18.10.15

One day Workshop - New date!!

הי!
אמנם עדיין לא הצלחתי להתגבר על הבעיות הטכניות בבלוג, אבל העדכונים האו חייבים להכתב איפה שהוא.. אז סתם שתדעו, אם בא לכן לראות א התמונות באיכות האמיתית שלהן אתן יכולות ללחוץ על התמונה עצמה וככה היא תופיע במיטבה. מ ב א ס. 

אז החגים עברו, ונהננו בטרוף בארץ. אני במיוחד, כי זה היה הזמן שבו ״נולדה״ הסדנה החדשה שלי, שאני מאוד מאוד שמחה שסוף סוף היא הגיעה. כבר הרבה זמן שאני מתכננת סדנה יומית כזו והנה היא קרתה. זה התחיל בצילום של הבית של דנה מרן בפייסבוק, התגלגל לשיחה עם יעל (שדרך אגב אף פעם לא פגשתי לפני, לא מכירות לא כלום, אבל משום מה היתה לי הרגשה שזה ״מתכון״ מנצח החיבור הזה..) שבישלה לנו אוכל מהמם, ואורנית מלכת הבלונים שקישטה לנו את הלב, ועוד פרטים קטנים שהתחברו להם יחד בצורה מעולה. 
אז אני כאן היום להגיד תודות לספונסריות המתוקות שלקחו חלק בהפקה הזו וחילקו לבנות מתנות סופר כייפיות, תכף תכירו אותן. וגם... כדי לפרסם תאריך חדש לסדנה יומית וכיפית כזו בארץ. כל הפרטים נמצאים בלינק הזה, רק תשנו את התאריך :) התאריך החדש הוא 19/11/15 יום חמישי בשבוע. ההרשמה היא כרגיל דרך המייל, 10 מקומות לכל היותר. אז אם את בעניין, המלצה שלי היא לא לחכות, ולשלוח מייל מהר לשריין את מקומך. תאריך לסדנאת הכריסמס בבולגריה ייפורסם בתחילת השבוע. 



ממש כאן, את יכולה לשבת אם תרשמי לסדנה. בבית הכי מעוצב שיש. הבנות שהגיעו ללמוד איך מצלמים קיבלו ממני כמה מתנות קטנות, שכרגיל נבחרות באקסטרא קפידה, והן תמיד תמיד פוטוגניות..  זה חלק קטן ממה שחיכה להן על השולחן - 






את הלקים המגניבים קיבלו הבנות מ- LAKA שזו פעם שניה שהם ספונסרים של סדנה שלי, וזה תמיד כי גדול!
את הסיכות המצויירות ביד (!) וארוזות מדהים, וגם הקשת של לולה קיבלו הבנות מ- small talk
את הגלויות הכיפיות קיבלו המנות מירדן גלילי, מעצבת גרפית מוכשרת!
המחברות הנצחיות, מיולטה, שאף פעם לא מאכזבים, בסטייל, באיכות ובפרגון. 
את הצלוחיות מהקרמיקה קיבלו הבנות מליאור, שהסדנה הזו לא היתה נראית אותו הדבר בלעדיה, וכמובן כל (!!!) הכלים שהיו בסדנה הם עבודת היד של המוכשרת הזו. אני מתה על הכלים שלה!!!!
והפעם, בגלל שהייתי אצל אימא בבית, והיה לי זמן, וראש שקט, חזרתי קצת לאהבה ישנה שלי, לעשות דברים עם הידים, אז הכנתי לבנות שקית בד וינטג׳ית עם הפתעה משמחת בפנים, ועוד קצת קישוטים לימים שמחים. את החותמת מצלמה היפהיפיה  שעל השקית נתנה בסדנה האחרונה בבולגריה נעמה לכל משתתפת. לעולם אי אפשר לדעת מתי חותמת תהיה שימושית! מזל ששמרתי לי אחת :) 

אני נרגשת לדעת שהבנות נהנו, והביקוש לסדנה גבוה, ואני יותר נרגשת שיש כבר תאריך חדש, ושאפגוש בנות חדשות! אז נתראה בסדנה היומית ב-19 לנובמבר. אל תשכחו לשריין מקום במייל: efratlozanov@gmail.com. כדי לדעת אם מקומכן שמור, תצטרכו לקבל ממני מייל חוזר לכל המאוחר ביום שלישי בערב.  והנה עוד כמה תמונות מהיום היפה ההוא.. 












7 comments:

  1. נראה מקסים!
    של מי הבית המהמם הזה??

    ReplyDelete
    Replies
    1. דנה מרן. מעצבת מוכשרת במיוחד!

      Delete
  2. הגרייהאונד האיטלקי!
    וואו! הייתה לי כלבה כזאת במשך שנים רבות, וזה פשוט כלב מדהים. כמה געגועים הציפו אותי למראה התמונות :)

    ReplyDelete
  3. מתי תהיה עוד סדנה יומית?

    ReplyDelete
  4. אשמח להצטרף לסנדנה פה בארץ:)

    ReplyDelete