2.4.13

Once upon a time in 2013

בסוף הפוסט יש את כל הפרטים לגבי שתי הסדנאות האחרונות השנה. אתם ממש לא רוצים לפספס את התאריכים האלו..


האמת, היה חופש מקסים. הרבה לא עשינו, אבל היינו יחד והתפנקנו . קצת קשה לקום ולהתארגן שעות, לארוז ולהכין כדי למצוא פיסת ירוק למנגל, כשאנחנו גרים חמישה צעדים ברגל מפארק הירקון. כל הפארק פרוש לפנינו, וחמש דקות אחרי שהילדים עייפים הם כבר במקלחת ועוד חמש דקות אחר כך במיטה.. 

לקחתי  את החופש הזה לאתגר את עצמי קצת בצילום. אנחנו אוטוטו עוזבים את הדירה שלנו, והאור המהמם שיש בה כבר לא יהיה שלנו יותר. הכלל הכי חשוב בחיפושים שלנו הוא דירה מוארת היטב :)) 
אם בדרך כלל הצילומים שלי מאוד מוארים ובהירים וקריספים, אז הפסח הזה היה רובו שייך לכהים. שום דבר יוצא דופן בחיים, לולה כרגיל מצחצחת שיניים עשרים פעמים ביום, והתחפושות חוגגות את הפסח גם הן. 







בימים הראשונים של הבלוג היה מיקס ומאטצ' של קצת קראפט וקצת מתכונים. אני מודה שהסטנדרטים שאני נתקלת בהם כל כך גבוהים, שבכיף השארתי את זה למומחים.. אבל, בפסח הקודם כתבתי פוסט מגניב שכדאי לכם להציץ בו. למה נזכרתי? סתם כי היה לי רגע משמח החג הזה. רגע של גאווה בלולי. מאוד ברור לו שאפשר לעשות דברים עם הידים, זאת אומרת ליצור מאפס, והוא אסף קרטונים מהשכונה, ככה בלי להסביר את עצמו, וכשהגיע הביתה פרש לפני את תוכנית הפעולה. קודם כל הוא היה צריך להיות קצת חמוד.. אני חושבת שזו אחת מהפעמים הבודדות (בחיי) שביקשתי ממנו להצטלם, ולשתף איתי פעולה. ראיתי אותו שוכב ככה על הכיסא, ולא יכולתי להתאפק. ביקשתי שיהיה נחמד ויתן לי לצלם אותו כמה דקות. 

ואז למשימה שלי. מהקרטונים האלו הייתי צריכה להכין לו כנפיים של באז בחמש דקות. למה חמש דקות? כי לא היתה לו סבלנות לחכותת. הוא ביקש שזה יהיה זריז..אז בלפתח מוצר אולי אני טובה, אבל בחמש דקות?? אלו הרגעים שאני מרגישה שהצלחתי במשהוא, כשהוא יודע להעריך כנפיים של באז שנות אור מקרטון.. 







ברור שגם היא רצתה, ולא נראה לי שכל כך הפריע לה שלא ציירתי לה את הקווים, כל עוד מה שתלויי לאחיה על הגב תלויי גם לה. 

צילמתי כל כך הרבה הפסח הזה, בסדנה כולן שואלות, ומה את עושה עם כל הצילומים האלו?? יש לי תמיד תשובות, אבל הפעם גם אני קצת מבוהלת מהכמות. בשביל זה יש לי בלוג! אי יכולה להעלות ולשמור לנצח נצחים את הרגעים הגדולים של החיים. כמו זה, אותו הרגע שבו לולה החליטה שאין מצב, לא משנה מה אומרים לה, היא את הפופקורן שלה אוכלת עם כף. 


הסדנאות הקרובות יפתחו בתאריכים הבאים:
17/4 ימי רביעי אחה"צ משעה 17:00-20:00
19/4 ימי שישי בבוקר משעה 09:00-12:00
ארבעה מפגשים רצופים חד שבועיים של שלוש שעות. 
אלו כנראה יהיו הסדנאות האחרונות השנה, אז כדאי לכם להיות זריזים, ולקבל החלטה שהפעם אתם מגיעים! 
ההרשמה כרגיל דרך המייל. efratlozanov@gmail.com.
החופש הגדול אוטוטו כאן, ואתם לא רוצים יותר צילומים בינונים של הילדים, נכון? מבטיחה לעזור לכם לשפר את הביצועים, וכמובן מבטיחה אוירה נעימה, שלוש שעות רק לעצמכם.. 
ולולה רוצה להזכיר לכם כמה זה טעים לחם של פסח עם ריבה בבית קפה בשבת בוקר, וכמה זה כיף שיש לה כל כך הרבה צילומים מהרגעים הבאמת חשובים בחיים שלה - כמו ללקק ריבה :))


9 comments:

  1. תמונות נהדרות!! והכנפיים אמנם הוכנו ב5 דקות אבל נראות בול!

    ReplyDelete
  2. הילדים שלך כל כך פוטוגנים שזה מדהים!!! :)

    (וכמובן שזאת גם האמא המוכשרת שלהם שמוציאה תמונות מהממות כאלו)


    ReplyDelete
  3. רגע רגע.... "פגשתי" את הבלוג שלך הרגע..... וחוץ מזה שאני רואה שיש לך ילדים מתוקים, וחוץ מזה שאני רואה שאת יודעת להכין מקרטון כנפיים, אני מגלה שאת מעבירה סדנאות בצילום??? אולי נפלת לי מהשמיים? יש מצב.....
    אני ליאור, יש לי מצלמה קומפקטית. בכל הסדנאות שבררתי, רצו מצלמות "אמיתיות" . איזה סדנאות את מעבירה? אני כל כך רוצה.....
    אשמח לתשובתך :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אולי הגיע הזמן להתפנק במצלמה חדשה :) הסדנה מיועדת לבעלי מצלמות
      slr
      או דמויי
      מקווה שעוד ניפגש...

      Delete
    2. תודה אפרת , אבל עדיין לא הגיע הזמן למצלמה אחרת....זו הוצאה רצינית מדי כרגע.
      אולי את מכירה מקום שמעביר סדנאות גם עם קומפקטיות?

      Delete
  4. הי
    הסדנאות הן של מפגש אחד של שלוש שעות?
    אפשר פירוט קל על "מה בסדנא"
    תודה

    ReplyDelete
  5. כל הפרטים נמצאים בלינק הזה:
    http://www.mylovelymess.com/p/photography-workshop.html

    ReplyDelete
  6. מקסים. כיף לקרא על ההתפתחות שלך, של הבלוג ושל הילדים

    ReplyDelete