22.5.17

BEAUTIFUL THINGS AROUND.


ראיתי מול העיניים סדנה שכולה לבן. מפות לבנות פרושות על השולחן, ועננים של מרשמלו. אבל האביב, כמו שרק הוא מסוגל, הצליח לצבוע העל בירוק זרחני, ולא העזרתי להתחרות בטבע. אז היו אלמנטים לבנים, אבל אין ספק שהירוק השתלט.. וטוב שכך, לא? היה כל כך פורח בסדנה האחרונה כאן בביתי בבולגריה, שהשמחה פשוט חדרה פנימה, והחגיגיות של האביב הוסיפה קסם שרק הטבע יכול לייצר. אז היו מפות לבנות בערב הראשון, והיו עננים של מרשמלו (שהכנתי בעצמי!!) ארוזים עם פתקים על כותנה לבנה, והיו שרשראות דגלים לבנות, שהבנות גם קיבלו מתנה ממני, כדי לזכור את החגיגה האמיתית שהיתה לנו כאן.
לא הספקתי לצלם את כל תהליך ההכנה של המרשמלווהאריזות של הדגלים לצערי, אבל יש לי איזה שתי תמונות מפעם קודמת, שאני מאוד אוהבת. מרשמלו זה הדבר הכי כיפי להכין, והילדים ממש מעריצים אותך אחרי זה!

זהר שחם  היא קרמיקאית נפלאה, ששיתפה פעולה עם הסדנה האחרונה. הקרמיקה העדינה שלה  הגיעה עד בולגריה, תודה זהר, הכל השתלב נפלא כאן :)




וכמובן יולטה האלופים, שסתם שתדעו, ממש ממש בקרוב (אנחנו בפינישים אחרונים עם החדר ילדים תודה לאל!)  יעלה כאן פוסט סופר חגיגי בשיתוף כל המוצרים הקסומים של יולטה, והבית החדש שלנו. אז לגמרי יש למה לחכות, לבנתיים, אין סדנה שהיא שלמה בלי מחברת מפנקת ועפרונות אביביים מהם, כדי לא לשכוח את   כ-ל   מה שלומדים כאן... :)
*בתוך שקיק הכותנה הלבן יש שרשרת דגלונים קטנה, כמו זו שהיתה תלוייה בחצר.





בסדנה שהיתה, החלטתי לפנק עם כמה מתנות קטנות ממני. אז כמובן המרשמלו המעולים, שאני ממש גאה בהם, ובביצוע...


את התוויות הדפסתי בחנות הצילום היחידה כאן בעיר שלי, נייר שמגהצים על בדי כותנה. כזה מהניינטיס.. וזו היתה התוית המושלמת למרשמלו.
לפני כמה חודשים, מצאתי כאן יצרן מקומי של שמנים למאכל/קוסמטיקה, והתאהבתי במוצר. מאז אני בקשר איתם, והבקבוקונים הפוטוגנים והכיפים האלו גם מצאו את הדרך לשלל של הבנות בסדנה.
אז תודה זהר ויולטה שהייתם חלק מהסדנה האביבית כאן.

ביום האחרון של הסדנה, אחרי שהבנות קצת משופשפות בצילום ידני, ולא כל כך חוששות מהמצלמה, אני מארגנת סשן של צילום ילדים. הפעם, ממש התחננתי לשנים שלי שישתפו שעולה. לקטנה ממש אין בעיה, היא הכי זורמת, אבל לולי, הוא ממש לא בעניין. אבל כשראיתי במנגו את הג׳קט שהוא לובש, בביקור בארץ, הייתי חייבת למצוא סיבה לקנות לו אותו. הוא פשוט צעק את השם שלו. ובשביל לבושכזה צריך גם צילומים ראויים, לא? אז התחננתי על נפשי, ובאופן חד פעמי, ככה הוא הכריז, הוא שיתף פעולה. וככה נולד הסשן האהוב הזה. שני ילדים, חץ וקשת, ענפים של ערבה, וכמובן החלל האהוב הזה, כאן מעבר לפינה, שמשמש אותי כבר שלוש סדנאות. הקירות בו מתקלפים בקסם שלא יתואר, הטפט מושלם, האור חלומי, והאוירה מחשמלת. קצת מוזיקה, הרבה ווליום, והילדים אפילו הצליחו להנות. שיתפתי לא מעט באינסטגרם סטוריס, כדאי לכם לעקוב לפעם הבאה.







ואז היתה ארוחת צהריים מפנקת, וקצת נחנו אחרי, ולקראת הדימדומים יצאנו לצלם בפארק המופלא שלנו, שאני כל כך אוהבת. אפילו הצלחנו להגניב תמונה קבוצתית.
היתה סדנה מעולה, האוירה היתה כל כך נינוחה, הצלחתי להנות מכל רגע, ומהנשים הנפלאות שהגיעו עד לכאן..




ומה עכשיו?
אז בסוף חודש יוני הולכת להתקיים כאן חגיגת קיץ מדהימה!! יש לי שתי אורחות מאוד מכובדות שיגיעו לפזר אבקת קסמים יחד איתי על העיר המנומנמת שלנו. אספר על שתיהן בפוסט הבא, עם הרבה אהבה וציפיה, למסיבה אביבית של נשים מוכשרות ויוצרות.

ממש בימים הקרובים, אכתוב כאן על תאריך אחרון לשנה הנוכחית, שיסגור את חגיגת הסדנאות הפורחת כאן בבולגריה. אז מי שלא הצליחה להרשם לסדנה הקרובה, שהתמלאה לה בשניות, מוזמנת לשריין את סוף חודש אוגוסט, כי זה אוטוטו מגיע, ואני כמובן מתחייבת להפיק סדנת סוף קיץ נפלאה. אז תישארו בסביבה.

התוכניות שלנו לקיץ הולכות ומתגבשות, אנחנו נארח כאן הרבה חברים יקרים, ונצא למסעות בבולגריה היפה, קפיצה קטנה לחול אולי תהיה בקרוב, ואם לא יצא, אז קפיצה גדולה בטוח תהיה אחרי הקיץ.. למקומות שאליהם יגיע הקיץ :) אנחנו רוצים להיות שזופים כמה שיותר..
מתרגשת לראות מה יוני יולי ואוגוסט יביאו איתם, בטוחה שהרבה אור וחום ואהבה.
נתראה כאן או שם...?

ו.. אין מצב שלא ראיתם מה קורה בגינה שלנו, נכון? אז אני עמלה על פוסט ארוך ארוך, שיסביר איך קרה שמהלבן הלבן ההוא של החורף, פתאום יש את זה -


2 comments: