25.3.13

great finds!! ll

הי, אני כאן לשתי שניות לפני כל החגיגיות הזו שתכף מגיעה..חייבת לספר לכם על שתי המתנות השוות של לולי ולולה לחג הפסח. מי שבאמת מכיר אותי יודע שאני בדרך כלל לא קונה מתנות לילדים שלי, מסיבה פשוטה, סבתא עושה מעל ומעבר, נכדים ראשונים, אתם יודעים. וחוץ מזה, זו לא היא שצריכה לסדר  את הבלאגן של הצעצועים כל יום. היא מסתפקת בפנים המאושרות שלהם, ואני נשארת עם הבלאגן. אז כחלק מההתיעלות שבאה עם הילדה השניה, אני לא ממש קונה צעצועים. 

אז אני כאן לשתי שניות לספר לכם על המתנות הסופר שוות של לולי ולולה, פשוט לא הייתי יכולה לשמור את זה רק לעצמי..אתם חייבים להכיר - 
ה- ברווז בה' הידיעה!!פוף מהמם מקנבס וסופר איכתוי של סטודיו בובה בלה. לולה פשוט מתה עליו. את הפרצופים הרגועים בצילומים למעלה אתם רואים, כי כשהיא במיטבה ומשתוללת עליו כמו שצריך אין סיכויי לצלם בלי שהיא תמרח על כל הפריים בטישטוש גדול.. היא הכי אוהבת להפיל את עצמה קדימה ולמעוך לברווז את הפנים... תפרגנו לילדים מתנה מקורוית לחג (שלא עושה בלאגן בבית בכלל!!!) אני אוהבת אותו לפחות כמו שלולה אוהבת להשתולל עליו.. ולפעמים יש לו שני לקוחות במקביל אז בכלל שמח. והכי הכי חשוב, מעוצב ומיוצר בישראל. שווה!!

ובדיוק באותו עניין, חברה יקרה כבר חודשים ארוכים מספרת לי שהיא מפתחת מוצר, והסקרנות שלי בעיצומה, מתה לדעת במה מדובר! אז גם משחק הכבישים הזה מפותח ומיצר כחול לבן, עם ריח חזק של חו"ל. חזק חזק. 
ערכה מודולרית של כבישים מקרטון קשיח עם לימינציה איכותיית, מעסיקה את לולי דקות ארוכות... בקופסה יש גם תמרורוים, מחסום רכבת ואפילו תחנת אוטובוס ותחנת דלק. את המכוניות והרכבות מביאים מהבית, הזדמנות מצויינת להגיד שלום לתומאס ופרסי וכל החברים שהוחלפו בפאוור רינג'רים למינהם. 
לולה מצייתת לכללים, וחוצה רק במעבר חציה, או פסי רכבת...  :)))
את הכבישים, או בשמם הפוטוגני להחריד -  אורבניקה אפשר להשיג בדיאדה ובאתר של יוברנד
שתי מתנות מקסימות לפסח, אנחנו ממש בעדן, והכי חשוב, כחול לבן :))
רגע, גם אני קיבלתי מתנה, מעצמי.. יש לי עדשה חדשה!! עכשיו אני יכולה לצלם את הילדים מלמעלה על כל ה-1.60 בקושי שלי..
בלי לעמוד על כיסא, או להזיז סולמות בבית (כן, גם זה קורה לפעמים..). ואבא? הוא קיבל אותנו. הכי מתוקים שיש. 
חג מאוד מאוד שמח לכולכם!!
xoxo
אפרת

2 comments:

  1. הכי מתוקים שיש!!
    חג שמח אהובה!

    ReplyDelete
  2. הכי אהבתי את התמונה האחרונה שלולה מנסה לשים נעל :)

    ReplyDelete