30.4.14

Giveaway! and my new and amazing kitchen curtain.

לפני כמה שבועות נחתו אצלי בבית המוצרים המהממים של מיבו, שכמובן, איך לא... יולטה מיבאים לארץ. גילויי נאות- יולטה הם האהובים עלי בתחום :)))) ומיד חשבתי איך אני הופכת את המוצר הזה למשהוא עם נוכחות בבית. הרי זה כל כך יפה! 

אז מדובר במגבות מטבח סופר איכות וההדפסים שעליהן הם בעצם המותג הנפלא הזה שקוראים לו Mibo. על המגבות מודפסים ציורים של חיות, עם סימני גזירה ותפירה.... אפשר בקלות להכין בובת מקסימות לילדים כמו אלו - 


ואני ממש מתרגשת לספר לכם שאת הצילומים של הבובות לולי צילם! ממש כמעט בעצמו.. אמנם שמנו את המצלמה על חצובה, כי  העדשה הזו  הייתה כבדה מידי, אבל הוא החליט על הזום, ןהוא מירכז את הצילום. התחלתי להסביר לו קצת על חשיפה, ומה זה המד-אור שבפנים, נראה לי שעם עוד קצת אימונים הוא יתחיל לצלם אותי בקרוב. 


ולא רק שהוא עזר לצלם, הוא גם עושה סטיילינג בעצמו. למות. 



וחוץ מהבובות הנפלאות האלו, אפשר להשתמש בהן כמובן כמגבות מטבח, ואני דווקא רציתי אותן כל היום מול העיניים, אז הפכתי אותן לוילון מטבח. מאוד פשוט עם קליפסים של איקאה, וסרט קרושה עבה שתפרתי למטה. כמו שלולי אומר - קלולס (ז״א קלי קלות). ואם אתחרט אז לא באמת הרסתי את המגבת, עדיין אוכל לפרום את הקרושה ולתפור בובה :) 

אני כל כך נהנית להסתכל עליהן במטבח שלי! וכמובן שאת כל המוצרים של Mibo אפשר להשיג דרך האתר של יולטה בקישור הזה. אני מתכננת לתפור וילון נוסף לחלון הגדול שלנו בצד השני של המטבח, עדיין לא החלטתי איזה בד אני מוסיפה לו ובגלל זה אני מתעכבת :( אבל, אחרי חישובים כללים, נשארה מגבת אחת מיותרת! ויולטה ואני בהחלט רוצים לשמח מישהיא כאן. בעוד שבוע בדיוק, אבחר שם אקראי מרשימת התפוצה של הבלוג. מה זה אומר? בצד ימין למעלה יש אפשרות להרשם לקבלת דיוור דרך המיל. זה לא מספיק שהכנסתם את המייל שלכם, אתם גם צריכים לאשר את המייל שיגיע אליכם לאינבוקס. יש לא מעט נרשמים אצלי ברשימת דיוור שדילגו על הפרט הזה, ולכן העידכונים לא מגיעים אליכם למייל. אתם יכולים להרשם מחדש, או לחפש את המייל הראשון שהגיע אליכם מהבלוג. זה פשוט, לוקח שניה וחצי, וככה אולי תהיוה לכם מגבת שווה שכזו. והמון תודה ליולטה הנפלאים שלא מפסיקים ליבא לארץ כזה יופי! 
אז קבענו כאן ב-7 למאי עם השם שעלה בהגרלה. 
צ׳אוו!

5 comments:

  1. מקסים! אני מתעלפת קצת כל פעם שאני תופסת אותם מקימים מיני סט ומצלמים עם מצלמות הפוקט שלהם...כמו אמא

    ReplyDelete
  2. אצלנו זה ממש חדש :) בתחילת ההתרגשות:)

    ReplyDelete
  3. באמת מגבות מגניבות!
    ואני רשומה ממזמן.....
    wish me luck :)

    ReplyDelete
  4. יופי של אביזרי מטבח

    ReplyDelete