20.6.13

Summer Time .

הקיץ הגיע, וזו פעם ראשונה שאנחנו עדיין לא בטוחים אם ניסע לסבא וסבתא השנה.. למי שלא מכיר את הבלוג שנה אחורה, כל קיץ אנחנו נוסעים לבולגריה לסבא וסבתא למשך כל הקיץ. השנה זה אולי לא יקרה.. אילוצים :( אבל אני עדיין אופטימית, אולי נצליח לגנוב לפחות את אוגוסט.
ובכל, אנחנו לא צריכים להתלונן. השנה היינו פעמים! הצלחנו להגיע בכריסמס בפעם הראשונה ever! אז בלי יותר מידי דרמות, ועם אופיטימיות לקראת  אוגוסט, אצלנו במשפחה נפתחה רישמית עונת הרחצה. והיצירה. מה שאומר קיץ.
אם היו שואלים אותי איך צריך להראות הבגד ים המושלם בעולם בשביל לולה, הייתי אומרת צהוב וכחול, ביקיני אבל לא, עם דנטלים מסביב וכמובן איך לא מיני מאוס, ואם אפשר גם דיזי. ואת זה הייתי אומרת לפני שאימא שלי מצאה אותו בשלמותו בטיול האחרון שלה בחו"ל..
הים זה המפלט שלנו. הכל שם בקצב אחר לגמרי. לולה היא ילדה שובבה. מאוד. וזה עושה לה טוב לנסוע עם האופניים ישר מהגן לים. לבלות שם כמה שעות, לנשנש עגבניות שרי, ולחזור הביתה מותשת, ולמיטה. אני לרוב לא לוקחת איתי מצלמה לים. אני חושבת שזה מטרד. כל הזמן צריך להשגיח שלא יגנבו, שלא יכנס חול, ובדיוק ברגע שאני מצלמת בא גל שוצף ומכסה את לולה ושורפות לה העיניים. אבל הייתי חייבת רק הפעם. ככה אני אומרת לעצמי, ורק הפעם הופך להיות כמה פעמים טובות, שבסוף כולם מקטרים שאני לא בסדר. הפעם באמת הייתי חייבת. אלו התמונות הראשונות של לולה השנה בים, ובשנה שעברה היא בכלל לא היתה בים, היא ראתה רק את הדנובה כל הקיץ. אז זהו, עשיתי לי וי, ואני משחררת את המשפחה ממחויבות נוספת הקיץ הזה. לפחות יצא לי מזה שהמצלמה תישאר נקיה!
מכירים את זה שבשבע, ממש בדרך הביתה, אחרי ששטפתם אותם מכל החול בברזיות של המים המתוקים, וכולם כבר במוד של עוד שניה אנחנו בבית, פתאום בא להם להפוך לנאגטס?


אני מגדלת נסיכה קטנה בבית. אחרת איך היא יכולה להרשות לעצמה להתיישב בדיוק באמצע הטירה המפוארת שלולי והחבר שלו בנו במאמצים רבים ושעות ארוכות של עבודה??

טיפ קטן לצילומים בים: תנסו לשמור את החשק לצילום ממש לקראת הסוף. למה? גם יש פחות אנשים בים, ופחות דמויות לא רצויות יכנסו לכם לפריים. תנסו לבודד את האובייקט שאתם מצלמים מכל מיני חמולות שאוכלות ג'חנון שנמצאות מאחוריהם. הי! גם אנחנו אוכלים ג'חנון בים! וגם, כמובן האור הרבה יותר מחמיא ויפה. בהצלחה!

ואם כבר מדברים על פתיחת עונת הרחצה, אז לחלוטין גם עונת היצירה נפתחה. במיוחד במיוחד שסוף כל סוף יש לנו שולחן גדול ומפנק בבית, שאפשר לשבת סביבו בכיף ובנוחות, מה שלא היה לנו עד עכשיו.. לולי כמעט ולא יכול להתאפק בדרך חזרה מהגן, ומיד שואל אימא, איזו הפתעה יש היום? הוא מתכוון: מה יוצרים היום. מלאך של אימא. ורגע, תגידו, איך אתם מגנים על השולחן בבית מטושים/צבעים למינהם? כי לולה השובבה לא ממש נשארת בגבולות הדף. אשמח לטיפים למינהם. לבנתים אנ פורשת מפת פיקניק חד פעמית, אבל האמת זה לא הכי כיף או נעים..
בשבוע הבא אעלה פוסט עם לינקים לאתרים שוים שיעסיקו את הילדים ואתכם על שולחן היצירה. שווה לקפוץ. והנה הצצה קטנה, זה לא סוד גדול שאני מעריצה מספר אחת של ג'ואל מ- made by joel, וכל פעם שאנ נתקעת בלי לדעת מה עושים היום, אני מציצה באתר המופלא שלו וגונבת מלא רעיונות.

אם הייתי צריכה לצלם תמונה שתמחיש ילדות (בשורוק) הייתי רוצה לצלם תמונה כזאת. שלשמחתי באמת הצלחתי לצלם :) שני הילדים הקטנים האלו שרצים בים מאושרים. והשניים שמאחוריהם, אוטוטו הקטנים האלו בגודל שלהם....
קיץ שמח ואופטימי!

8 comments:

  1. יש באטסי בדים עם למינציה במליון ואחת דוגמאות. גם כאלו של מעצבים
    אני קניתי מפת פשתן יפהיפיה מצופה למינציה והיא אחלה פיתרון לשולחן שגם אוכלים עליו וגם יוצרים עליו.
    ניגוב אחד והכל נקי!
    ועוד יותר חשוב- השולחן נראה טוב כל הזמן, גם אם זו בסה"כ "שעוונית" משודרגת

    אה, ויותר זול כמובן מכל בד דומה שיש בחנויות בארץ...

    חפשי תחת laminated fabric

    ReplyDelete
  2. תענוג כרגיל!

    ReplyDelete
  3. יופי של צילומים!
    אנחנו משתמשים במפת שולחן שהיא שעוונית
    (אדומה עם נקודות לבנות או אדומה עם משבצות בסגנון כפרי
    ולפעמים, כשמבלבל לי בעיניים, השולחן נשאר לבן/חום בהיר עם מפת ניילון שקופה
    שניתן לנגב בקליקלות ולהחליף כשהיא מצויירת יתר על המידה..)

    ReplyDelete
  4. התמונות שלך נפלאות,הן תמיד מספרות סיפור.

    ReplyDelete
  5. בלוג קייצי מקסים .
    טיפ להסרה של פיספוסים של צבע על השולחן ,השתמשי במשחת שיניים לא משנה איזו על חתיכת צמר גפן או נייר מגבת ,אותי זה אף פעם לא איכזב .

    ReplyDelete
  6. תמונות מקסימות ולולה שלך באמת מלכה :)

    ReplyDelete
  7. פוסט מקסים!! את יכולה לצפות את השולחן בנילון נצמד. ככה אחרי כמה זמן את מסירה אותו ועוטפת באחד חדש- והשולחן נשאר נקי לחלוטין:)
    ספרי איך יצא

    ReplyDelete