, ולכל מה שהזכרתי למעלה. שבועות לפני הסדנה, אני עובדת על קונספט, וייצירת סטיילינג ייחודי לזמן בשנה שבו מתקיימת הסדנה. על האוכל הטעים (והפוטוגני בטרוף, חכו לפוסט הבא..) אחראית חמותי המקסימה והמוכשרת! הארוח הוא בבקתות נעימות בכפר נידח בבולגריה, שמנוהלות על ידי שני בני זוג צעירים ומגניבים, שעושים הכל בשביל להנעים את הזמן שלנו שם. מה עוד צריך לכתוב? שלושה ימים שמבטיחה לכן שישארו עמוק בזיכרון הויזואלי והחוויתי שלכן, לשנים רבות.. כבר כתבתי את זה בסוף הסדנה הקודמת, נראה לי שמישהו סידר לי את עבודת החלומות שלי.. מסביבי כל היופי הזה, עם נשים מוכשרות ומקסימות, והמצלמה, כמעט ולא צריכה להתאמץ.. 
למי שלא יודע עדיין, לפני שלושה שבועות, המשפחה שלי עשתה צעד ענקיסטי בחיים, ועברנו לגור כאן. כן, כאן בבולגריה. לתקופה קצרה של 8 חודשים, שבסופם נחזור לארץ, לכיתה א׳ של הבן הבכור שלנו :) . אז לא רק שהסתיימה לה סדנה מספר שתיים, אלא שכמו שכתבה לי אחת המשתתפות, העברתי אותה כבולגריה אמיתית! 
אני מוצפת במיילים והודעות לגבי תאריכים חדשים לסדנה, אני עובדת על סגירת פרטים אחרונים ואפרסם כאן בבלוג בתחילת השבוע הבא הכל. אני ממש מתפתה לנצל את הפוטוגניות המדהימה של החורף היפהיפה כאן, ולרקוח סדנה נוספת במהלך החורף הקרוב, זה לא סופי, נראה.. בכל מקרה סדנאת אפריל תתקיים כנראה בחצי השני של החודש, אז תתכוננו להרשמה, ההרשמה היא על בסיס מי שנרשמת ראשונה. 
אז כנהוג במסורת, שהתחילה בדיוק לפני חודש וחצי! :) הפוסט הראשון מוקדש כולו לספונסריות המהממות שהיו לי לסדנה הפעם. שיתופי הפעולה, והתמיכה בסדנה ובקונספט שלה הפתיעו אותי בסדנה השניה בדיוק כמו בראשונה! מיטב המעצבות היוצרות והיבואניות שיש בארץ ובחו״ל (הי מזי!!) במשך שבועות, כשעוד היינו בארץ שוטטתי אינטרנטית ופיזית בסטודיואים מגניבים ואספתי פריטים מקסימים. אז מליון תודות לכל מי ששתפה פעולה, אתן נפלאות, והמוצרים שלכן מיוחדים במינם!! 

נתחיל..?

שניה לפני שאתחיל עם הספונסרים, בואו תראו איך העברנו את הזמן עד שהבנות הגיעו.. הגענו מרטין גיסי ואני הכנו את המקום עבורן. אלו היו רגעים קסומים שלא אשכח לעולם. השלג המרהיב נראה תלויי באויר, כאילו הוא שם רק לכבודינו. 


מרטין עמל שלוש שעות (!!!) עם העזרה של איון חמי על האלמנט המרכזי בחדר, ולא הייתה מרוצה ממני! זה יצא מדהים, תראו בעצמכם - 





בזמן שהשולחן המקביל היה עמוב במתנות ואריזות, השולחן הזה היה שקט ונזירי, ולא יכולתי להפסיק לצלם את הסיטואציה יותר מחצי שעה. כל מעבר של אור היה שווה תמונה, זה פשוט היה מדהים!

הספונסרית הראשונה היתה לאטיקה.  רחוק רחוק, במדינת טקסס רוקים להם שם בדיוק מופלא סבונים מושלמים. עוד בסדנה הראשונה חשבנו על שיתוף פעולה, אבל בגלל הלוחות זמנים זה לא הסתדר, והפעם, כשידעתי שיש להם סבונים שחורים (!!) זה לא בא בחשבון לא לעשות מאמץ, ולשלוח את הסבונים ישירות לבולגריה. סבוני הפחם שלהם הם היפים והנעימים שפגשתי! תודה לאטיקה הנפלאים!!!




השניה היא לימור דויד מהמותג קסם שימושי
שיתוף פעולה מקסים ויצירתי, שהוליד חותמות יוקרתיות עם השם של מותג הסדנה. ידעתן, שהסדנה נקראת AS SIMPLE, נכון? תודה לימור, על יצירתיות, ומקצועיות, החותמות באמת מקסימות!

את כל הניירות, החוטים הוואשי טייפ, המחקים המטריפים וכמובן המחברות המושלמות, אין צורך להציג, אלו כמובן יולטה שכבר מזמן הפכו לחברים תומכים ונפלאים! תודה עמי ואסף, על הכל!!! אתם יודעים שהמוצרים שלכם הכי שווים בעולם :) ממש כמו המחברות האלו - (השוקולד על ידן זה רק כדי להנעים לנו יותר את הזמן, כאילו שיש עוד לאן.. )




מי שאחראי  לריח ולאוירה הקסומה בסדנה, הוא המותג הנפלא ווד וויק . בטיימינג מושלם, אני חיפשתי אותם והם חיפשו אותי, נולד שיתוף פעולה מרהיב, שגרם לסדנה הזו להיות יותר מנצנצת ממה שאפשר.. הנרות הכי יוקרתיים ונעימים, התאימו בדיוק רב לאוירה הקסומה בכפר. תודות רבות ווד ויק! אתם נפלאים ונדיבים!




את עדי ניסני הייתי חייבת לפגוש. כי היא מייצרת בדיוק את מה שאני אוהבת, את מה שקיוויתי למצוא, בדיוק מושלם. קרמיקאית חברה המליצה לי עליה, ויש לי הרגשה שזו לא היתה הפגישה האחרונה שלנו. כלים מושלמים באי שלמות שלהם, פלטת צבעים מרהיבה, והכי חשוב - טקסטורות מושלמות לצילומים. אני אישית מעריצה :) אז לא רק שהיא ציידה את הבנות במתנה, אנ יגם ציידתי את עצמי. בטח תראו לא מעט מהכלים שלה בצילומים הבאים שלי.. 



תראו איזו הרמוניה מושלמת הכלים שלה מייצרים בצילום, הצצה קטנה לתרגול קומפוזיציות בסדנה - 
הספונסרית הבאה היא -  לאקה! נראה לי שכאן אין ממש צורך בהרבה מילים, אם רק הייתי מצלמת את ההבעות של הבנות כשהן גילו מה מתחבא להן בקופסה הגדולה.. היש מישהי שלא תתרגש לגלות שלושה לקים מהממים מתנה? אני איפלו לא עמדתי בזה. תכלס, אחת המתנות השוות אבר, ושוב, לקה המקסימים, תודה על נדיבות ענקית, ועל השיתוף פעולה, אתם גדולים!!!


כמעט הגענו לסוף הספונסרית, אבל מסורת זו מסורת, וגם לסדנה הזו חמותי רקחה את משחת הפלאים שלה! לא מגלה סודות, רק אכתוב שהיא מרפאה הכל :) 

ואוו, זה היה ארוך, אבל כיפי :) המתנות חיכו לבנות ערוכות על השולחנות, והן נכנסו לאוירה מיד בשניה כשהגיעו. החדר היה חמים ונעים, הנרות דלקו, האורות ניצנצו, ועל השולחן חיכו להן שמפניה ושטרודל התפוחים המפורסם של חמותי. 
זו אלי היפה, שעוד אספר עליה בפוסט הבא :) 







נראה שזהו לבנתיים, הפוסט המקדים, עם כל מאחורי הקלעים והספונסרים הנפלאים שלי. שוב, תודה מכל הלב על שיתוף הפעולה, ואני מקווה לפגוש כל אחת ואחת מכן בהזדמנויות פוטוגניות ושמחות כאלו!!! 

אני עובדת על סגירת תאריכים חדשים לסדנאת אביב ממש בימים אלו. הפרסום הראשון יהיה במקביל בפייסבוק/אינסטגרם/בלוג. 
את כל התודות אשמור לפוסט האחרון בסדרת הסדנה, שיסכם את החוויה הנפלאה הזו! לבנתיים, תודה לכן, שאתן כאן כל פעם מחדש קוראות יקרות. הולכת להמשיך לעבוד לקראת כל מה שעתיד לקרות.. 
xoxox אפרת

6 comments:

  1. מהמם!!! נראה שהיה שווה במיוחד גם הפעם! השלג נראה כל כך רך ומזמין! לטבוע בתוכו! והבפנים ממש מחמם את הלב! תהני אפרת! כן ירבו!

    ReplyDelete
  2. הלב שלי שר למראה התמונות האלה, ויש לי תיאבון גדול לראות עוד!!! יש לי תחושה שעוד נפגש בסדנה אינטימית בבולגריה...

    ReplyDelete
  3. למרות שהייתי, אני מקנאה!!! הכל נראה יותר ממושלם!

    ReplyDelete
  4. מחכה כבר להירשם לאחת הסדנאות שלך, זה נראה לי סופ"ש מושלם!!!

    ReplyDelete