30.1.13

Old / New table



יש לי חבר יקר שמנגר בחסד. את השולחן הזה הוא בנה. השולחן חדש לחלוטין - לא מדובר בפריט וינטג' או משופץ.  בשביל לעשות סדר בדברים - הזמנתי ממנו את השולחן (יושב בול מתחת לטלביזיה בשביל הממיר!). 

יש לי בעיה עם וינטג'..מודה. אני  מעדיפה חדש, ארוז מרשרש עם ריח של חנות. אפילו בבגדים, מרוב שאני אוהבת חדש אני אפילו אוהבת ללבוש ישר מהחנות. בלי כביסה ראשונה. אבל ככה אני, ולמרות זאת אני מאוד מעריכה עיצובים קלאסים ועל זמניים, אבל שיהיה חדש בבקשה. 

בשיטוטים בשוק הפשפשים נתקלתי בשולחנות רבים כאלו, והאמת הם לא נראו מפתים לרכישה, קצת עקומים, קצת מתקלפים, רעועים משהוא. ורציתי גודל וצבע מאוד מסויימים. אז ביקשתי מהחבר, וכמו קסם- זה כבר אצלנו בבית. 

ואז הצעתי לעזור לו למכור כאלו. אז לא, אני לא מוכרת רהיטים פתאום (מה פתאום!) סתם ג'סטה חביבה - אולי הקוראים של הבלוג יתעניינו.. 

השולחן עשויי עץ מלא כולל המשטח, והציפויי העליון הוא פורמיקה צבעונית. הגודל של המשטח הוא 35 ס"מ * 55 ס"מ והגובה הוא 50 ס"מ. מצויין לממיר של טלביזיה, כשולחן צד בסלון או לחדר ילדים (השני שלי כבר בדרך - לילדים!!) כמדף ספרים/בובות וכו'. אפשר להזמין בכמה צבעים לבחירה. 
השולחנות מנוגרים לפי הזמנה, ולפי העדפה של צבע, ואפשריים שינויים קלים בגודל. 



אז אם בא לכם להתפנק בשולחן חדש (!!!) ויפהיפה, תכתבו לי. 

xoxo

5 comments:

  1. מקסים כמה עולה גם אני רוצה

    ReplyDelete
    Replies
    1. אשמח לקבל את המייל שלך:
      efratlozanov@gmail.com

      Delete
  2. שולחן מקסים, אשמח לאחד כזה לעצמי
    מי הנגר? ניתן לקבל פרטים עליו
    המייל שלי
    ifatarik@gmail.com

    תודה יפעת

    ReplyDelete