28.6.17

And the beat goes on...

אחרי ארוחת הבוקר של יום שבתֿ, עם השייקים המדהימים. המשכנו לשוק פשפשים צבעוני שפתוח בימי שבת בלבד. צוענים מהכפרים באיזור מגיעים עם עגלות עמוסות בפריטים. אני מבקרת בשוק הזה כל שבת בלי פיספוס. לעולם אין לדעת... רוב הפרופס - אביזרים - שיש לי בבית עבור הסדנאות נקנו משם. בחודשים האחרונים אני בעיקר נמשכת לזקנות שמוכרות ״תוצרת״ מהגינה שלהן. פירות, עלים ירוקים, ירקות ובעיקר פרחים. הנה כמה מהצילומים שהבנות שלחו לי אחרי הסדנה מהמצלמות שלהן, אני המשכתי בהכנות ליום השני בצד השני.












באותו היום עוד הספקנו לצאת לסשן בפארק, סשן תאורה נמוכה. תרגלנו צילומי פורטרט, וכלב אחד מקסים פלירטט איתנו. אחרי הסשן הוא עקב אחרינו הביתה, וכשהילדים גילו את זה, אני לא בטוחה שהבנות שמו לב, הוא קיבל מהם מקלחת וסירוק מפנקים! למחרת בבוקר חמותי והילדים היו עסוקים כל היום לחפש את הכלב המקולח והמסורק אבל הוא נעלם. בטוח יחזור שוב..







המטבח לא נח. ביום האחרון לסדנה, אכלנו בחוץ פיצות ממש כמו משפחה איטלקית :) ועד מטעמים של קיץ, קישואים שחלקם היו ממש מהגינה שלי, עגבניות מהחממה של אבא של נורה חברה שלי, חסות קריספיות עם רוטב נפלא על שם כמה אלות ירוקות,  ועוגת לימון אחת יפהיפיה ופוטוגנית בטרוף שלא הפסיקה הצטלם..
פתאום אוכל של קיץ מרגיש כמו הדבר הנכון ביותר בעולם..










הבנות בסדנה הזו ממש זכו. גם דנובה וגם בריכה מפנקת במלון. הפסקה לשיכשוכים במקור מים כלשהו, ונפגשנו שוב לסשן צילום ילדים והקפאת תנועה, איפה אם לא בדנובה אהובתי. ירדנו במורד השביל, מבעד לאחד משבעת השערים בחומות שהקיפו פעם את העיר. השמש יקדה, הקונטרסט היה עצום. שתי ילדות, אחת מהן היא כמובן לולה, נהנות מול המצלמה, עם הגלביות של קרן והרבה מים לקרר את החום..
















היום השני נגמר, ואוטוטו גם היום השלישי. בפוסט הבא אשתף את המסיבה המקסיקנית שהיתה כאן. שיתוף פעולה עם החנות ״סופי״ משוק הפשפשים, והסדנה. טל התאימה תפריט מוש לחגיגה, וטורטיות ומרגריטות היו העניין. חוזרת לכאן ממש אוטוטו, עם המסיבה המקסיקנית, הספונסרים הנפלאים כמובן, והפוסט המרגש מכולם - בראנצ׳ בית הכנסת הנטוש.
שני מקומות אחרונים בהחלט נותרו לסדנה שתפתח ב-25 לאוגוסט. talk to me :) 

No comments:

Post a Comment