6.9.12

What the maestro build...





נכון שהמילים מיותרות??? אבל בכל זאת..אני אוהבת לצלם וגם לכתוב, אז יש לי קצת לספר..
עוד בהריון הראשון שלי פיתחתי קרייב גדול למטבח משחק לילדים. עוד לפני שהבנתי בצעצועים שווים לילדים ידעתי שמה שאני הכי רוצה זה מטבח. אדום. בכלל לא היתה שאלה, המטבח של הילדים שלי חייב להיות אדום. אז נכון שעם סב נגר זה היה צריך להיות אצלנו בבית כבר די מזמן (נגיד שלוש וחצי שניפ בערך..) אבל איך שהוא זה לא יצא. בהתחלה זה היה נראה לי בלתי אפשרי להעביר כזה דבר איתנו בטיסה, אחר כך פשוט לא היה מספיק זמן, אחר כך עשינו כמה דברים אחרים, אחר כך סתם לא יצא. הפעם זה הצליח! כבר בתחילה הקיץ התחלתי לתכנן לעצמי עם איזה שלל אני רוצה לחזור. התיכנון היה קצר מאוד. לולה חוגגת יומולדת שנה בבולגריה, וזו היתה ההזדמנות הכי מעולה לבנות לה את מטבח חלומותיה (חלומותי??)..
סבא הוא מוכשר על. סופר סופר מוכשר. אבל יש בעיה. צריך להגיד לו בדיוק מה רוצים. על המילימטר. כי הוא בעצמו אמן ולפעמים הוא מחליט שדברים צריכים להיות אחרת..אז החופש הזה היה מושלם מכל הבחינות. היה לי מספיק זמן לשבת לו על הראש בנגריה ולפקח על יצירת מופת בהתהוות. כמו שכתבתי בפוסט הקודם הכל התחיל מהכיור. בשיטוטים שלי בשוק המקומי חזרתי יום אחד עם הקערה הלבנה והיפה הזו, סתם כי יש לי משיכה לכלים מאמייל, שבדרך כלל אין להם שימוש. אז הקערה עמדה על השולחן בפינת אוכל יומיים וביום השלישי זה קרה. ראיתי את כל המטבח נבנה סביבה, עד לפרט האחרון. אני חייבת לציין שהמטבח כמו שהוא נראה עכשיו הוא המטבח בדיוק כמו שדימיינתי אותו עד לפרט האחרון. שתבינו עד כמה אני מרוצה. וככה עברו ימים ושבועות, וסבא איון בקצב שלו בונה את המטבח ללולה היפה. עם הרבה הרבה אהבה. בין לבין מצאנו את כל האביזרים בשוק, כולל את הכפתורים מהפלסטיק שכשראיתי אותם אני חושבת שהחסרתי פעימה. מי היה המאמין שבעיר הקטנה והרחוקה הזו אני אמצא את הכפתורים המושלמים האלו? ומתג ההפעלה.. טוב, כדאי שאפסיק, גם ככה ביום שהוא היה מוכן לא הצלחתי להרדם בלילה ופשוט ישבתי ובהיתי בו (במטבח..) עד מאוחר. את ההתגשות של הילדים אני לא אתחיל אפילו לתאר..
היצירה של סבא  תשמח את הנכדים עוד הרבה הרבה שנים, ואני כבר זוממת על הפרוייקט הבא. זה פשוט מדהים מה אפשר ליצור מעץ. אני מצהירה בהחלטיות שזה החומר האהוב עלי בעולם! ושסבא איון הוא הסבא המוכשר בעולם!

עכשיו כל מה שנשאר זה לצייד את המטבח בכלים שווים. אני במצוד!

כמה זה מספק ליצור דברים בידיים..אז הפרוייקט הבא כבר מתגלגל לי בראש. אני חייבת דירה/חדר/או לפחות ארגז מהמם מעץ כדי לאחסן את כל התחפושות של לולי..מיד כשחזרנו סבתא השניה, כאן בארץ ידעה בדיוק איך לשמח אותו, ומה עושה אותו הכי מאושר. היא קלעה בול -

ולולה? היא כבר הולכת לגן יומיים רצוף (בפעם הראשונה!) אבל זה סיפור לפוסט אחר לגמרי..
זהו! אנחנו כאן, בתל אביב, מוצפים בחוויות מהקיץ, מוכנים לחזור לקצת שיגרה  :)   xoxo

8 comments:

  1. הסבא להשכרה? אני צריכה אחד כזה בארץ!

    ReplyDelete
  2. Amazing!!!

    Wood really is the best material ever :)

    ReplyDelete
  3. מדהים!!!! מזדהה לגמרי בנושא הבהייה, תתחדשי/ו :-)
    מיכל

    ReplyDelete
  4. המטבח בהחלט מושלם, כלים שווים במיוחד קניתי בדיאדה כדאי לך לבדוק , את המטבח הראשון שלי גם יבאתי מארה"ב , מבינה את ההתרגשות הגדולה , את עלולה לגלות שבנים אוהבים לשחק במטבח יותר מבנות , סתם עובדה מפתיעה

    ReplyDelete
  5. משום מה יצא אנונימי , מאיה...

    ReplyDelete
  6. אמא'לה אמא'לה אמא'לה זה מדהים ומושלם על כל פרט. הכי מדוייק שיש.
    ואגב-איך לולה עם הגן? כי אנחנו בדיוק באותו גיל והיא רועדת מרוב צרחות כבר שבוע וחצי. אני לא יודעת מה לעשות...

    ReplyDelete
  7. מושלם! יש אחלה כלים באיקאה

    ReplyDelete