10.9.13

No speed limit.

אנחנו משפחה של גלגלים. ואין לנו אוטו. עכשיו אתם בטח בשוק. אבל באמת אין לנו. מספר הפעמים שאני מרגישה שזה חסר לי הוא כנראה לא מספיק גדול. כשאנחנו צריכים לנסוע לאן שהוא אנחנו מוצאים פתרון. זה לא שלא הייתי שמחה שאיזה מיני קופר תחנה לה מתחת לבית, וכשאצטרך, אתניע ואסע. אבל זה לא ככה.. תל אביב עיר קטנה, אנחנו עושים את רוב המרחקים שאנחנו צריכים על אופניים. והרבה פעמים אנחנו סוחבים על האופניים עוד כלי רכב. ככה נראה יום נורמלי אצלנו כשכולם יוצאים יחד  -

אי מרכיבה את שני הילדים על האופניים שלי, האופניים של בויאן דקות מידי ואי אפשר להרכיב עליהן כיסאות. אז הוא עוזר בסחיבות של הדברים האחרים.. מצלמה למשל.. :))) יש לנו צי של כלי רכב לילדים בבית, והרבה כבר העברנו לגינה של סבתא. וכל זה כי... לפני כמה שבועות קיבלתי מייל מחברה שלמדה איתי  לפני  ה מ ו ן .... שנים. אני חושבת הרבה על האנשים שפגשתי. לפעמים באמצע היום, בלי שום קשר לכלום, צצים לי שמות בראש של אנשים שפגשתי במשך החיים, ואני תוהה איפה הם, מה שלומם, מה הם עושים. ואז שוכחת .ככה, הבזקים של שניות. הכי מוזר, זה שרוב האנשים הממשיים שהכרתי בכלל לא בפייסבוק, אז התעלומה יותר גדולה. הי נועה ואיתי :) ועוד לא מעט.. קיצור, החברה הזו, עברה ללונדון לפני 10 (!) שנים, ואיכשהו גילתה את הבלוג. אחד הדברים המשמחים ביותר בכתיבת בלוג. אין סיכויי בעולם שאי פעם אדע מי הם כל הקוראים שמגיעים לכאן, ולפעמים כשמגלים, זה כיף :)

אז במיוחד לקראת יום כיפור, שדרך אגב זה היום הכי, אבל הכי מבוקש אצלנו במשפחה, לולי סופר את הימים כל השנה, וכל חג שואל אם יום כיפור זה היום, אותה חברה נפלאה סיפרה לי שהיא התחילה ליבא לארץ את הקורקינטים המגניבים האלו . קוראים להם מיקרו, והם ממש חדשים בארץ. בהחלט שווה בדיקה, ועוד עם משפחה כמו שלי.. בערב החג הם הגיעו אלינו הביתה, והפנים של לולי ולולה אמרו הכל. נראה לי שהיא יותר התרגשה שיש לה משהוא ממש כמעט כמו שלו, של גדולים! העמסנו את עצמנו לנמל כמובן, כי שם הגליצ'ים יותר גדולים כמו שלולי אומר, וכמו שאני אומרת, הם לא נחו לרגע. טוב חוץ מהפסקת ארטיק בין לבין..




הקורקינטים הם שווצרים. יש להם חלקי חילוף. סופר בטיחותים. מסתגלים אליהם בשניות. המוצר קיים כבר משנת 96' וקמו לו לא מעט מתחרים... המיקרו מגיע בשלושה גדלים, גם למבוגרים. ועוד משהו קטן, הם זכו במוצר השנה בתחרות עולמית בשנה שעברה!! ועוד הרבה יותר מזה תוכלו לקרוא באתר שלהם, וכמובן גם משם קונים.. אצלנו כבר מתגלגלים עליהם באושר רב :)

שתהיה לכולכם שנה באמת באמת טובה, מלאה בחיוכים ובשמחה, וכמובן בצילומים של הילדים..
אני מזכירה שב-15 לחודש אכריז על הזוכה בסדנאת הצילום למתחילים שאני מעבירה. אל תשכחו להפוך את השיתוף בפייסבוק לפומבי כך שאוכל לראותו, וכמובן להשאיר תגובה ששיתפתם בפוסט הזה בבלוג. זה הלינק :)   כיפור בטוח לכולם, ואל תשכחו להצטייד במשהו על גלגלים..


2 comments:

  1. נראה מוצר מצויין ובטוח,
    אבל המחיר, המחיר 600 ש"ח כשכבר יש בבית אופניים ועוד איזה בימבה או שתיים
    לבריאות למי שיכול.

    ReplyDelete
  2. איזה קטע! חשבתי שאני היחידה בעולם עם שני ילדים ובלי אוטו... נחמד לגלות שיש עוד משוגעים כמוני (-:
    התמונות משגעות כרגיל והסטייל של לולה הורס!

    ReplyDelete