3.9.13

Doll bed.

אם חשבתם שהשנה חזרנו מבולגריה בלי איזה שלל רציני, אז זה לא ככה.. כמובן שהיה פרוייקט קיץ אצל סבא בנגריה. בשנה שעברה סבא בנה לנו את המטבח המושלם שחלמתי עליו חודשים ארוכים. אני לא מאמינה שיהיה פרוייקט אחר שיתחרה ביופי של המטבח ההוא ובהשקעה. אבל, המיטה הזו היא גם התגשמות של פנטזיה שהיתה לי ללולה. אחרי הכל היא חגגה שנתיים בבולגריה, ומיטה לבובה עדיין לא היתה לה, היתכן...?? כמובן שמיד חפרתי בפינטרסט, שינויים קלים, ושירטטתי לסבא את המיטה המושלמת. וככה יצא.

תפרתי לה (כן כן!! אני קצת משתפרת עם כישורי התפירה שלי..) מזרון, וכיסויי למזרון וכרית קטנטונת.
ונורה חברה שלי האלופה מיד סרגה לה שמיכה תואמת. ממש בלי לחשוב פעמיים. נורה יצאה לחופש, אבל כשהיא תחזור השמיכה הזו תהיה מוצעת למכירה באטסי שלה :) !!!


ועכשיו כל החברים ישנים שינה מתוקה בלילה עם הילדים.

וסבא יכול לסמן לעצמו וי גדול על הצלחה מסחררת..

מסתבר שאפשר לשמח את הילדים בדברים שאנחנו מכינים בעצמנו. לשמחתנו אנחנו אנשים יצירתיים, כל המשפחה, כל אחד בתחום שלו. ובחודש האחרון מתחיל להתגלגל לי בראש משהו חדש. יכול להיות שזה יהיה הפרוייקט של החיים. הדבר הכי גדול שעשיתי עד היום. משהו שלא עשיתי בעבר, וכל המשפחה תהיה חלק ממנו. אנחנו צריכים להיות מחושבים הרבה יותר בהוצאות שלנו כדי שהמשהו הזה יתממש. זה לא יקרה בקרוב, אלא בעוד שנה וקצת. הכרזנו בבית על קיצוצים. זה לא כל כך נורא, אחרי הכל תמיד אפשר לבקש מסבא שיבנה לנו צעצועים.. תראו כמה יפים הרגעים של הילדים בזכות מה שהוא בנה...



3 comments:

  1. מהמם, לא יודעת מה יותר, המיטה, הילדה, הצילומים....שלמות.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה ! החיים של הילדים אכן פוטוגנים!!!

      Delete
  2. איזה כיף כזה סבא!!! אבל איך סוחבים את זה במטוס? (ועוד את המטבח...)
    שתהיה שנה טובה ומתוקה,
    מלאת הצלחות ואפילו עוד יותר מוצלחת מהשנה הזאת :)

    ReplyDelete