30.10.13

Style your kids!

בסדנאות צילום שאני מעבירה, יש את המפגש השלישי, שהוא הכי אני. מה הכוונה? אנחנו מדברות הרבה על איך לסגנן צילום, מה שנקרא סטיילינג. בעבר הרחוק שלי עבדתי כמלבישה בהפקות אופנה ובטלביזיה. זו היתה תקופה מקסימה ומספקת. סטיילינג הוא בעצם הסיבה שנטשתי את הצילום לכמה שנים טובות.. העין שלי תמיד הציצה מבעד לעינית המצלמה, מאוד סיקרן אותי מה עושים הסטיליסטים על הסט. ואז החלטתי לשנות מקצוע :) וככה היה. חמש שנים מקסימות של הרבה בגדים ונעליים.. אבל אני חייבת להודות בלב שלם, שסטיילינג אצל ילדים הוא הרבה, אבל הרבה יותר כיף! וככה אני מוצאת את עצמי משתעשעת עם הבגדים והנעליים שלהם בצילומים. אז במפגש השלישי בסדנה אנחנו מדברות על זה הרבה. טיפים, צבעוניות, טקסטורה, הכנות ועוד..
שואלים אותי לא מעט איך זה שהצילומים שלי כל כך צבעוניים ושמחים. אני תמיד עונה שהדגש שאני שמה על מה מצטלם הוא גדול. והיום אפשר באמת להשיג פריטים מהממים בארץ שלנו אז זו לא בעיה כל כך גדולה.. לפני שהיו ילדים אהבתי לעשות שופינג. היום זה כבר לא ממש ככה.. אני מעדיפה להשקיע בפריט שווה מאשר בכמה פושטים :) בשנה שעברה מאוד רציתי לקנות ללולה האנטר בוטס, וכשהגיע החורף כבר חיסלו את הכל בחנויות, ולא מצאתי את המידה שלה. השנה הייתי זריזה, ועשיתי את זה כבר לפני שבועיים :) !! רק המחשבה על כמה הן יצטלמו יפה ריגשה אותי. יש אנשים שאוכלים במסעדות, כאלו שנוסעים לבתי מלון, אני אוהבת האנטר בוטס! אני לגמרי בטוחה שהפרטים האלו הם מה שעוזר לצילום להיות יותר מוקפד ותופס את העין.

אני תמיד בחיפושים אחרי פריטים יפים, בין אם זה לילדים שלי, אבל בעיקר ללקוחות. בהפקות, תמיד צריכים אביזרים משלימים וטוב לדעת מה קיים. השבוע קיבלתי מייל בנושא יריד הנעליים ״שופוני״ ונדהמתי לגלות כמה דברים מהממים יש שם לילדים! הנעליים שלולי נועל כאן למעלה הן של בן-סימון לדוגמא. אם אי פעם הייתי מעצבת נעליים הייתי בטוח, אבל בטוח רוצה לעצב כאלו בדיוק. הן פשוט שיא היופי והפשטות בעיני. ומצטלמות מקסים, אז זה בכלל בונוס :) ורגע.. ידעתם שהשם משפחה הקודם שלי הוא בן סימון...?

לצערי אין לי את הפוקסיה שלהם לבנות, אבל הן בהחלט ברשימת ״אני רוצה״ שלי ושל לולה. הן מתוקות, ונוחות והכי חשוב, סופר פרקטיות לגן!

נעליים כאלו מגניבות לא ראיתי עדיין  - ושלא תטעו, אלו לא נעלי בית, הן לגמרי שמישות לנעילה בחוץ. על קוליג׳ן שמעתם?



מתיקות אמיתית. יש להם כל כך הרבה דגמים וצבעים, שממש קשה לבחור! בהפקה האחרונה שצילמתי השבוע זה ממש התבקש שנשתמש בהן -


 את כל הנעליים השוות האלו תוכלו למצוא בהנחות בסופ״ש הקרוב ביריד שופוני בנמל יפו. ואת כל הבגדים הנפלאים האלו תוכלו למצוא בחנות של מיי מיי ברחוב בזל תל אביב, במכירה חדשה!

אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני תמיד חושבת על איך יצטלמו הבגדים והנעליים של הילדים שלי.. : )
נראה לי שעומד לרדת גשם.. צ׳או!

2 comments:

  1. מקסים!
    אפשר לשאול מאיפה השטיח הכחול-לבן עם הזיגזגים?

    ReplyDelete
  2. מקסים. במיוחד נעלי הבבושקה הורודות. :)

    ReplyDelete