5.1.13

Boston cream pie and dirt

אני כאן לכמה דקות קצרות.. כמה מילים. הסדנה של יום שישי מחכה לעוד משתתפת אחת, ומסתמן ביקוש לסדנת ערב באמצע השבוע, אז אל תהססו, תכתבו לי מייל :) (efratlozanov@gmail.com) . ובנוסף, יש לי חשבון אינסטגרם חדש! MYLOVELYMESS. האמת שזה מאוד משמח אותי, עוד מקום לחלוק צילומים, וכמובן לקבל הרבה השראות. אני אימא לשני ילדים, יש שיגידו שזה הרבה, ויש שיגידו שז עדיין בגבול ה - זהו?? האמת היא שאין לי כל כך הרבה זמן לבלות בכל הרשתות החברתיות המפתות האלו, אז החלטתי שזהו. עד כאן. הבלוג, קצת פייסבוק ותמונה אחת ביום באינסטגרם. אחרי הכל אני מאוד מאוד נהנית מהפלטפורמות האלו, אבל הן לוקחות המון זמן... לא מתפתה יותר לכלום. בנוסף יש את בלינג בלינג ואקסנט שאני מאוד אוד אוהבת לקחת בהם חלק , וזה רק עושה לי טוב, מקווה למצוא את הזמן ממש בקרוב לעדכן גם שם. 

אנחנו עדיין כאן בבולגריה, אוטוטו חוזרים, יצאתי היום עם הילדים לחברה טובה לאפות עוגה. ביומולדת של לולה (שחגגה יחד עם הבן שלה, זוכרים את הפוסט הזה?) אפינו בוסטון קרים פאי, וזו היתה הצלחה מסחררת. אז לכבד זה שאנחנו עוזבים, אפינו שוב. המתכון המעולה לקוח מכאן ומכאן. שלא תטעו, תפנו שעתיים מראש להכנת העוגה. היא בנוייה מלא מעט שלבים, אבל מפצה על כל הדרך הארוכה! אני השתמשתי בקמח עוגות לכל כמות הקמח, והעוגה יצאה מהממת! בנוסף, אפיתי בתבנית 24 את כל הבלילה, וחציתי את העוגה לשניים. למעלה המסתי שוקולד מריר בשמנת מתוקה שחוממה על הגז. הכי כיף זה להרכיב את העוגה, יאללה, ספרו לי איך יצא..אצלנו זו כבר הפכה למסורת משפחתית בארועים חגיגיים. 

ואז הגיע הרגע הגדול - השנה החלטתי לשחרר קצת. מאז שלולה מסתובבת כל היום בבית עם מגבון ומנקה כל מה שיש - אבק, את הפנים, את הטוסיק של הבובות, ואפילו את הריצפה, הבנתי שזה באשמתי. אז השנה החלטתי שהילדים שלי יהנו מלהתלכלך, מעניין כמה זמן זה יחזיק מעמד. מיותר לציין ששניה אחרי שהיא סיימה להתלכלך השימלה והגרביון היו עמוק בתוך הקליה...


3 comments:

  1. פוסט מקסים (כרגיל) מאודש אוהבת את כל התמונות שאת מצלמת!
    איילת

    ReplyDelete
  2. תמונות מקסימות!!!
    ממש שמחה שמצאתי אותך :)

    ReplyDelete
  3. או שקונים את העוגה ביום שישי בsafeway
    בחמש דולר...
    סתם, ב,טוחה שלא מתקרב בטעם

    ReplyDelete