12.3.13

The coolest.

היום בצהריים המוקדמים התקשרו מהגן. ישר נבהלתי, שאלתי מה קרה. אז הוא נפל במגלשה, נשך את השפה, קצת קיבל מכה, אחר כך הקיא והם התקשרו. טסתי על האופניים ובשעה 12:30 אני מגלה שיש לי זמן איכות עם לולי לגמרי שנינו לבד, עד שלולה מסיימת את הגן. מה עושים? אז חשבתי לנצל את ההזדמנות שהוא איתי ולקנות לו סוף סוף נעליים חדשות כי תכף באים אלי מהרשויות  על הזנחה פושעת. חיפשנו בעיר ולא ממש מצאנו. הרי ברור שבסוף הקיץ הזה יגמר בחרישה על קרוקס בין אם אני ארצה ובין אם לא.. אז החלטתי שהגיע הזמן לתספורת הגונה. ארבע וקצת שנים אני מספרת אותו בעצמי בחוסר מקצועיות, סתם כי מספרה זה לא מקום ידידותי בעיניו. כל הנסיונות שלי לשכנע אותו לא הצליחו. והיום, כשהוא טיפה מסטול מהמכה (הכל בסדר!! אל דאגה!!!!) פתאום הוא אמר כן. אז בלי למצמץ אפילו, שלא יחשוב על להתחרט בכלל, העברתי להילוך גבוה את האופניים, והכל היה לטובתנו. המספרה פתוחה, הספר הגאון פנויי, ולולי במצב רוח נפלא. 
הדבר היחיד שעשיתי הוא כמובן להביא את המצלמה מהבית. מזל! וככה ישבנו לנו בהמתנה, כדי לספוג את כל החוויה, מעלעלים בלאישה ובספטמבר אישו. 
היו קצת היסוסים בהתחלה, והוא ביקש לשבת עלי. על פניו זה הגיוני, ובטח הרבה ילדים יושבים על אימא שלהם בתספורת הראשונה, אבל אז מי יצלם???
ואז התנפלנו עליו. מצלמה, חלוק, מספריים, שפריצר, איפונים רעש של פן, אבל אז הגיע האיפון עם  המשחקים והשקיט את כל הרעשים מסביב. ככה עברה לה תספורת שלמה עם אנגרי בירדס ואפילו לא זעקת אימא אחת. בכלל לא הזיז לו. איפה היינו ארבע שנים? הוא יכול היה להיות חתיך הורס כבר אז...

מספיק לראות את אורן ורועי והבגדם והנעליים שלהם, כדי להיות רגועים שהתספורת הולכת להיות מהממת.. בעלי אפילו אומר שהם מאסטרים:)  אורן, המון תודה על חוויה נפלאה!

 ואחרי דקות לא כל כך קצרות, שהלב שלי דפק כמו משוגע, דואג לכל סנטימטר שנופל בין האצבעות והמספרים, בזמן שאני רק מתפללת שלא יראה מוזר אחרי התספורת, שלא יהיה גדול מידי, בוגר מידי, ילד מידי, שישאר התינוק הראשון שלי.. אחרי הדקות הארוכות האלו, פתאום הוא היה מוכן. והוא היה מהמם! נקי, ומסודר, והעיניים הענקיות שלו, והחיוכים שלו מול המראה. הוא שלי ואני מאוהבת! 
אתם מצלמים את המהפכים הקטנים / גדולים האלו בחיים? היום הרגשתי שהחשיבות של לצלם את התספורת הראשונה שלו זה מינומום כמו להזמין צלם לחתונה. אולי זה רק בגלל שהזכרון שלי כבר כל כך מתעתע בי.
נראה לי שמחר תורי. להסתפר :) 
בשישי הקרוב סדנה חדשה, ולפי החישובים שעשיתי, יהיו רק עוד שתי סדנאות השנה. גם בקיץ הזה אנחנו מתכננים חופש ארוך וכיפי.. אז יש מקום אחד אחרון בהחלט. shoot me an e-mail :)))

5 comments:

  1. משגע!! ומיותר לציין שאני כבר ממש מחכה לפוסטים שלך מהחופשה בקיץ???

    ReplyDelete
  2. איזה חתיך!!!
    ואיך העיניים שלו פתאום מוארות

    ReplyDelete
  3. מקסים, איזה גבר קטן וחתיך

    ReplyDelete
  4. מקסים! הכול! הילד התמונות והמילים.

    ReplyDelete