24.4.13

our new castle. Amazing one!

אם תפגשו ילד שיספר לכם בגאווה גדולה שיש לו טירה חדשה, תדעו שהוא שלי.
 הי! השבוע הזה היה מאוד מאוד שמח. והכל בגלל שסוף סוף קניתי מחשב חדש, ולא סתם, אלא חתיך אמיתי! אני כבר רואה איך החיים שלי הופכים להרבה יותר קלים עם העבודה:) המחשב הישן שלי היה דונוזאור אמיתי. פצוע וזקן, ומאוד מאוד איטי. כשסוף סוף קיבלתי את המק החדש שלי הרגשתי שהחיים שלי היו הרבה יותר קשים קודם. כל עיבוד קטן של תמונה לקח דקות ארוכות, ועכשיו הכל טס לי במהירות שיא. זהו, אני סופר שמחה!! אבל יש כאלו שכנראה יותר מאושרים אפילו ממני - לולה, ובעיקר לולי. את המחשב קניתי מחנות מצויינת באילת, שחiוית השרות שם יכולה ללמד אפילו את מקדונלדס באמריקה. זה לגמרי לא תוכן שיווקי, אבל אני חייבת לפרגן להם, ויש לי בלוג :) זה הקישור לאתר שלהם www.buypro.co.il, שירות ומחירים ממש בלי תחרות. אז בגלל שקניתי אותו מאילת, ושלחו לי אותו ביום שישי עד (!!!) הבית, החוקים אומרים שחייבים לארוז אותו בקרטון נוסף. וככה היה. שישי בערב, הילדים אחרי מקלחת, ופתאום הוא מגיע. לולי שאל אם זו החללית של באז. אמרתח שכן, ושאף אחד לא יעז להתקרב! אני צריכה עכשיו ספייס, לא רוצה א; ילד/ילדה ברדיוס של חמישה מטרים. אצלנו בבית זו משימה, אז הם נצמדו לקירות. כבדרך אגב, אמרתי להם שהדבר היחידי שהם יכולים לגעת בו זה הקרטון החיצוני, החום. אז אני פותחת בעדינות, לאט לאט את האריזות המושלמות ביופיין של אפל, מתענגת על כל שנייה, לוקחת לי את הזמן, שהרגע לא ייגמר, יחקק לנצח בזכרון (הגזמתי קצת?). אחרי שעה פחות או יותר, אני מסתובבת אחורה בפעם הראשונהֿ, בכלל שכחתי שיש שני ילדים ואבא בבית, משום מה הם היו שקטים ונעימים. אני מסתובבת, ורואה שאבא בנה להם טירה מהחלומות! הילדים באקסטזה, אבא אפילו בנה מגלשה לאבירים מהחלק העליון כלפי מטה. לולי ולולה, עושים תור תור, משחקים בטירה היפה בעולם. לפעמים החיים הם סוג של אידילייה. 




מזל שאביזרים של אבירים לא חסרים לנו בבית. ומזל שהמקים החדשים מגיעים ארוזים כל כך יפה ובפרופורציות נכונות בשביל שאבא יוכל לבנות טירה:) 

אני חוזרת לי לערמות העבודה על המחשב החדש, אעדכן אם יהיה איזה קרב אבירים חשוב. ועדכון ראשוני, קצת דחינו את החופש השנתי שלנו לכיוון יולי, לכן תפתח סדנת צילום נוספת בימי שישי ב-17 למאי. ההרשמה החלה, כמובן דרך המייל. כל הפרטים נמצאים בלשונית photography workshop בראש הבלוג. חייבת להגיד שזה כל כך משמח אותי לפגוש אתכן בסדנה כל פעם מחדש! 
מאוד מומלץ לנסות בית, טירות של אבירים מקרטון. וכמובן לא לוותר על המגלשה שדרך אגב, כשאביר מתגלש מלמעלה למטה שער הברזל הכבד של הטירה נפתח. 
xoxo אפרת. תמיד שמחה שאתם כאן!

8 comments:

  1. פוסט מהמם ומשמח!
    תתחדשי ותהני!!!

    ReplyDelete
  2. מקסים! מה עם תמונה של המחשב?

    ReplyDelete
  3. הטירה הזו - אהבת חיי! איזה כיף כשיש אבא אמן
    :)
    ואגב, התאורה מלכותית. מוסיפה כל כך הרבה דרמה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. .. מלכותית זו מילה יפה:) חס ושלום לא מלאכותית
      זה הפוסט הראשון בבלוג שצולם עם חצובה :)

      Delete
  4. איזה כיף! תתחדשו כולכם (גם על המחשב החתיך וגם על הטירה המהממת). מדמיינת אתכם מבלים לכם יחד (כל אחד מהצעצוע שלו) :)

    ReplyDelete
  5. מהמם!! איזה אומן!!!

    ReplyDelete
  6. איזה פוסט מרענן, והטירה- מהאגדות :)
    תתחדשי על המחשב

    ReplyDelete