6.7.17

Amazing Sponsors!!

כמו בכל סדנה כאן, אני שמחה לספר ולהראות לכם איזה שיתופי פעולה נפלאים נוצרים מסביב. יוצרים ויוצרות מישראל שולחים עד הנה מוצרים מפנקים, עבור המשתתפות ואני שמחה לחשוף כל אחד ואחד מהם לקוראות של הבלוג, בטוחה שתמצאו עניין בעיצובים הנפלאים שלהם.
קרן אמנם נהנתה אש (ככה יש לי הרגשה.. :)) אבל לגמרי גם עבדה קשה לפני ותוך כדי הסדנה! היא חיברה ביני לבין מעצבים מישראל ברוח מה שהיא משדרת, כל הטוב והיפה שלה.. וככה, הגיעו לכאן, לבולגריה כמה מוצרים נפלאים. אז נתחיל?

ערכות הרקמה האהובות והממכרות של מרינה זלוכין שהיא מאיירת ומעצבת, ושל טלי ביכלר שהיא אדריכלית, שתיהן הקימו את המותג ״sozo" - ערכות רקמה. אני מנסה לחשוב על מתנה נפלאה יותר לילדים בגיל +5 ולא מוצאת :). זה פשוט קסם! ויש גם פיראטים ומכשפות וברבורים ועוד מליון דוגמאות. זה הפייסבוק שלהן. שווה במיוחד.



את מורן אלחלל אני מכירה כבר שנים, לפחות חמש.. המסירות שלה לעיצובי האוריגמי בבד ממש סיבה להערכה. גדולה. קיפולי הבד העדינים, אבל הסופר עכשווים הם לפני הכל אלמנט צילומי מושלם ופוטוגני, וגם יצירה נפלאה בפני עצמה. למורן יש חנות ואינסטגרם, הכי ממליצה לקפוץ לבקר שם. מורן מיצרת אסטטיקה כל כך נעימה ועדינה, שכל חדר של תינוק או ילד יראה נפלא עם העיצובים שלה.




הדר טל יוסף או בקיצור TALYOS: האמת, שהמחברות המושלמות של הדר, שמאויירות על ידה, ונכרכות בטכניקה יפנית, גם על ידה בעבודת יד מדוייקת, הן מסוג הפריטים שממש גורמים לי להתרגש. אלו בדיוק המוצרים שאני שמחה לתת כמתנה למשתתפות הסדנה. ים של אסטטיקה, ויצירתיות נשפכים מהמחברות הסופר מעוצבות האלו. אותי הן שבו בשניה הראשונה עם האיורים המוקפדים, ההומוריסטים, המדוייקים, ועם הצבעוניות והחומריות הנפלאה שלהן. הדר, מחברות נפלאות ממש!!
הדר מאיירת וכורכת את המחברות בעצמה, ושמחה להעניק לקוראות הבלוג קוד קופון זמני להנחה. תקליקו כאן למעבר לחנות, ואל תשכחו להקליק: MYLOVELYMESS20 עבור ההנחה. תודה הדר!!





.


קרן פינקה את המשתתפות בסבונים מהליין שלה עם הריח הכי נקי בעולם. כן יש דבר כזה. תחושת נקיון מוחלטת. אני לגמרי מכורה, מזל שנשארו כאן עוד שלושה אקסטרא.. :) ומזל שיש לקרן חנות אטסי ששם גם אתן יכולות לקנות סבונים כאלו מושלמים..

וגם, המטפחות השוות של קרן מצאו את עצמן לתיק המפנק עם כל המתנות.. אני מחוייכת - לולה צילמה. עם המטפחת!!
בתוך תיק המתנות, התחבא לו בשקט קליידוסקופ קסום. אצלנו בבית הוא הוכתר המלך. זה חפץ כל כך מגניב. כל כך פשוט וצנוע, אבל ממש עושה קסמים. הילדים פגשו בו בפעם הראשונה וממש התרגשו. (כן, עד היום לא יצא להם לפגוש קליידוסקופ...) חפצים שמשרים אוירה חיובית, הם לגמרי המתנות שתרצו לתת גם לילדים וגם למבוגרים. זה כמו coffee table book טוב. את הקליידוסקופ הנפלא הזה אפשר למצוא בחנות בשם ״רונצ׳יק״ שהם היבואנים של חברת Londgi - הקליידוסקופים.









ומעל לכל, היתה סופי. סופי היא חנות מטריפה בשוק הפשפשים, שבעיני היא הכי ״קרן״ שיש. היה מאוד טבעי שקרן תבחר לשתף איתה פעולה, ולהלביש את הסדנה במוצרים הנפלאים שלהם. בפוסט הקודם, הארוחה המקסיקנית, תוכלו להתרשם מהעושר שהגיע לבולגריה מ״סופי״. מזוודות שלמות נארזו, ומגוון עצום של כלים, אהילים, מחצלות, פמוטים, נרות ועוד מליון דברים שעושים שמח הגיעו לחלקה הקטנה בבולגריה, כדי שהשולחנות יהיו אחרים, מגוונים ובעיקר מאוד שמחים. הסדנה באמת נראתה נפלא, ועוד מחכה לכן פוסט אחרון וחגיגי במיוחד, גם הוא בשיתוף הכלים  של ״סופי״  -בראנצ׳ בית הכנסת. תודה על שיתוף פעולה באמת יוצא דופן!
עד כאן הספונסרים להפעם. וזה באמת מרגיש כל כך עשיר, מכל הבחינות האפשריות, הסופ״ש הזה שהיה. הפוסט הבא יהיה הפוסט האחרון, והחגיגי מכולם. אה, כן, וגם, אפרסם תאריך חדש לסדנה חדשה!! 

1 comment: