27.2.18

Francis Mallmann. FIRE!

הלו הלו!
מתרגשת מליון, להזמין אתכם, הפעם, נשים וגברים, לסדנאת אש.
ואני לא לבד. כי שיתופי פעולה, ובטח ברמות דיוק כאלו, הם הדרייב החדש שלי. קוראים יקרים, דניה ווינר. מתכוניישן. צלמת מחוננת, מחלוצות צילום המזון בישראל, בלוגרית אלופה, והיום, גם בשלנית מסקרנת, עם המון תשוקה שבוערת בה, לבישול חוץ, לחומרי גלם מעולים, לאיכות. דניה, ומתכוניישן, נתנו את הטון במשך שנים רבות לכל בלוגי האוכל בישראל. אנחנו מחזרות אחת אחרי השניה כבר המון זמן, בגלקסיה הנפלאה הזו שקוראים לה רשתות חברתיות (ותודה להן שהביאוני עד הלום... ) וביום האחרון שלי בישראל, נפגשנו סוף סוף, כדי לסגור עבורכם את כל הפרטים לסדנה הקרובה. אז דניה, תודה שהסכמת להגיע, אני יודעת, שתהיה סדנה מדהימה, עם הדיוק המופתי שלך :) נתחיל בפרטים? כי יש הרבה, ומפתיעים!

מי זה פרנסיס מלמן?
קודם כל הוא דמות, לפני הכל. כמו כל אמן גדול. טונות של כריזמה, ועוד יותר טונות של שיגעון. תציצו בלינק הזה, לא תרצו משהו אחר אחרי זה. הסדנה של דניה ושלי, כולה תהיה הומאז׳ לאדון פרנסיס. כי ככה זה. תשוקה היא משהוא מדבק, כשמישהו עם תשוקה גדולה עושה משהו גאוני, אתה מיד נשבה. נופל שדוד. אנחנו רוצות להיות חלק מהעשיה הנפלאה הזו, הטקסיות של האוכל, הטקסיות של יצירת האימג׳. האסטטיקה של ה-outdoor, היא המנוע שלי מאז שעברתי לבולגריה, וגם דניה מוצאת המון השראה בתחום הזה. אז הקונספט של הסדנה הוא בישול באש. אמרתי שתהיה אש.. אנחנו מקימות סשן פירומני מטורף, בגבעות של צפון בולגריה, במיוחד בשבילכם.

מתי?
11-13 למאי 2018.
הגעה לסופיה ביום שישי בצהריים. נסיעה של 4 שעות לאי הקסום שלנו כאן בבולגריה. צפון מערב בולגריה, על הגבול עם רומניה וסרביה. הארד קור מזרח אירופה :) הסדנה מסתיימת בלילה שבין ראשון לשני (אחרי הרבה אלכוהול, כן..?) ומשם נסיעת לילה בהסעה מאורגנת כמו בהלוך לשדה בסופיה. ב-9 בבוקר יום שני אתם חזרה בישראל.

למי הסדנה מיועדת?
גברים ונשים הפעם! כן. הגיע הזמן, לא? סופ״ש זוגי מהחלומות הקרניבורים שלכם. יהיה הרבה בשר, אז לא הייתי ממליצה לצמחונים הפעם. או שבאחריותכם.
הסדנה מיועדת למתחילים. נלמד את יסודות הצילום מהבסיס. גם אם לא נגעתם במצלמה מעולם, ויש לכם מצלמת DSLR, זה המקום בשבילכם. וגם, אם אתם מעוניינים בכל האקסטרות שאנחנו מציעות, כמו החוויה והאוירה, וכן יש לכם ידע בצילום, תבואו! מתחייבת שתצאו מרוצים.
אקסטרא ענק, דניה לא רק תגיע לבשל עבורינו, היא גם תעביר סשן שלם בצילומי מזון. אם ללמוד ממישהיא בארץ, אז מדניה. נקודה. לדעתי זה מספיק כדי להרשם. כל השאר נלווה.

מה צריך?
הרבה תשוקה לאסטטיקה, לצילום ולאוכל. והרבה תאבון.


איפה ישנים?
מלון נפלא, באמצע הפארק המוריק של מאי. הכל, אבל הכל יפרח לכבודכם. מרבדים של פרחים לבנים, וכמויות בלתי נתפשות של ציפורים יעירו אתכם בבוקר. יש חדרים זוגים וחדרים ליחידים. מה שמתאים לכם. המלון נמצא חמש דקות הליכה מהבית שלי, שהוא מרכז הסדנה.




מה בתפריט?
לימודי צילום והרבה. לימודי תוכנת עריכה, לייטרום. התנסות בסטיילינג. וכמובן סשן מקצועי בצילום מזון מאת דניה. כל הסודות ייחשפו. וגם, אוכל. ויין. הרבה אוכל מפנק, מנחם, טעים. מאוד. אנחנו לא חוסכות בכלום. מה שהאוירה דורשת, יושג. נבעיר עבורכים מדורות, נבשל בסגנון פראי, ממש כמו פרנסיס, אי שם בפטגוניה המושלגת. את הצילומים לפוסט הזה צילמתי היום. לא יכולתי לבקש תפאורה מושלמת יותר עבור הפוסט. כי פרנסיס, מעריץ את החוץ. מעריך את החוץ. אחד המשפטים שהכי חרוטים לי מהפרק בנטפליקס הוא: you dont grow on a secure path. מעריצה את המשפט הזה. כל כך נכון. אני רואה את החוסר ״בטחון״ לא כמכשול, לא כמשהו קשה, אלא כהפתעה. כשמשהו יכול להפתיע אותי זה מרגש. אני מתרגשת מהחוסר ידיעה מה הלאה, וככה נשביתי בקסמיו של המטורף הארגנטינאי. אז מה עוד בתפריט? you dont grow on a secure path. תנו לנו להפתיע אתכם.



אחד הרגעים הנוספים, שכל כך חיברו אותי לפרנסיס, ועד היום חשבתי שאי די היחידה, הוא כשהוא אמר בסרט שמבחינתו שרוף, זה טעם. כל כך נכון! אני הראשונה לאכול אוכל שרוף. ומאז שהוא לימד אותי לשרוף בכוונה את העגבניות על הפלנצ׳ה ולא להתנצל.. רק בשביל הטעם הזה אתם חייבים להגיע :)




אז מה תכלס..
המחיר הוא 4100 ש״ח ליחיד בחדר זוגי 4200 ש״ח ליחיד בחדר פרטי. המחיר כולל הכל מהכל, חוץ מטיסות. וויז איר מציעים טיסות זולות אם קונים מוקדם. כשתחליטו להרשם, שלחו לי מייל ואעביר לכם את כל אופציות הטיסות. ההסעות מהשדה ואל השדה יצאו בהתאמה לטיסות וויז איר, אבל גם טיסות אל על מתאימות בהחלט. במחיר כלול: הסעות במינובוס תיירים מפנק, ארוח במלון, סדנת הצילום, ושלוש ארוחות מפנקות ביותר ביום. שכחתי לציין, שדניה היום בעלת כובע נוסף, אולי אחד השווים בתחום המזון. היא נמצאת בשיווק של ריסטרטו, היבואנים של כל מה שטעים בישראל, ובכלל. אז פרמז׳ן 30 שנה? צ׳ק. וכן הלאה וכן הלאה... כמובן, שבעקבות הקיץ האחרון, אחרי שעברתי סדנה מזורזת לקוקטילים הורסים, כל האלכוהול המובחר ביותר יהיה חלק בלתי נפרד מהסדנה. אז את אל תתמהמהו, כן..?

מה צריך?
מצלמה דיגיטלית. מחשב נייד. מוזמנים להתיעץ איתי בנוגע לציוד בשמחה רבה.





אנחנו כאן בבולגריה, יודעים לחגוג את החיים ובגדול. מזמינים אתכם, קוראים נפלאים, להצטרף לסעודה בת שלושה ימים, שכוללת צילום, טבע, אוכל, צלמות מוכשרות ((:) והרבה הרבה good vibes. אינטנסיבי. ככה אני אוהבת את החיים שלי.

אז איך נרשמים?
פשוט מאוד. שולחים לי מייל לכתובת הזו: mylovelymessworkshop@gmail.com ומשריינים את המקום שלכם כבר היום. ההרשמות נסגרות מהר, רק אומרת.

אנחנו מתחילים כבר לשחק באש, מצחצחים עבורכם את הגינה. כל היופי הזה בפוסט הנוכחי יהיה שלכם, מינוס השלג. ועוד הרבה הרבה יותר..

ומה חוץ מזה? די הרבה האמת. חזרנו לשגרה אחרי המון זמן. הילדים חזרו ללמוד, אנחנו בסוג של רגיעה, במיוחד עם תועפות השלג הזה שלא עוצר לרגע.







אני תמיד אומרת, שאני רגועה רק ככשני דברים טובים מתוכננים לי קדימה. בכל תחום. כמו שתי חופשות שאני כבר יודעת עליהן, או שתי סדנאות...! מה?!?!  כן. כבר יש תאריך נוסף לסדנת מתקדמות. ה-25 למאי. לא מגלה פרטים, אבל רק שתדעו שיש אורחת... נכס רציני. אני אוהבת ריטואלים, אני אוהבת מקצועיות על. זהו, לא מגלה. פרטים בשבועיים הקרובים. אז, אם כבר הייתן כאן בבולגריה, ונכבשתן בקסם בדיוק כמוני, תשמרו את הסופ״ש של ה-25 למאי. סופר קלאסיקו של הסדנאות :)

שכחתי משהו? יש לכם עוד שאלות? אל תהססו. כתבו לי למיל הסדנאות,  mylovelymessworkshop@gmail.com אני עם היד על המקלדת, לענות לכם כמה שיותר מהר.
דניה, ברוכה הבאה לבולגריה, אנחנו נבעיר יחד את המקום, בזה אני בטוחה!


4 comments:

  1. אני יושבת כאן ומסמיקה לי בנחת ובהתרגשות משיתוף הפעולה המתבקש בניינו. כבר רצים לי המוני מתכונים בראש, עמוד פינטרסט עם השראות הולך ונבנה ופנטזיות נרקמות. בטוחה שהולכת להיות חוויה מטורפת!!
    יהיה אש!!!

    ReplyDelete
  2. אין עליך בעולם כולו. שמחה לראות את הצלחות שלי מבצבצות מתוך כל היופי הזה

    ReplyDelete
  3. לא מאמי, מפעם לפעם זה נראה יותר מדהים, מרתק ומעורר תאבון חבל שאי אפשר פשוט להיות איתך כל הזמן

    ReplyDelete