22.4.18

Its not even new year, but I'm loaded with new resolutions!

חזרתי ממרוקו לפני כמה ימים, מלאת השראה. עם המון תכנונים קדימה, הרבה יעדים חדשים, ובעיקר התרגשות גדולה לקראת כל מה שעתיד לקרות. וגם לא מעט מסקנות חדשות, על הדרך שלי, על העסק, שככה בלי לשים לב פרח לו בשנים האחרונות ונהפך לעיסוק המרכזי שלי. בטח שעם לשים לב, עם הרבה עבודה, אבל לא היה יעד מוגדר מלכתכילה, לא היתה מטרה ברורה, וההפתעה, של לראות מה נברא, היא נפלאה. קרוב ל-4 שנים אני מעבירה סדנאות בבולגריה, ולרגע אחד לא נמאס לי. להיפך, הראש מגלגל קדימה אפשרויות חדשות בכל עונה, בכל שיתוף פעולה חדש. ופתאום, קורצים לי דברים נוספים. מרוקו היא שאיפה ישנה שלי. כבר כמה שנים שזה אצלי בראש, ועכשיו מצאתי את הטיימינג הנכון לקום ולעשות. אז מה עם מרוקו? הכל נפלא. ויותר מזה. נשראו לי קצוות אחרונים לסגור לפני שאני פורשת בפניכם את תוכן הסדנה ומזמינה אתכם להרשם. הסדנה תתקיים בין התאריכים 2-7 לאוקטובר, פתוחה לנשים בלבד, צלמות בכל הרמות מוזמנות, אין הפרדת נסיון, ויש רק 8 מקומות. אז תשארו בסביבה, בימים הממש קרובים הכל יגיע לכאן, לבלוג, ויהיה מרגש! ועכשיו, לדבר הגדול הבא שקורה ממש אוטוטו-
ב-11 למאי, ממש תכף כאן, דניה ווינר האלופה, הלא היא מתכוניישן, צלמת מזון מהפנטת, מהותיקות והמנוסות בישראל, תגיע לכאן לסדנה שכולה אש, תשוקה צילום ואוכל מצויין. המאושרים יזכו בסשן צילום מזון מדניה, בנוסף לכובע הבישול שהיא תגיע איתו. הסדנה פתוחה לגברים ונשים באופן חד פעמי לחלוטין, וכבר יש גברים אמיצים שנרשמו ויגיעו לחוויה מרגשת. נותרו שני מקומות אחרונים לסדנה הזו ב-11 למאי. הם שלכם? תכתבו לי למייל ואעביר פרטים. זה ממש תכף כאן, ויש לי הרגשה שזו תהיה אחת הסדנאות הפוטוגניות והמיוחדות שנערכו בבולגריה.. שני המקומות האחרונים פתוחים גם לזוגות, גם לשתי חברות, וכמובן שאפשר להגיע לבד ולפגוש כמו תמיד קבוצה נפלאה של אנשים שחולקים את אותן התשוקות שלכם. צילום, אוכל, טבע, וחברה מעולה. הפרטים יישלחו אליכם למייל. אז כתבו לי ל: mylovelymessworkshop@gmail.com .

נמשיך הלאה, שינויים מרעישים בגזרת הסדנאות שלי. הראשון הו כמובן התשוקה שלי למקומות אקזוטים, למקומות רחוקים. מרוקו הוא היעד הראשון, בעזרת השם, ובעזרת שיבא ((:) ואולי גנש, אתפור ממש בקרוב סדנה בהודו לקראת השנה הבאה. שם התשוקות שלי, שם החלומות שלי, שם אני מרגישה כמו דג במים. ואין מישהו שאשמח לחלוק איתו את כל זה יותר מהקוראות הנפלאות של הבלוג. אז זה השינויי הראשון, אפרת, מי לאבלי מאס, עסוקה בימים האלו נון סטופ בלחפש יעדים מושלמם לסדנאות אקזוטיות. וזה יקרה.
השינויי השני היה מתבקש. הסדנאות הפכו מזמן למערבולת חוויות, טעמים, אפשרויות, ולא נכון לי להגדיר יותר סדנאות  למתקדמות וסדנאות למתחילות. לכן, הסדנאות הופכות למקשה אחת של סדנאות שעוסקות בחווית הצילום, ומעבר. הצד הקולינרי קיבל תפנית עצומה בשנה האחרונה, עם שיתופי פעולה מרגשים עם יוצרות מיוחדות, כל אחת בדרכה. הלוקיישנים כאן בבולגריה, הפכו לנדבך משמעותי בנראות , בעומק החוויה. האי בקיץ, היער בסתיו, השלג המאסיבי בחורף,  האביב שמתעורר חזק כל כך וצובע הכל בפרחים לבנים. החיבור בין הנשים שמגיעות כזרות אחת לשניה, הפך להיות כל כך משמעותי בסוף שלושת הימים, שקבוצות וואטס אפ, ופייסבוק נשארות פעילות חודשים לאחר הסדנה, ומפגשים מרגשים ממשיכים לאחריה בישראל. את לימודי הצילום פיצחתי כבר מזמן, ואני יכולה לומר שנדרשות שעתים וחצי בבוקר יום שבת, לאחר ארוחת הבוקר המפנקת, להפיל לרובכן את האסימון. כבר בניתי לו״ז חדש שפותר את ההקבלה הזו בין מי שיודעת לתפעל מצלמה ומי שהנושא חדש לה. שמעתן על שוק הפשפשים שלנו בשבת? אז זה.
מעכשיו, אני מציעה לכן להצטרף לסופ״ש חויתי, מרגיע, מפנק, שיעטוף אתכן בכל הדברים שיש בהם את המילה תשוקה. צילום והרבה, אוכל מעולה וחדשני בכל סדנה, שיתופי פעולה חדשים, טבע פראי כמו שרק בולגריה  יודעת להציע, חברה איכותית ונעימה, והרבה הרבה אסטטיקה, כי אם שואלים אותי זה המנוע שצריך להניע את העולם. כשהכל יפה יותר ומדוייק יותר, אז הטפל הופך באמת טפל, ואנחנו נשארים עם ריכוז גבוה של מה שעושה לנו טוב ונעים. לא?

את כל התובנות האלו קיבלתי יחד עם בויאן. האחד והיחיד שלי. ישבנו במרוקו, בלוקיישן שבדקנו עבור הסדנה. וירינו לאויר את כל מה שבלב. דיברנו הרבה על הסדנאות, ועל השאיפות, ומה הלאה. בזמן שאנחנו יושבים בוילה המפוארת הזו, עם חמישים מרוקאים לבושים במדים, ומגננים נון סטופ את הגינה המלאכותית שמסביב (לא, לא אהבנו את המקום בכלל!!) הבנו, שמה שיש לבולגריה להציע למשתתפות הוא באמת נדיר. שילוב של  פראיות ראשונית, עם כל האקסטרות שאני מייצרת. הבסיס הוא המקום עצמו, הסקרנות שהוא מייצר, וכל כך כיף להגיע לסדנה כי היא עטופה בעוד הרבה פינוקים. הרגשנו שפיצחנו את המשוואה, והייתי מאושרת.
הוילה היתה יפהיפיה כמו שאתם רואים, אבל משם המשכנו למקומות עוד יותר מדוייקים. על זה אכתוב בימים הקרובים. אז כן, היינו באיכות החוויה, ובהפיכת הסדנאות אחידות לכלל המשתתפות. אז לסדנה החדשה, כולכן מוזמנות, ותסמכו עלי לתפור עבור כולנו לו״ז מדוייק עמוס בלימודי צילום, ועמוס בחוויות. עכשיו פרטים...

את מי אני מארחת הפעם? את עירית בירן מסטודיו נאו פוטרי. שיתופי הפעולה ביננו רק מפתחים רף ציפיות גבוה יותר ויותר. OMG!!!

מתי? 15-17 ליוני 2018

למי? נשים בלבד, מוזמנות נשים בכל רמות הידע והנסיון בצילום.

תפריט? צמחוני עם דגים. אם יש לכן דיאטה מיוחדת כתבו לי. ננסה למצוא לכן תפריט הולם.

איפה? צפון בולגריה, על הדנובה.

הקסם הפעם? קונספט צועני. בשיתוף עם הכפר הצועני שנמצא לידנו, אולי קוסטריצה יבוא לצלם :) מוזיקה ושמחה, זה הקונספט. מבטיחה להפתיע.

לינה? מלון אנה כריסטינה. מלון קטן ומקסים בלב ליבו של הפארק המוריק שלנו, תביאו בגד ים, הבריכה יותר כחולה מהשמיים...

אפשרויות לינה? אפשרות לחדר ליחיד או לחדר זוגי.

הגעה? אתן מגיעות לסופיה ביום שישי ה-15 ליוני, והסעה שאני מארגנת יוצאת מטרמינל אחד בשעה 13:30. גם בחזור אותה ההסעה תקח אתכן לשדה התעופה בלילה שבין ראשון לשני בהתאם לטיסת וויז איר.

טיסות? באחריותכן. יש כמה אופציות, אני ממליצה על וויז איר. אבל, מבחינת לוחות הזמנים גם אל על וגם בולגריאן איר מתאימות. לשיקולכן.

מחיר? 4000 ש״ח ליחיד בחדר זוגי (לחלוק עם חברה) או 4200 ש״ח לחדר ליחידה.

אפשרויות תשלום? 30% במעמד ההרשמה, השאר עד שבוע לפני הסדנה.

מדיניות ביטול? לצערי ההרשמה היא סופית ואין ביטולים. וודאו שהתאריכים מתאימים לכן מראש. אני ממליצה לרכוש ביטוח נסיעות כבר כשקניתן כרטיס.

מה עכשיו? מהרו. כתבו לי למייל שאתן בפנים, או לחלופין אם יש לכן כמה שאלות לפני שנסגור את ההרשמה, אני עונה מאוד מהר, מבטיחה. מייל הסדנאות הוא: mylovelymessworkshop@gmail.com

 עירית בירן, אני, בולגריה סיבוב שני. כן! עירית כבר היתה כאן פעמיים האמת, ואני בטוחה שהיא לא היתה חוזרת אם הקסם לא היה שובה אותה כמו שאני נשאבתי לתוכו. אז אתן בעניין? מהרו לכתוב לי. שבוע מצויין! אפרת

No comments:

Post a Comment